• Geïnspireerd door de film 'The internship'
    Rpg idee door Tomlinsonz en Raccoon




    'I want to follow my dreams'

    In geheel Londen hingen flyers uit met de tekst 'You can be the star of this hole story.' Het is een stage kamp ,waar mensen tussen de 19 en de 24 naartoe kunnen ,om studies te volgen in 1 van de duurste academies ter wereld ,waar je ,je droom als Acteur/actrice ,zanger/zangeres ,muziekant(e) ,danser(es) kunt waarmaken ,maar slecht 2% zal door mogen. Meer dan duizend jongvolwassenen wagen hun kans en krijgen te horen dat ze zich in groepen van 6 moeten indelen. Maak slimme keuzes ,zoek verschillende mensen met verschillende talenten ,en maak als team julie droom waar. Slechts 1 a 2 groepen ,krijgen de kans om naar de uni van hun dromen te gaan.




    Then you gave to work hard for it ,because...


    De bedoeling van de rpg is ,dat er twee groepen gevormd worden van 3 jongens en 3 meisjes. Het kamp ,waar ze zullen verblijven is een luxueuze buurt met elk bungalows van 3 personen. Meer dan duizend mensen hadden zich ingeschreven en daaruit ,werden er maar honderd uit gekozen om een kans te krijgen om naar de universiteit van hun dromen te gaan. De groepen worden zelf gekozen ,maar wees slim probeer verschillende mensen ,met verschillende talenten te zoeken ,want de opdrachten zullen zeker niet in je eigen comfort zone zitten. Het stage kamp heeft maar 2 groepen die het kunnen maken nodig. Die moeten bestaan uit ,dansers ,zangers of muzikanten en acteurs en actrices




    *sigh* 'I know ,if you don't work enough for it ,then your dream becomes a nightmare'

    ________________________________________________________________________________________________________

    Rollen :

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (19 - 24):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Reden tot droom/verleden :
    Familie:
    Extra


    Alle vrouwelijke rollen zijn vol !

    Acteurs/actrices
    -Isis Delores Willson || Go
    -Natalie Carmila Rios || Fericire
    -James Kain || OldHeaven
    -Aidan Benjamin Levi KiliOfDurin

    Muzikanten/muzikantes, zangers/zangeressen
    -Chiara Phoebe Johnson || Tomlinsonz
    - Jaylee Cloé Valley ||Cairde
    -Alexander Sam Rosefields || Raccoon
    -Dean Benedict Levi KiliOfDurin

    Dansers/danseressen
    -Jasmyn Lara Rizk || Abelard
    -Samantha 'Sam' Erin Thomson||Europe
    -George Finn Oakley || Raccoon
    -Jaiden ''JD''Dell Valey || Cairde



    De bungalows


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje)
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Tomlinsonz
    Vragen mogen altijd gesteld worden.



    Regels kamp

    Wees altijd om 8 uur in het grote aula ,hier zullen alle opdrachten gegeven worden.
    De punten worden pas later berekend dus je zult niet weten hoeveel punten je krijgt.
    Je moet samenwerken in groep ,dat is vooral het belangrijkste.
    Geen geweld of je word van het kamp gesteurd.
    Geen drugs alcohol os seksuele misbruiken in het kamp
    Iedereen is s'nachts in zijn bungalow.
    Geen eigendommen vernielen.


    (Er kunnen er meer bijkomen)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 20:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan faceclaim ik Miley Cyrus, alhoewel het me sterk lijkt dat iemand haar gebruikt aangezien ik d'r nooit bij een RPG zie :Y).

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Mannelijke danser
    Volledige naam: George Finn Oakley (hij word liever Finn genoemd en stelt zich ook zo voor)
    Leeftijd (19 - 24): Hij is 22 jaar en verjaard op 24 december.
    Karakter : George is iemand ,die niet rap tevreden is over zichzelf. Hij is een aardig ,maar ook grof persoon en verteld veel te rap zijn mening zonder erover na te denken. Hij is niet echt iemand die goed met teams overweg kan ,maar als hij iets wilt dan gaat hij er ook voor.
    George heeft problemen met zijn emoties te uitten ,daardoor vinden sommige mensen dat hij te houterig danst. Hij gaat daarom om 2 redenen naar het kamp. Hij wilt dolgraag naar de dans academie van zijn dromen gaan ,maar ook hoopt hij een manier te vinden om mensen te kunnen raken met zijn dans.
    Hij is een grappenmaker en een erge flirt. Hij is niet het type voor serieuze relaties ,maar meer voor onenight stands. (meer in rpg)

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):




    George heeft ,chocolade bruine ogen ,die perfect passen bij zijn zwarte haren.Zijn huidskleur is licht getint en hij is 1m 82 lang en is redelijk gespierd.
    Zijn kledingstijl varieert vaak ,soms is hij classy gekleed ,of meer met de mode mee. Andere keren draagt hij losse en casual kleren. Maar het liefst draagt hij een losse broek ,waar hij zich goed in voelt en danst hij uren lang ,zonder wat aandacht te besteden aan zijn kleding.

    Reden tot droom/verleden : George was van jongs af aan al gefascineerd door het dansen. Het begon allemaal in het kleine straatje ,waar hij woonde.
    Ze woonden in een klein flatje in een verouderde buurt. George was erg jaloers op de straatkinderen ,want ze konden allemaal zo goed dansen ,de ene hiphop de andere breakdance en de oudste kinderen ,waren echt extreem omdat ze konden freerunnen. Hij leerde dansen zoals de kinderen in zijn straat konden en leerde alle technieken. Nu is hij vooral goed in Hiphop en breakdancen,bij freerunnen lukte het hem niet ,omdat hij hoogtevrees had.
    Later toen hij rond een jaar of dertien was ,verhuisden ze naar een rijkere buurt. George voelde zich er een zwart schaap ,want niemand hield daar van dansen alleen ballet. Zijn zusje mocht naar een danschool gaan voor ballet of modern ,maar niet alleen ,ze overtuigde hem en zo is hij bij modern beland.
    Nu nog steeds heeft hij de passie voor dansen niet laten vallen. Hij wil bijna alle stijlen kunnen dansen en tot nu toe lukt het hem wel,hij volgde laatst nog lessen voor de chachacha en de tango te leren ,gewoon omdat hij het geinig vond en er veel aantrekkelijke meisjes zaten. George schreef zich in om vooral zijn zusje trots te maken ,want dankzij haar is het verlangen naar dansen bij hem alleen maar gegroeid.

    Familie: William Oakley en zijn Braziliaanse moeder Dianna Firenze. George is de middelste van de familie ,je hebt zijn oudere broer Alexander ,dan George en dan heb je nog zijn jongere zusje Elisa.
    ExtraGeorge was vaak afgewezen bij dansshows omdat hij zijn emotie's moeilijk kan uiten en volgens hun te stijfjes danst.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 12:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Rol:
    Zangeres.
    Volledige naam:
    Chiara Phoebe Johnson.
    Leeftijd:
    20 Jaar, verjaard 13 September.
    Karakter:
    -Komt-
    Uiterlijk:




    -Uitleg komt-
    Reden tot droom/verleden:
    -Komt-
    Familie:
    -Komt-
    Extra:
    -Komt-

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 23:53 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lumineers schreef:
    Rol: Mannelijke danser
    Volledige naam: George Finn Oakley (hij word liever Finn genoemd en stelt zich ook zo voor)
    Leeftijd (19 - 24): Hij is 22 jaar en verjaard op 24 december.
    Karakter : komt
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):





    Uitleg komt
    Reden tot droom/verleden : komt
    Familie:komt
    Extrakomt


    Ik maak hem morgen verder af ^^ -ik ben doodop nu -


    FRANCISCO <3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tomlinsonz schreef:

    Rol:
    Zangeres.
    Volledige naam:
    Chiara Phoebe Johnson.
    Leeftijd:
    20 Jaar, verjaard 13 September.
    Karakter:
    -Komt-
    Uiterlijk:




    -Uitleg komt-
    Reden tot droom/verleden:
    -Komt-
    Familie:
    -Komt-
    Extra:
    -Komt-
    Mijn 4e naam is Chiara.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil een vrouwelijke zangeres als dat nog kan en bij deze wil ik dan meteen taylor momsen faceclaimen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Ik wil een vrouwelijke zangeres als dat nog kan en bij deze wil ik dan meteen taylor momsen faceclaimen
    Alle vrouwelijke personage s zitten vol werd op de vorige pagina gezegt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Actrice.
    Volledige naam: Isis Delores Willson.
    Leeftijd: 21
    Karakter: Isis heeft vanaf het begin af aan al geen moeite gehad om een masker op te trekken. Ze kreeg de pesterijen van zeven oudere vrouwen te verduren, en heeft zich daardoor altijd afgezonderd van haar gevoelens. Geluk kon ze alleen vinden in het acteren. Nadat ze bij Mason (zie verleden) wegging, was ze niet meer in staat tot een serieuze relatie. Ze heeft vele bedpartners gehad, maar altijd bleef ze achter haar masker verschuild. Ze heeft erg moeite met zich prijsgeven, en een zware afkeer jegens vrouwen ontwikkeld dankzij haar zussen. Het enige waarin ze zich volledig laat gaan is acteren.
    Uiterlijk:



    Isis heeft donkerblonde haren, die in laagjes geknipt zijn. Ze besteed niet erg veel aandacht aan haar uiterlijk. Ze zorgt dat ze er verzorgd uitziet en daar houdt het ongeveer mee op. Ze heeft een vrij aantrekkelijk lichaam, al kan het haar helemaal niks schelen. Ze heeft en lengte van 1,71m.
    Reden tot droom/verleden (hier doe ik familie ook even bij): Isis komt uit een groot, vrouwelijk gezin. Nadat Jack en Olivia hun zevende dochter kregen zonder enkele zoons, werd Jack ontslagen van zijn droombaan en kreeg een zware depressie. Hij raakte alcoholverslaafd, en moest in een afkick-kliniek. Daar pleegde hij zelfmoord. Isis' moeder, Olivia, werd hierdoor een wrede vrouw, en haar dochters moesten perfect zijn. Ze scheelden allemaal ongeveer twee jaar van elkaar. Allemaal waren het danseressen, behalve Isis. Camille deed ballet, Katy deed hiphop, Helena jazz, Mia moderne dans, Julia breakdance en de een-na jongste Lily streetdance. Isis haar droom was niet om uit te blinken in het dansen, maar in acteren. Haar moeder vond dit maar niks, en daardoor was ze altijd de onderdeur geweest in het gezin. In plaats van hun zusje te steunen kregen ze alleen maar afkeer voor de kleine Isis, uit angst voor Olivia. Toen ze opgroeide bleek Isis een ware schoonheid. Op haar zestiende al ging ze het huis uit, en woonde in bij haar toenmalige vriend Mason. Al was hij niet altijd even aardig en respectvol tegenover Isis, hij bood haar onderdak ent eten. Op een dag hadden Isis en Mason slaande ruzie, en hij verkrachtte haar. Ze was zeventien. Op haar achttiende bracht ze de kleine Bryan ter wereld, aangezien ze te bang was geweest om abortus te plegen. Zodra ze het kind had liet ze het bij Mason achter en vertrok naar de academie.
    Extra:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cairde schreef:
    (...) Mijn 4e naam is Chiara.


    Heb jij vier namen?
    0_0

    Ik heb niet eens een tweede.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    Heb jij vier namen?
    0_0

    Ik heb niet eens een tweede.
    Meer..... In Nederland mag je niet meer dan 2. maar ik ben dan ook niet hier geboren...

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 11:08 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dangerx schreef:
    Ik wil een vrouwelijke zangeres als dat nog kan en bij deze wil ik dan meteen taylor momsen faceclaimen


    Sorry Alle vrouwelijke personages zijn vol


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Go schreef:
    (...)

    Heb jij vier namen?
    0_0

    Ik heb niet eens een tweede.


    Ik heb er zeven ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Ik heb er zeven ;D.
    Waar mijn naam ook in zit ;P


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Waar mijn naam ook in zit ;P


    Yush! Mijn zevende naam :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Van mijn ouders mag ik zelf een tweede naam verzinnen en als ik achttien ben zetten ze die op mijn paspoort. (krul) Echt droog.

    Duss, iemand enig idee wat leuk staat bij Melissa? *sarcasm overhere.*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.