• Ik heb toestemming van Hemmings!



    Sinds ik het heel leuk vond om een schrijfwedstrijd te doen, leek een Quizwedstrijd me ook leuk.

    Regels.

    ~ Als eerste gelden hier dus ook de huisregels van Quizlet. Wie deze overtreedt, lig er dan automatisch uit. Zonder pardon.
    ~ Als jij je inschrijft, wil ik graag dat je de HELE wedstrijd mee gaat doen.
    ~ De link van je Quiz moet je in een PRIVÉBERICHT door te sturen mij: Sever EN SweetCheeks
    ~ We kraken niemands werk af.
    ~ Je kan altijd even "afkijken" hoe iemand zijn/haar quiz in elkaar heeft gestoken, maar absoluut geen plagiaat.
    ~ Hou je aan de opgegeven opdracht.
    ~ Naamsveranderingen gelieve meteen door te geven in het topic.
    ~ Niemand valt af, ik werk met een puntensysteem. Voor meer informatie hierover, kijk naar het puntensysteem.
    ~ Er kunnen minimaal 15 mensen deelnemen.
    ~ Er zullen in totaal 5 rondes zijn
    ~ Elke ronde zal 1 week lang duren.
    ~ Ik werk met een joker, wees verstandig en gebruik deze als het echt niet anders kan.

    Punteninstelling.
    Uitvoering van de opdracht (30!)
    Creativiteit (20!)
    Originaliteit (20!)
    Grammatica en spelling (25!)
    Op tijd ingeleverd (5!)
    In totaal kan je dus 100 punten krijgen. Het aantal punten delen we door 10 en dan heb jij je cijfer :')

    Uitstel & te laat inleveren.

    Ik snap het als iemand tijdtekort heeft, daarom geef ik tijd genoeg om een opdracht in te leveren. Per opdracht zullen jullie 1 week (7dagen) krijgen om een werk in te leveren. Als jullie merken dat het niet genoeg is, mag je tot en met twee dagen vÓÓr de deadline om uitstel vragen.Verder zal ik 2 dagen uitstel geven. Elke dag dat je ná de deadline van het uitstel te laat inlevert,zal ik een punt aftrekken. Ook als je een minuut na de deadline inlevert, haal ik een punt eraf.
    Let op: mijn deadline is altijd om 20.00 uur. Verder kun je altijd nog inleveren tot de deadline van de volgend opdracht.

    Prijzen.

    Ik geef om de eer, creativiteit en het plezier van deze wedstrijd. Ik zal een aantal credits weggeven, maar ik ben nog niet zeker hoeveel.



    Ik zoek minimaal 15 deelnemers en er is geen maximaal aantal deelnemers. Inschrijven kan je nog altijd doen, totdat de eerste deadline voorbij is.
    Verder zoek ik maar 1 jurylid. Let wel op dat ik niet de eerste de beste ga nemen die zich voor deze functie gaat opgeven.

    Juryleden: Vol!
    ~Sever - Gail
    ~SweetCheeks - Romy

    Deelnemers:

    ~ xSunshineee - Sylvie
    Opdracht 1: Ingeleverd

    ~ Draculea - Laura
    Opdracht 1:

    ~ SeaWaves - Daisy
    Opdracht 1: Uitstel

    ~ JustShy -
    Opdracht 1: Ingeleverd
    ~ Alley -

    ~ Nypmh - Iris
    Opdracht 1:

    ~ Peperoni - Sara
    Opdrachtt 1:

    ~ Abelard - Brooke
    Opdracht 1: Joker

    ~ Aravis - Leah
    Opdracht 1:

    ~ Bloomer - Noa
    Opdracht 1: Ingeleverd

    ~ GO - Melissa
    Opdracht 1: Uitstel

    ~ MistSnitch - Dries
    Opdracht 1: Ingeleverd

    ~ SummerElf- Daniela
    Opdracht 1:

    ~ Esmae -
    Opdracht 1: Uitstel

    ~ Merrow - Justine
    Opdracht 1: Uitstel.

    ~ LovesZarry - Marlou
    Opdracht 1: Uitstel

    ~ MKadootjes - Margot
    Opdracht 1: Ingeleverd

    ~ Cairde - Angel
    Opdracht 1: Uitstel

    ~ BlinkyMusic - Alieke
    Opdracht 1:

    ~ Fourtris - Alesia
    Opdracht 1 - Uitstel

    ~ xMissMarije
    Opdracht 1: Uitstel
    ~
    ~


    Het eerste opdracht

    De eerste opdracht is een "onmogelijke keuzes opdracht". Het houdt in dat je een Quiz gaat maken waarbij je bij elke vraag een onmogelijke keuze gaat geven.
    Voorbeeld: Onmogelijke Keuzes
    Omdat er al zoveel zijn, moeten jullie een thema gaan kiezen.

    1. Dieren MistSnitch & Merrow Vol!
    2. Steden ThisIsMeNow & LovesZarry Vol!
    3. Landen Esmae & SummerElf Vol!
    4. Gevoel SeaWaves & JustShy Vol!
    5. Beroemdheden GO
    6. Elektronica Nypmh
    7. Eten & Drinken Draculea & xSunshineee Vol!
    8. Films Bloomer & Fourtris Vol!
    9. Muziek Cairde & Abelard Vol!
    10. Natuur. Peperoni & BlinkyMusic Vol!
    11.Mode xMissMarije
    12. Auto Alley
    13. Culturen Aravis

    Wees orgineel en grappig!
    Kiezen doe je in het topic! Maximaal 2 personen per thema. Veel succes toegewenst.

    Eisen:
    ~ Minimaal 20 vragen.
    ~ Minimaal 2 uitkomsten.

    Deadline: Vrijdag 2 augustus 2013 om 20.00 uur.
    Uitstel vragen tot: Woensdag 31 juli 2013 om 20.00 uur.
    Deadline Uitstel: Zondag 4 augustus 2013 om 20.00

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 21:02 ]


    -

    Esmae schreef:
    (...)

    Klopt, daarom bied ik het alleen maar aan. Ik vind het niet erg ze eruit te halen. Dat vind ik juist leuk. :3 Maar wel alleen als diegene het apprecieert. Ik wil geen zeik maken.


    Oh nee, zo bedoelde ik het niet en was niet naar jou persoonlijk gericht of zo. ^^
    Ik doet dat zelf ook heel vaak en erger me eraan. Ik doe het nl. ook zelf heel graag.
    Ik vind het knap dat je het durft zeggen tegen haar. Haha.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik wil toch liever wisselen als dat nog kan? Dan wil ik eten en drinken?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik wil toch liever wisselen als dat nog kan? Dan wil ik eten en drinken?

    Tuurlijk :)


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Tuurlijk :)


    Dankje (:


    16 - 09 - '17

    Yeah nach bhfuil aon duine mo rogha freisin! Sorry ik ben een beetje iers aan het leren en dan ga ik automatisch ook in die taal typen xD
    Vertaling: niemand heeft mijn keuze ook!
    :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Yeah nach bhfuil aon duine mo rogha freisin! Sorry ik ben een beetje iers aan het leren en dan ga ik automatisch ook in die taal typen xD
    Vertaling: niemand heeft mijn keuze ook!
    :'D

    Hahaha, dat is toch goed? Lekker in je eentje :P
    Best cool dat je Iers aan t leren bent.


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Hahaha, dat is toch goed? Lekker in je eentje :P
    Best cool dat je Iers aan t leren bent.


    Moet wel als ik mijn opa wil leren verstaan xD -ik haat het dat hij alleen maar iers kan terwijl hij 3 kwart schots is.- Me opa moet echt engels gaan leren.
    Oke dat was echt off topic :\


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sever schreef:
    Ik heb toestemming van Hemmings!



    Sinds ik het heel leuk vond om een schrijfwedstrijd te doen, leek een Quizwedstrijd me ook leuk.

    Regels.

    ~ Als eerst gelden hier dus ook de huisregels van Quizlet. Wie deze overtreedt, ligt er automatisch buiten. Zonder pardon.
    *Als eerste[/e], allereerst of ten eerste. *Je ligt er dan uit, niet buiten. Kom je toevallig uit Limburg? Dan veronderstel ik dat je het letterlijk hebt vertaald uit het dialect.
    ~ Als je je inschrijft, wil ik graag dat je de HELE wedstrijd mee gaat doen.
    *Twee keer eenzelfde woord achter elkaar mag niet. 'je, je', 'jij je' of 'je jou'.
    ~ Het link van je Quiz moet je in een PRIVÉ BERICHT door te sturen mij: Sever EN SweetCheeks
    *De link. *privébericht. *door te sturen naar mij. - Daarbij zou ik 'én' zelf beter vinden dan met capslock, maar dat is gewoon een persoonlijke mening.
    ~ We kraken niemands werk af.
    ~ Je kan altijd even "afkijken" hoe iemand zijn/haar quiz in elkaar heeft gestoken, maar absoluut geen plagiaat.
    ~ Hou je aan de opgegeven opdracht.
    ~ Naamsveranderingen gelieve meteen door te geven in het topic.
    ~ Niemand valt af, ik werk met een puntensysteem. Voor meer informatie hierover, kijk naar het punteninstelling.
    *Het is volgens Chrome wel een woord, maar ik ken het niet. Ik zou zelf zeggen de puntenindeling, de puntenverdeling of het puntensysteem.
    ~ Er kunnen minimum 15 mensen deelnemen.
    *minimaal of er is een minimum van 15 deelnemers.
    ~ Er zullen in totaal 5 rondes zijn
    ~ Elk ronde zal 1 week lang duren.
    *Elke
    ~ Ik werk met een joker, wees verstandig en gebruik deze als het echt niet anders kan.

    Punteninstelling.
    Uitvoering van de opdracht (30!)
    Creativiteit (20!)
    Originaliteit (20!)
    Grammatica en spelling (25!)
    Op tijd ingeleverd (5!)
    In totaal kan je dus 100 punten krijgen. Het aantal punten delen we door 10 en dan heb je je cijfer :')

    Uitstel & te laat inleveren.

    Ik snap het als iemand tijdtekort heeft, daarom geef ik tijd genoeg om een opdracht in te leveren. Per opdracht zullen jullie 1 week (7dagen) krijgen om een werk in te leveren. Als jullie merken dat het niet genoeg is, mag je tot en met twee dagen vÓÓr de deadline om uitstel vragen.Verder zal ik 2 dagen uitstel geven. Elke dag dat je ná de deadline van het uitstel te laat inlevert,zal ik een punt aftrekken. Ook als je een minuut na de deadline inlevert, haal ik een punt eraf.
    Let op: mijn deadline is altijd om 20.00 uur. Verder kan je altijd nog inleveren tot het deadline van het volgend opdracht.
    *Je kan maar kun je. *de deadline. *de volgende opdracht

    Prijzen.

    Ik geef om de eer, creativiteit en het plezier van deze wedstrijd. Ik zal een aantal credits weggeven, maar ik ben nog niet zeker hoeveel.



    Ik zoek minimaal 15 deelnemers en er is geen maximaal aantal deelnemers. Inschrijven kan je nog altijd doen, totdat het eerste deadline voorbij is.
    Verder zoek ik maar 1 jurylid. Let wel op dat ik niet de eerste de beste gaat nemen die zich voor deze functie gaat opgeven.
    *ga

    Juryleden: Vol!
    ~Sever
    ~SweetCheeks

    Deelnemers:

    ~ xSunshineee
    ~ Moore
    ~ Draculea
    ~ SeaWaves
    ~ JustShy

    ~ Alley
    ~ Chione
    ~ Scandal ?
    ~ Peperoni
    ~ Abelard

    ~ Aravis
    ~ Bloomer
    ~ GO
    ~ MistSnitch
    ~ Imladris

    ~ Esmae
    ~ Merrow
    ~
    ~
    ~

    Het eerste opdracht
    *De eerste opdracht

    Het eerste opdracht is een "onmogelijke keuze's opdracht". Het houdt in dat je een Quiz gaat maken waarbij je bij elke vraag een onmogelijke keuze gaat geven.
    *De. *keuzes
    Voorbeeld: Onmogelijk Keuzes
    *Onmogelijke
    Omdat er al zoveel zijn, moeten jullie een thema gaan kiezen.

    1. Dieren MistSnitch & Merrow Vol!
    2. Steden xSunshineee
    3. Landen Esmae & Imladris Vol!
    4. Gevoel SeaWaves
    5. Beroemdheden Moore & Chiona Vol!
    6. Elektronica
    7. Eten & Drinken Draculea
    8. Films Aravis & Bloomer Vol!
    9. Muziek GO & Abelard Vol!
    10. Natuur. Peperoni

    Wees orgineel en grappig!
    *origineel
    Kiezen doe je in het topic! Maximaal 2 persoon per thema. Veel succes gewenst.
    *personen - en ik zou 'toegewenst' zeggen of 'ik wens jullie veel succes'.

    Eisen:
    ~ Minimaal 20 vragen.
    ~ Minimaal 2 uitkomsten.

    Deadline: Vrijdag 2 augustus 2013 om 20.00 uur.
    Uitstel vragen tot: Woensdag 31 july 2013 om 20.00 uur.
    *juli
    Deadline Uitstel: Zondag 4 augustus 2013 om 20.00


    Alsjeblieft! :')


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Peperoni schreef:
    (...)

    Oh nee, zo bedoelde ik het niet en was niet naar jou persoonlijk gericht of zo. ^^
    Ik doet dat zelf ook heel vaak en erger me eraan. Ik doe het nl. ook zelf heel graag.
    Ik vind het knap dat je het durft zeggen tegen haar. Haha.


    Ik moet zeggen dat ik twijfelde. Ik was bang haar te kwetsen of te beledigen. Gelukkig viel dat mee, haha, maar m'n mond opentrekken ben ik niet zo bang voor als ik iets echt vind en denk dat ik gelijk heb. :3 Klinkt misschien wat arrogant, maar je leert er wel van. Als je dan in discussie gaat en je blijkt ongelijk te hebben, is dat vervelend, maar anders had je het misschien nooit geweten.

    PS. Sorry voor het off-topic gaan.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    20 vragen, tjonge, ik kom niet verder dan 8 10 op dit moment en ze slaan vast nergens op

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 23:45 ]


    16 - 09 - '17

    Esmae schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik twijfelde. Ik was bang haar te kwetsen of te beledigen. Gelukkig viel dat mee, haha, maar m'n mond opentrekken ben ik niet zo bang voor als ik iets echt vind en denk dat ik gelijk heb. :3 Klinkt misschien wat arrogant, maar je leert er wel van. Als je dan in discussie gaat en je blijkt ongelijk te hebben, is dat vervelend, maar anders had je het misschien nooit geweten.

    PS. Sorry voor het off-topic gaan.


    Ben ik voor de volle 100% akkoord mee.
    Zo'n mensen heb ik wel graag.
    Inderdaad, mijn excuses.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Moet wel als ik mijn opa wil leren verstaan xD -ik haat het dat hij alleen maar iers kan terwijl hij 3 kwart schots is.- Me opa moet echt engels gaan leren.
    Oke dat was echt off topic :\


    Oh, dat is echt cool dat je Iers aan het leren bent! Ik wilde dat zelf ook altijd al. Spreken de Ieren niet automatisch Engels? Ik ben dit jaar op vakantie geweest in Ierland, ben gaan toeren, en toen spraken ze toch allemaal even goed Engels. Enkelen spraken Iers onderling maar de meesten gewoon Engels en ook al spraken ze zelf Iers, als je ze in het Engels aansprak, verstonden ze je gewoon... Maar misschien geldt dat niet voor de oudere generatie dan.

    Gaat alweer off-topic. Ik houd te erg van socializen, sorry.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik wil het over steden doen


    Live is what you make, so make it beautiful

    Peperoni schreef:
    (...)

    Ben ik voor de volle 100% akkoord mee.
    Zo'n mensen heb ik wel graag.
    Inderdaad, mijn excuses.


    Excuses zijn niet nodig. Je hebt niets misdaan. Ik ben zelf degene die het verkeerd begrepen heeft, dus ik zou mijn excuses aan moeten bieden.
    Jeeej, je hebt me graag. :D Of in ieder geval mensen zoals ik, haha.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Esmae schreef:
    (...)

    Excuses zijn niet nodig. Je hebt niets misdaan. Ik ben zelf degene die het verkeerd begrepen heeft, dus ik zou mijn excuses aan moeten bieden.
    Jeeej, je hebt me graag. :D Of in ieder geval mensen zoals ik, haha.


    Nah, je hoeft je niet te excuseren. ^^
    Ja, zo'n mensen heb ik graag en jij bent zo'n persoon. Dus conclusie? Ik heb je graag, haha.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —