• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Let op! Je hoeft niet meegedaan te hebben in het vorige jaar én als je wel meegedaan hebt mag je je oude personages gebruiken!

    New rollentopic!!!

    Voordat we beginnen hebben we dit nog nodig:

    Slytherin
    Klassenoudste boy
    2 Jagers

    Ravenclaw
    1 Jager
    2 Drijvers

    Hufflepuf
    1 Drijver
    2 Jagers


    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Lizor
    - Puzzel
    - Caitlin McAllister • SweetCheeks
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Alley
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Paradises
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • SweetCheeks
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Paradises
    - Jager: Jade Narcissa Emily Malfoy • Alley

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • SweetCheeks
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Zoeker: Jake Daniël Jackson • Roww


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic
    Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een faceclaim nodig voor Serpen de broer van Caleb...any ideas? - hij moet wel een beetje op Caleb lijken -


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een leraar reserveren?


    Queer zijn is gewoon alles

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Emotieloos mens!!!! x'D Ik jank om het kleinste zieligste ding. Behalve als ik een film saai vind. Dna ga ik die mensies na doen xD Ben nooit de bios uitgezet daardoor nee hoor.....


    Samr here xd
    &Lizor, dat heb ik ook.. behalve als het me favo perso is :c
    btw, ik ben van gedachte veranderd.. Ian is wel tering knap & de TVD is wel leuk :')

    ik moet nogsteeds huilen bij The Lion King als mustafa doodgaat.. ik hou van disney x'D


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Heeeeel logisch... * Wenkbrauw wiebel. *

    Hahaha


    Ik zal even een praattopic openen zodat dit topic niet helemaal ondergespamt wordt met spam x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, goed plan Lizor x'D


    Little do you know

    Lizor schreef:
    (...)
    Hahaha


    Ik zal even een praattopic openen zodat dit topic niet helemaal ondergespamt wordt met spam x'D


    Dat lijkt me heel handig aangezien ik over van alles zit te praten behalve dit hier xD Nou ja ik ga lekker beginnen aan me personage :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:
    (...)

    Samr here xd
    &Lizor, dat heb ik ook.. behalve als het me favo perso is :c
    btw, ik ben van gedachte veranderd.. Ian is wel tering knap & de TVD is wel leuk :')

    ik moet nogsteeds huilen bij The Lion King als mustafa doodgaat.. ik hou van disney x'D

    Haha goed zo x'D
    En het is Mufasa tss hier spreekt een ware disneyfan
    Dat is trouwens het enige stukje film waar ik ooit om gehuild heb, maar toen was ik 5


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha goed zo x'D
    En het is Mufasa tss hier spreekt een ware disneyfan
    Dat is trouwens het enige stukje film waar ik ooit om gehuild heb, maar toen was ik 5


    Haha ik heb een keer zitten janken bij The Little Mermaid. Ursula werdt groot x'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Praattopic (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha goed zo x'D
    En het is Mufasa tss hier spreekt een ware disneyfan
    Dat is trouwens het enige stukje film waar ik ooit om gehuild heb, maar toen was ik 5


    ohja, mufasa xp
    sorry, ik ben niet goed met namen xD
    ik huilde eerst nooit om films, maar nu huil ik al als twee mensen afscheid nemen xD
    netzoaks de eerste film, dat Hagrid harry aan dumbledore geeft, ik moest huilen xD
    ik moest helemaal huilen toen ik fred zag liggen.. :c
    en toen snape doodging.. hij zei 'je hebt je moeders ogen' ik had de tranen in de mijne staan :')


    Little do you know

    Ik weet niet echt hoe ik het innerlijk ga beschrijven haha... Meestal doe ik dat in de RPG.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Rickena “Ricky” Melonee Harrison

    Halfbloed/volbloed/modderbloedje: Modderbloedje

    Leerjaar: 6

    Rol: Leerling, keeper en aanvoerder van het Gryffindor Quidditch team.

    Afdeling: Gryffindor

    Beste vakken: Potions & Charms.
    Beiden vakken kan ze van zichzelf goed, aangezien ze niet echt het type is om te studeren. Haar boeken staan dan ook bij deze vakken vol strepen en aanpassingen, zodat, als ze wel iets vergeet, het weer kan doen, zoals ze eerder op gevoel deed.

    Leeftijd: 16, jarig op 23 December

    Uiterlijk:



    Ricky heeft halflang dik zwart haar met wat slag erin. Haar ogen zijn amandelvormig en helderblauw. Ze heeft een lief dopneusje en wanneer ze lacht, heeft ze appelwangetjes. Ze is 1.67m lang en heeft een normaal postuur, oftewel, niet abnormaal dun, maar ook niet te dik en vrouwelijke rondingen. Qua kledingstijl is Ricky een beetje jongensachtig. Ze draagt geen rokken, noch hakken. Haar voorkeur gaat uit naar niet al te kleurrijk. Op Hogwarts draagt ze nooit haar stropdas zoals het hoort, even als haar bloes, die ze nooit helemaal dichtknoopt. Ze draagt standaard all stars. Daarbij heeft ze om haar linkerpols een heel aantal armbandjes.
    Haar tatoeages:
    -Windroos met pijl aan de binnenkant van haar rechteronderarm. Staat voor doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Ricky heeft deze laten zetten als teken dat ze altijd haar eigen doel zal nastreven en hier alles voor zal doen om dit te bereiken. Ongeacht wat anderen vinden. Het was haar eerste tatoeage.
    -Wegvliegende vogels die ontstaan uit een veer op haar linkerschouderblad. Staat voor vrijheid en hoop. Ricky heeft deze laten zetten, toen ze bij haar oom ging wonen, weg bij haar ouders. Dit gaf Ricky hoop op de vrijheid om haar eigen leven te leiden.
    Omdat Ricky niet super slank is en ze zeker heel wat meiden ziet, die dat wel zijn, vindt ze zichzelf nog wel eens te dik. Het is niet dat ze anorexia heeft of iets dergelijks. Ze is er gewoon ietwat onzeker over. Verder vindt ze haar wangen wanneer ze lacht net hamsterwangen en die vindt ze niet bepaald mooi.

    Innerlijk: Ricky is overduidelijk geen meisje meisje. Ze heeft een hekel aan alles wat met mode en make-up te maken heeft en houdt zich totaal niet bezig met onbelangrijkheden, zoals uiterlijk. Ze houdt zich dan ook nog niet echt bezig met jongens en is ook niet echt van de huisje boompje beestje toekomst. Ricky wilt avontuur, vrijheid en het liefst voor eeuwig jong blijven. Ricky is dan ook redelijk onverschrokken en is niet bang haar handen vuil te maken. Ze zal altijd doorzetten om haar doel te bereiken, maakt niet uit wat voor obstakels ze tegenkomt op haar pad.
    Ze is rechtdoorzee, wat betekend dat ze eerlijk is, maar toch ook wel een flapuit. Ze zal niet terugdeinzen om haar mening hardop uit te spreken. Schijnheilig of een leugenaar kan je haar dus niet noemen, maar soms kunnen haar uitspraken wel ietwat hard zijn en gemeen overkomen.
    Ricky kan er niet tegen als dingen voor haar bepaald worden. Alles moet op de manier die haar het beste lijkt en zij wilt de leiding hebben. Als ze de touwtjes niet in handen heeft, kan ze nog wel eens gemeen uit de hoek komen jegens de persoon die dat wel heeft. Gewoonweg omdat ze jaloers is op zijn of haar positie. Ricky is echter wel een goede leider. Ze houdt rekening met zoveel mogelijk mensen en heeft geen moeite met het goed regelen van dingen. Iets wat voor sommige mensen toch wel moeilijk kan zijn. Ze ziet immers meestal wel alle problemen en is ook niet te beroerd om hier goede oplossingen voor te bedenken.
    Wat school betreft is Ricky lui. Ze vindt het maar onzin om zoveel tijd in saaie vakken te steken. Alleen de vakken waar ze al van nature goed in is, vindt ze leuk. Daar wil ze dan nog wel iets voor doen, maar dit is vrij weinig. Gelukkig is het bij die vakken ook niet meer echt nodig. Ricky is zeker geen studiebol en zit niet graag met haar neus in de boeken. Ze is meer van de praktijk en gewoon wat uitproberen.
    Ricky is sociaal gezien een spontaan vrolijk meisje. Hoewel ze mensen nog wel eens kan wantrouwen in het begin, is ze hier al snel overheen. Ze is dol op grapjes, lol maken en gewoon lekker kletsen en het gezellig maken. Haar vriendschappen houdt ze het liefst luchtig en vrolijk. Ze haat het als mensen overal problemen van maken en maar de hele tijd ruzie maken. Roddelen is dan ook niet bepaald haar ding en als mensen een andere mening hebben dan zij, tja, dat is dan simpelweg pech voor hen. Die mening mogen ze wat haar betreft hebben, zolang ze haar er maar niet mee lastigvallen. Voor haar echte vrienden zal Ricky altijd opkomen, hoewel ze wat lui is wat betreft mensen waar ze minder om geeft. Die mogen het zelf allemaal maar oplossen.

    Geschiedenis: Voordat haar ouders erachter kwamen dat Ricky een heks was, was alles koek en ei thuis. Hoewel er wel eens ruzie was tussen vader en dochter, omdat Ricky graag haar eigen ding deed. Daarbij noemden haar ouders haar iets te graag Melon, terwijl Ricky toch meer de verkorte vorm van haar eerste naam prefereerde. Toch was Ricky lief en gehoorzaam voor haar doen. Haar ouders waren dan ook streng en het gezin was zeker niet arm. Ricky behoorde zich te gedragen als een meisje van hoge stand.
    Naarmate Ricky ouder werd, ging het opvallen dat ze niet zoals de gewone muggle-kinderen was. Haar ouders en dan vooral haar vader ontkenden nog een tijd dat er iets aan de hand was, maar uiteindelijk konden ze er niet omheen: hun geliefde dochtertje was een heks. Aangezien de broer van Ricky’s vader ook een tovenaar was en haar vader een hekel had aan alles wat met magie te maken had, is Ricky uiteindelijk bij haar oom beland. Toen Ricky in de wetenschap was dat ze krachten had en het eerste jaar op Hogwarts achter de rug had, werd ze immers een heel stuk minder gehoorzaam en heeft ze het voor elkaar gekregen om bij haar oom te mogen wonen. Hier heeft ze het zeer naar haar zin. Ze heeft niet heel veel contact meer met haar ouders.

    Extra: Ricky is net als haar oom, die voor Puddlemere United speelt, helemaal dol op Quidditch en is er ook nog eens goed in. Ze is dan ook wachter en aanvoerder van het Quidditch team van haar afdeling. Ze was super blij, toen ze dat aan het einde van deze zomervakantie te horen kreeg. Ricky is super fanatiek wat betreft haar favoriete hobby en zal alles op alles zetten om de cup te winnen.
    Andere hobby’s zijn streetdance en breakdance, zwemmen en hardlopen. Deze dingen doet ze al van kleins af aan en hier is ze, toen ze bij haar oom ging wonen, mee doorgegaan in de vakanties.


    Happy Birthday my Potter!

    SweetCheeks schreef:
    Ik weet niet echt hoe ik het innerlijk ga beschrijven haha... Meestal doe ik dat in de RPG.

    Meestal gebruik ik - bij meisjes - karaktertrekken van mezelf en je kan ook karaktertrekken gebruiken van mensen die je kent of uit een film ofzo. Misschien helpt dat?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    Naam: Rickena “Ricky” Melonee Harrison

    Halfbloed/volbloed/modderbloedje: Modderbloedje

    Leerjaar: 6

    Rol: Leerling, keeper en aanvoerder van het Gryffindor Quidditch team.

    Afdeling: Gryffindor

    Beste vakken: Potions & Charms.
    Beiden vakken kan ze van zichzelf goed, aangezien ze niet echt het type is om te studeren. Haar boeken staan dan ook bij deze vakken vol strepen en aanpassingen, zodat, als ze wel iets vergeet, het weer kan doen, zoals ze eerder op gevoel deed.

    Leeftijd: 16, jarig op 23 December

    Uiterlijk:



    Ricky heeft halflang dik zwart haar met wat slag erin. Haar ogen zijn amandelvormig en helderblauw. Ze heeft een lief dopneusje en wanneer ze lacht, heeft ze appelwangetjes. Ze is 1.67m lang en heeft een normaal postuur, oftewel, niet abnormaal dun, maar ook niet te dik en vrouwelijke rondingen. Qua kledingstijl is Ricky een beetje jongensachtig. Ze draagt geen rokken, noch hakken. Haar voorkeur gaat uit naar niet al te kleurrijk. Op Hogwarts draagt ze nooit haar stropdas zoals het hoort, even als haar bloes, die ze nooit helemaal dichtknoopt. Ze draagt standaard all stars. Daarbij heeft ze om haar linkerpols een heel aantal armbandjes.
    Haar tatoeages:
    -Windroos met pijl aan de binnenkant van haar rechteronderarm. Staat voor doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Ricky heeft deze laten zetten als teken dat ze altijd haar eigen doel zal nastreven en hier alles voor zal doen om dit te bereiken. Ongeacht wat anderen vinden. Het was haar eerste tatoeage.
    -Wegvliegende vogels die ontstaan uit een veer op haar linkerschouderblad. Staat voor vrijheid en hoop. Ricky heeft deze laten zetten, toen ze bij haar oom ging wonen, weg bij haar ouders. Dit gaf Ricky hoop op de vrijheid om haar eigen leven te leiden.
    Omdat Ricky niet super slank is en ze zeker heel wat meiden ziet, die dat wel zijn, vindt ze zichzelf nog wel eens te dik. Het is niet dat ze anorexia heeft of iets dergelijks. Ze is er gewoon ietwat onzeker over. Verder vindt ze haar wangen wanneer ze lacht net hamsterwangen en die vindt ze niet bepaald mooi.

    Innerlijk: Ricky is overduidelijk geen meisje meisje. Ze heeft een hekel aan alles wat met mode en make-up te maken heeft en houdt zich totaal niet bezig met onbelangrijkheden, zoals uiterlijk. Ze houdt zich dan ook nog niet echt bezig met jongens en is ook niet echt van de huisje boompje beestje toekomst. Ricky wilt avontuur, vrijheid en het liefst voor eeuwig jong blijven. Ricky is dan ook redelijk onverschrokken en is niet bang haar handen vuil te maken. Ze zal altijd doorzetten om haar doel te bereiken, maakt niet uit wat voor obstakels ze tegenkomt op haar pad.
    Ze is rechtdoorzee, wat betekend dat ze eerlijk is, maar toch ook wel een flapuit. Ze zal niet terugdeinzen om haar mening hardop uit te spreken. Schijnheilig of een leugenaar kan je haar dus niet noemen, maar soms kunnen haar uitspraken wel ietwat hard zijn en gemeen overkomen.
    Ricky kan er niet tegen als dingen voor haar bepaald worden. Alles moet op de manier die haar het beste lijkt en zij wilt de leiding hebben. Als ze de touwtjes niet in handen heeft, kan ze nog wel eens gemeen uit de hoek komen jegens de persoon die dat wel heeft. Gewoonweg omdat ze jaloers is op zijn of haar positie. Ricky is echter wel een goede leider. Ze houdt rekening met zoveel mogelijk mensen en heeft geen moeite met het goed regelen van dingen. Iets wat voor sommige mensen toch wel moeilijk kan zijn. Ze ziet immers meestal wel alle problemen en is ook niet te beroerd om hier goede oplossingen voor te bedenken.
    Wat school betreft is Ricky lui. Ze vindt het maar onzin om zoveel tijd in saaie vakken te steken. Alleen de vakken waar ze al van nature goed in is, vindt ze leuk. Daar wil ze dan nog wel iets voor doen, maar dit is vrij weinig. Gelukkig is het bij die vakken ook niet meer echt nodig. Ricky is zeker geen studiebol en zit niet graag met haar neus in de boeken. Ze is meer van de praktijk en gewoon wat uitproberen.
    Ricky is sociaal gezien een spontaan vrolijk meisje. Hoewel ze mensen nog wel eens kan wantrouwen in het begin, is ze hier al snel overheen. Ze is dol op grapjes, lol maken en gewoon lekker kletsen en het gezellig maken. Haar vriendschappen houdt ze het liefst luchtig en vrolijk. Ze haat het als mensen overal problemen van maken en maar de hele tijd ruzie maken. Roddelen is dan ook niet bepaald haar ding en als mensen een andere mening hebben dan zij, tja, dat is dan simpelweg pech voor hen. Die mening mogen ze wat haar betreft hebben, zolang ze haar er maar niet mee lastigvallen. Voor haar echte vrienden zal Ricky altijd opkomen, hoewel ze wat lui is wat betreft mensen waar ze minder om geeft. Die mogen het zelf allemaal maar oplossen.

    Geschiedenis: Voordat haar ouders erachter kwamen dat Ricky een heks was, was alles koek en ei thuis. Hoewel er wel eens ruzie was tussen vader en dochter, omdat Ricky graag haar eigen ding deed. Daarbij noemden haar ouders haar iets te graag Melon, terwijl Ricky toch meer de verkorte vorm van haar eerste naam prefereerde. Toch was Ricky lief en gehoorzaam voor haar doen. Haar ouders waren dan ook streng en het gezin was zeker niet arm. Ricky behoorde zich te gedragen als een meisje van hoge stand.
    Naarmate Ricky ouder werd, ging het opvallen dat ze niet zoals de gewone muggle-kinderen was. Haar ouders en dan vooral haar vader ontkenden nog een tijd dat er iets aan de hand was, maar uiteindelijk konden ze er niet omheen: hun geliefde dochtertje was een heks. Aangezien de broer van Ricky’s vader ook een tovenaar was en haar vader een hekel had aan alles wat met magie te maken had, is Ricky uiteindelijk bij haar oom beland. Toen Ricky in de wetenschap was dat ze krachten had en het eerste jaar op Hogwarts achter de rug had, werd ze immers een heel stuk minder gehoorzaam en heeft ze het voor elkaar gekregen om bij haar oom te mogen wonen. Hier heeft ze het zeer naar haar zin. Ze heeft niet heel veel contact meer met haar ouders.

    Extra: Ricky is net als haar oom, die voor Puddlemere United speelt, helemaal dol op Quidditch en is er ook nog eens goed in. Ze is dan ook wachter en aanvoerder van het Quidditch team van haar afdeling. Ze was super blij, toen ze dat aan het einde van deze zomervakantie te horen kreeg. Ricky is super fanatiek wat betreft haar favoriete hobby en zal alles op alles zetten om de cup te winnen.
    Andere hobby’s zijn streetdance en breakdance, zwemmen en hardlopen. Deze dingen doet ze al van kleins af aan en hier is ze, toen ze bij haar oom ging wonen, mee doorgegaan in de vakanties.


    Dea-tráthnóna ^^ Ö

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 16:13 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SweetCheeks schreef:
    Ik weet niet echt hoe ik het innerlijk ga beschrijven haha... Meestal doe ik dat in de RPG.


    Je kan nu makkelijk uitbouwen op de karaktereigenschappen van de afdeling waar je personage inzit. Bijvoorbeeld: Ravenclaw is sws leergierig, wijs en slim. Dus je kan een stille boekenwurm uit gaan werken, maar ook een betweterig iemand, etc. Oftewel, kies iets dat bij je afdeling past en werk dat uit c;. Zo heb ik het gedaan in ieder geval.


    Happy Birthday my Potter!