• Geïnspireerd door de film 'The internship'
    Rpg idee door Tomlinsonz en Raccoon




    'I want to follow my dreams'

    In geheel Londen hingen flyers uit met de tekst 'You can be the star of this hole story.' Het is een stage kamp ,waar mensen tussen de 19 en de 24 naartoe kunnen ,om studies te volgen in 1 van de duurste academies ter wereld ,waar je ,je droom als Acteur/actrice ,zanger/zangeres ,muziekant(e) ,danser(es) kunt waarmaken ,maar slecht 2% zal door mogen. Meer dan duizend jongvolwassenen wagen hun kans en krijgen te horen dat ze zich in groepen van 6 moeten indelen. Maak slimme keuzes ,zoek verschillende mensen met verschillende talenten ,en maak als team julie droom waar. Slechts 1 a 2 groepen ,krijgen de kans om naar de uni van hun dromen te gaan.




    Then you gave to work hard for it ,because...


    De bedoeling van de rpg is ,dat er twee groepen gevormd worden van 3 jongens en 3 meisjes. Het kamp ,waar ze zullen verblijven is een luxueuze buurt met elk bungalows van 3 personen. Meer dan duizend mensen hadden zich ingeschreven en daaruit ,werden er maar honderd uit gekozen om een kans te krijgen om naar de universiteit van hun dromen te gaan. De groepen worden zelf gekozen ,maar wees slim probeer verschillende mensen ,met verschillende talenten te zoeken ,want de opdrachten zullen zeker niet in je eigen comfort zone zitten. Het stage kamp heeft maar 2 groepen die het kunnen maken nodig. Die moeten bestaan uit ,dansers ,zangers of muzikanten en acteurs en actrices




    *sigh* 'I know ,if you don't work enough for it ,then your dream becomes a nightmare'

    ________________________________________________________________________________________________________

    Rollen :

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (19 - 24):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Reden tot droom/verleden :
    Familie:
    Extra


    Alle vrouwelijke rollen zijn vol !

    Acteurs/actrices
    -Isis Delores Willson || Go
    -Natalie Carmila Rios || Fericire
    -James Kain || OldHeaven
    -Aidan Benjamin Levi KiliOfDurin

    Muzikanten/muzikantes, zangers/zangeressen
    -Chiara Phoebe Johnson || Tomlinsonz
    - Jaylee Cloé Valley ||Cairde
    -Alexander Sam Rosefields || Raccoon
    -Dean Benedict Levi KiliOfDurin

    Dansers/danseressen
    -Jasmyn Lara Rizk || Abelard
    -Samantha 'Sam' Erin Thomson||Europe
    -George Finn Oakley || Raccoon
    -Jaiden ''JD''Dell Valey || Cairde



    De bungalows


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje)
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Tomlinsonz
    Vragen mogen altijd gesteld worden.



    Regels kamp

    Wees altijd om 8 uur in het grote aula ,hier zullen alle opdrachten gegeven worden.
    De punten worden pas later berekend dus je zult niet weten hoeveel punten je krijgt.
    Je moet samenwerken in groep ,dat is vooral het belangrijkste.
    Geen geweld of je word van het kamp gesteurd.
    Geen drugs alcohol os seksuele misbruiken in het kamp
    Iedereen is s'nachts in zijn bungalow.
    Geen eigendommen vernielen.


    (Er kunnen er meer bijkomen)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 20:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yaaaaay (flower)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje bij muziek? Als je twee rollen mag mag ik dan een dansende jongen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik reserveer een vrouwelijke muzikante.

    Damn, Angel was eerder. Een vrouwelijke actrice dan?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:23 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Ik reserveer een vrouwelijke muzikante.

    Damn, Angel was eerder. Een vrouwelijke actrice dan?
    Nu voel ik me slecht.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een vrouwelijke actrice?


    Do what people say you can't.

    Rol: Vrouwelijke actrice
    Volledige naam: Natalie Carmila Rios
    Leeftijd (19 - 24): Negentien, jarig op 5 januari
    Karakter: Natalie heeft een eigen wil en is een flinke doorzetter. Als ze iets voor ogen heeft, moet en zal ze het ook krijgen of doen. Als Natalie nieuwe mensen leert kennen kan ze soms nogal onzeker over komen. Ze blijft dan op de achtergrond en houdt ze gaat mond. Echter, als je haar goed leert kennen, kan ze heel druk zijn en een heel boek bij elkaar praten. Natalie kan van die momenten hebben dan geen zin heeft in iedereen en alles van de buitenwereld. Natalie is goed beet te nemen. Ze geloofd alles wat je gaat zegt. Ook is Natalie traag van begrip. Als iemand haar een grap vertelt kan ze een week later hem pas snappen en begint ze ineens te lachen. De humor van Natalie is niet te snappen. Zelfs zij snapt er soms ook niks van, wat heel wat wil zeggen. Om Natalies vertrouwen te winnen moet je echt je best doen. Ze vertrouwd niet snel mensen, mede door haar verleden. Liegen is één van de dingen de Natalie erg goed kan. Ze wordt niet zeuwachtig en haal gezicht blijft neutraal. Vaak heeft er ook niet eens erg in dat ze het doet.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):




    Natalie heeft lang blond haar, het komt tot net boven haar billen. Vaak draagt ze dat in een knot of een paardenstaart. Natalie heeft fel blauwe ogen en redelijke lange wimpers. Natalie heeft twee gaatjes in beide oren, dat zijn meteen ook haar enige piercings. De lengte van Natalie is 1.65m lang. Natalie draagt wat ze leuk vindt, of het nou in is of niet.
    Reden tot droom/verleden: De hele wereld van Natalie draait om acteren. Al sinds ze klein is werd ze gedwongen om op toneelles te gaan. Natalie heeft wel eens geprotesteerd maar daar werden haar ouders zo boos om dat ze een week het huis niet uit mocht tenzij één van haar ouders erbij was. Ook de broers en zus van Natalie waren allemaal gedwongen om hetzelfde beroep te krijgen als hun ouders.
    Familie: Natalie kom uit een gezin van vijf kinderen waarvan zij de jongste is. Haar oudere tweelingbroers Dean en Max, haar oudere zus Alexis en haar oudere broer Ethan. Waarvan ieder 1 of 2 jaar verschilt met elkaar. Haar ouders, Natascha en Thom, zijn na 25 jaar nog steeds getrouwd.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 17:28 ]


    Do what people say you can't.

    Mag ik Zoe faceclaimen?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Mag ik Zoe Barbara Palvin faceclaimen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een vrouwelijke danser?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nu we toch bezig zijn, wil ik Perrie Edwards faceclaimen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Abelard schreef:
    Mag ik een vrouwelijke danser?


    Is goed ik ga je erbij zetten :3

    @Angel ,Melissa en Nichelle ,ja tuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een meisje --> dansen reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    Mag ik een meisje --> dansen reserveren?


    Ja tuurlijk :3 En hierbij zijn nu alle meisjes vol


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal mijn rol morgen aanmaken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een zanger reserveren? Character komt morgen, love this rpg :')


    Everything is illuminated by the light of our past.