• Geïnspireerd door de film 'The internship'
    Rpg idee door Tomlinsonz en Raccoon




    'I want to follow my dreams'

    In geheel Londen hingen flyers uit met de tekst 'You can be the star of this hole story.' Het is een stage kamp ,waar mensen tussen de 19 en de 24 naartoe kunnen ,om studies te volgen in 1 van de duurste academies ter wereld ,waar je ,je droom als Acteur/actrice ,zanger/zangeres ,muziekant(e) ,danser(es) kunt waarmaken ,maar slecht 2% zal door mogen. Meer dan duizend jongvolwassenen wagen hun kans en krijgen te horen dat ze zich in groepen van 6 moeten indelen. Maak slimme keuzes ,zoek verschillende mensen met verschillende talenten ,en maak als team julie droom waar. Slechts 1 a 2 groepen ,krijgen de kans om naar de uni van hun dromen te gaan.




    Then you gave to work hard for it ,because...


    De bedoeling van de rpg is ,dat er twee groepen gevormd worden van 3 jongens en 3 meisjes. Het kamp ,waar ze zullen verblijven is een luxueuze buurt met elk bungalows van 3 personen. Meer dan duizend mensen hadden zich ingeschreven en daaruit ,werden er maar honderd uit gekozen om een kans te krijgen om naar de universiteit van hun dromen te gaan. De groepen worden zelf gekozen ,maar wees slim probeer verschillende mensen ,met verschillende talenten te zoeken ,want de opdrachten zullen zeker niet in je eigen comfort zone zitten. Het stage kamp heeft maar 2 groepen die het kunnen maken nodig. Die moeten bestaan uit ,dansers ,zangers of muzikanten en acteurs en actrices




    *sigh* 'I know ,if you don't work enough for it ,then your dream becomes a nightmare'

    ________________________________________________________________________________________________________

    Rollen :

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (19 - 24):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Reden tot droom/verleden :
    Familie:
    Extra


    Alle vrouwelijke rollen zijn vol !

    Acteurs/actrices
    -Isis Delores Willson || Go
    -Natalie Carmila Rios || Fericire
    -James Kain || OldHeaven
    -Aidan Benjamin Levi KiliOfDurin

    Muzikanten/muzikantes, zangers/zangeressen
    -Chiara Phoebe Johnson || Tomlinsonz
    - Jaylee Cloé Valley ||Cairde
    -Alexander Sam Rosefields || Raccoon
    -Dean Benedict Levi KiliOfDurin

    Dansers/danseressen
    -Jasmyn Lara Rizk || Abelard
    -Samantha 'Sam' Erin Thomson||Europe
    -George Finn Oakley || Raccoon
    -Jaiden ''JD''Dell Valey || Cairde



    De bungalows


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje)
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Tomlinsonz
    Vragen mogen altijd gesteld worden.



    Regels kamp

    Wees altijd om 8 uur in het grote aula ,hier zullen alle opdrachten gegeven worden.
    De punten worden pas later berekend dus je zult niet weten hoeveel punten je krijgt.
    Je moet samenwerken in groep ,dat is vooral het belangrijkste.
    Geen geweld of je word van het kamp gesteurd.
    Geen drugs alcohol os seksuele misbruiken in het kamp
    Iedereen is s'nachts in zijn bungalow.
    Geen eigendommen vernielen.


    (Er kunnen er meer bijkomen)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 20:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    OldHeaven schreef:
    (...)

    Moet ik er een clown neerzetten ofzow ?!
    Wat is er mis met een clown? Behalve dat ze gewoon aanzienlijk eng zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    OldHeaven schreef:
    (...)

    Moet ik er een clown neerzetten ofzow ?!


    Ik zei toch dat ik het goed vond?

    "Ik kan er mee leven" vat ik vrij positief op.

    Sorry hoor, als ik je gekwetst/beledigd heb.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    Ik zei toch dat ik het goed vond?

    "Ik kan er mee leven" vat ik vrij positief op.

    Sorry hoor, als ik je gekwetst/beledigd heb.


    Prima joh, heb geen zin in meer gezeik. X)

    Mag ik een mannelijke acteur?

    MalikxJuly schreef:
    Mag ik een mannelijke acteur?

    Sorry voor mijn late reactie ,maar heb je al eerder gerpg't? Want ik wil zeker zijn dat je de 4 a5 regels zal kunnen halen en dat je niet rap zult stoppen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het mogelijk dat ik meer uren kan krijgen om mijn rollen af te maken? Ik ga morgen naar een pretpark en vandaag zit ik waarschijnlijk niet meer op de computer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Is het mogelijk dat ik meer uren kan krijgen om mijn rollen af te maken? Ik ga morgen naar een pretpark en vandaag zit ik waarschijnlijk niet meer op de computer.


    Ja tuurlijk ^^ ,is een dag extra tijd goed?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk ^^ ,is een dag extra tijd goed?


    Eigenlijk ga ik pas in de avond morgen weg maar ik weet zeker dat ik morgen niet op de pc mag. Waarom heb ik mijn laptop gemold?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)

    Eigenlijk ga ik pas in de avond morgen weg maar ik weet zeker dat ik morgen niet op de pc mag. Waarom heb ik mijn laptop gemold?


    Oh ^^' ,kun je misschien een korte beschrijving maken ,dan kan ik die er alvast bijzetten en wanneer je terug bent ,kun je hem verder afwerken?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Danser
    Volledige naam: Jaiden ''JD''Dell Valey (Spreekt uit al djee die)
    Leeftijd (19 - 24): 19
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Bentley scheelt van het karaktar niet heel veel van Jay. Als je ze naast elkaar zet en ze dezelfde vraag stelt ga je vaak hetzelfde uit hun monden horen komen. Als dat gebeurt schieten ze vaak in de lach. Samen hebben ze de grootste lol. Hij zal dan ook door het vuur gaan als het om haar gaat. Als het op liefde aankomt moet niemand aan zijn zusje zitten. JDis heel ijdel en vind dat hij er altijd goed uit moet zien. Hij heeft niet voor niets in zijn linkerzak altijd zijn gelukskam zitten! Bentley is dan erg zeker over zichzelf dat hij er goed uitziet. Hij heeft al verschillende relatie's gehad maar die zijn niet ergens op gaan lijken. Hij was dan ook degene die het telkens uitmaakte. JD houd er niet van om mensen verdrietig te zien. Hij zal je altijd willen opvrolijken.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):


    Jaiden is z'on 1 meter 79 lang. Hij is dan ook niet echt lang voor een jongen. Zijn haarkleur heeft niks weg van die van Jay maar dat is ook echt het enige wat ze niet hetzelfde hebben. Jaiden is elke dag in de sportschool als het kan.
    Reden tot droom/verleden : Hij heeft niet echt een reden. Hij houd gewoon van dansen.
    Extra: Tyler heeft ook nog een talent voor zingen. Verder heeft hij ook nog een tweelingzusje ''Jaylee''

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:18 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het is trouwens The Internship, trouwens :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    JUUUUSTIN.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Go schreef:
    Het is trouwens The Internship, trouwens :')


    Oh damn D: Ah ^^' ik verbeter het wel in het speeltopic hehhe...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Go schreef:
    Het is trouwens The Internship, trouwens :')


    2x trouwens, wauw.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Zangeres
    Volledige naam: Jaylee Cloé Valley
    Leeftijd (19 - 24): 19
    Eventuele bijnaam:
    Jay
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]

    KLIK
    Jay is zo'n 1.68 lang en heeft haar een stukje blond geverfd. Van natuurlijke is haar haarkleur bruin. Als Jay make-up gebruikt laat ze het liefst bij naturel. Jay doet graag haar haar en neemt er uitgebreid de tijd voor.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Jay is echt een meisje dat voor haar doelen vecht. Als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft is het niet wegteprenten. Jay wil dan ook vaak haar gelijk krijgen. Ze heeft ook echt smetvrees voor dingen waarbij ze haar handen vies moet maken. Afwassen bijvoorbeeld. Jay heeft net haar modeopleiding succesvol afgerond en doet haar dan ook heel veel mee. Deze vakantie heeft ze dan ook geboekt om het te vieren. In de liefde is Jay echt een romanticus. Als je Jay net kent kan ze over komen als een drukke meid die erg duidelijk is over haar mening maar als je haar beter leert kennen kan je ook gezien hebben dat ze dat soms doet om haar gevoelens weg te kroppen. Haar verleden was dan ook niet echt een pretje. Sinds haae zestiende woont ze dan ook bij haar grote broer.
    Extra:
    Ze heeft een tweelingbroer ''Jaiden''

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,