• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Let op! Je hoeft niet meegedaan te hebben in het vorige jaar én als je wel meegedaan hebt mag je je oude personages gebruiken!

    New rollentopic!!!

    Voordat we beginnen hebben we dit nog nodig:

    Slytherin
    Klassenoudste boy
    2 Jagers

    Ravenclaw
    1 Jager
    2 Drijvers

    Hufflepuf
    1 Drijver
    2 Jagers


    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Lizor
    - Puzzel
    - Caitlin McAllister • SweetCheeks
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Alley
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Paradises
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • SweetCheeks
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Paradises
    - Jager: Jade Narcissa Emily Malfoy • Alley

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • SweetCheeks
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Zoeker: Jake Daniël Jackson • Roww


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic
    Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga mijn meisje pas na mijn kamp kunnen maken, papa heeft mijn pc gestolen. D: Is dat een probleem?


    help

    Rider schreef:
    (...)

    Dat feitje komt mij inderdaad heel bekend voor. Ik zal het ooit wel ergens gelezen hebben :')
    Je ene personage is dood, de ander is vermist en weer een anders is gevlucht met haar ouders... wat doe je je personages allemaal aan? :')


    :x

    Je wilt James' geschiedenis niet kennen. :')

    Trouwens, Serpen heeft Callum vermoord. Ook al moest dat van mij...


    help

    Teamin Jace Sangue


    Bloedstatus
    Volbloed
    Leerjaar
    7
    Rol
    Leerling, klassenoudste
    Afdeling
    Huflepuff
    Beste vakken
    Potions & Verzorging van Fabeldieren
    Leeftijd
    17. Geboren op 6 maart
    Uiterlijk
    Teamin heeft 'dirty blond' haar dat altijd in een redelijk lange kuif zit. Hij heeft ijsblauwe ogen die van een lange afstand vaak wit lijken. Hij heeft vrijwel altijd een serieuze, mysterieuze uitdrukking op zijn gezicht staan.
    Teamin heeft in zijn nek een litteken, het is niet zichtbaar van een afstand maar onzichtbaar is het ook niet. Teamin is 1 meter 80 lang en hij is redelijk gespierd.
    Innerlijk
    Teamin is een jongen die, ondanks dat hij in Hufflepuff zit, erg snel boos. Normaal is hij erg behulpzaam en aardig, dan doet hij geen vlieg kwaad. Maar dit kan in één seconde om slaan, dit komt door zijn vader. Hij heeft een enorme hoeveelheid woede in zich dat hij er maar niet uit kan gooien. Bij de kleinste dingen gooit hij al met spullen. Hierdoor vinden velen hem raar, velen zijn ook bang voor hem. Nieuwkomers zullen het niet begrijpen, hij is immers toch maar een Huflepuff?
    Als Teamin rustig is, is hij een aardige vredelievende jongen. Hij is enorm behulpzaam en kan er niet tegen als hij iemand pijn doet, fysiek of mentaal. Hij voelt zich erg snel schudig. Als hij voelt dat hij boos word loopt hij daarom ook altijd weg, hij wil anderen geen pijn doen.
    Als hij iemand pijn heeft gedaan doet hij er vaak ook alles aan om het goed te maken, tenzij degene het verdient heeft. Teamin kan een enorme rotzak zijn tegenover mensen die geen respect voor hem hebben, voor dit soort mensen heeft hij geen enkel begrip en hij gelooft ook niet echt in 'tweede kansen'.
    Geschiedenis
    Teamin is als kind uitgebuit. Zijn vader was altijd aan de drank, terwijl de man zijn vrouw en zoon mishandelde. Het geweld stopte pas toen de man zijn dochter vermoordde, hierna heeft Teamin hem dood gezwegen. Hij moest helemaal niets meer van die man weten. Zijn zusje was het enige vrolijke in zijn leven.. Tot hij de brief van Hogwarts ontving.. Al heeft hij nooit veel vrienden op Hogwarts gehad, hij is blij dat hij eindelijk een echt thuis heeft. Het enige wat hij vreselijk vind is dat dit zijn laatste jaar zal worden, en hij dus een ander thuis moet gaan vinden..
    Toen hij zijn vader een tweede kans gaf vermoorde hij zijn zusje. Zij was de laatste familie voor hem, zijn moeder had zelfmoord gepleegd omdat ze het niet aan kon dat ze elke dag werd mishandeld en er niks tegen kon beginnen. En zijn vader? Hij verafschuwt hem.
    Teamin's litteken is ontstaan in zijn derde jaar, hij werd nieuwsgierig door alle geluiden die uit het verboden bos en ging er heen. Hij werd er al snel aangevallen door een Centaur. Een persoon schoot hem even later te hulp, hij raakte bewusteloos en toen hij wakker werd was hij in de ziekenzaal. Hij heeft nooit geweten wie zijn 'redder' was..
    Extra
    Teamin is een Vampier.
    Zijn hobby is schrijven, hij schrijft vooral muziek. Ook schrijft hij de verhalen op die hij mee maakt, hij houd geen echt 'dagboek' bij maar wel een boekje. Hij wil niet vergeten wat hij mee maakt.


    Tataa x'D


    Little do you know

    Ik vind Teamin maar eng :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Ik vind Teamin maar eng :')


    Why?? :c
    He's cute after all.. x'd


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Why?? :c
    He's cute after all.. x'd


    Zijn rechter wang en lippen gewoon xD Hij laat me denken aan een gast waarmee ik een soort van vocht om tandpasta....


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb de eerste drie topics gelezen. I like Ashley & Serpen, hehe ;3

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 2:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    Ik heb de eerste drie topics gelezen. I like Ashley & Serpen, hehe ;3

    *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor! Ik heb ff iets aangepast aan de naam van Hazel. Het is niet meer Phoria, maar Delikov


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hylla schreef:
    Ik ga mijn meisje pas na mijn kamp kunnen maken, papa heeft mijn pc gestolen. D: Is dat een probleem?

    Ofcourse not (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alles is aangepast (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daaaamnn, het onweert D:


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    Daaaamnn, het onweert D:

    I like onweer ^-^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    I like onweer ^-^

    I don't, alleen de flitsen zijn mooi om te zien , hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    (...)
    I don't, alleen de flitsen zijn mooi om te zien , hehe.

    Haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.