• IK ben dus sinds gisteren terug van een weekje fietsen.
    Ik ben samen met mijn vriend vanuit Antwerpen centrum naar Goes gefietst, met nogeens heel wat bagage zoals een tent,slaapzakken...Ik ga niet liegen,ik ben best trots op wat ik heb gedaan want eigenlijk ben ik lange afstanden echt niet gewoon, maandag toen ik vertrok was ik na 5 kilometer al uitgeput maar gisteren voelde ik amper nog het verschil tussen 10 of 20 kilometer.
    Het klinkt misschien stom maar voor mij is er toch wel een nieuwe wereld open gegaan.
    Oh trouwens, op mijn blog staat een foto-verslagje :')

    Nog iemand die een fietsvakantie heeft gedaan??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wij waren dit jaar ook weer met vakantie in Zeeland en mijn opa fietste zo'n 40 km per dag! Maar dat doet hij wel vaker, ook al is hij 80 en een beetje gek. :)
    Maar fietsen is gezond! Knap dat je dat hebt gedaan.


    I recycle my thoughts.

    Leuk verslag op je blog ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Super hoor! Snap dat je trots bent op jezelf! (:

    Ikzelf ben Donderdag 120 kilometer gaan fietsen met mijn vader. We deden een "rondje Twente".
    We hebben er intotaal ongeveer 8 uur over gedaan..

    Een week terug ben ik in mijn eentje naar Rijssen gefietst, dat is intotaal zo'n 70 km.

    We zijn aan het oefenen voor de elfstedentocht fietsen, die is geloof ik iets van 210 kilometer.. Dus ik mag nog wel ff oefenen (:.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Leuk al die foto's, ik had al even gekeken. Ik krijg nu ook sterk de neiging een blog te gaan maken :'D


    26 - 02 - '16

    Leuk! In Nederland noemen we het volgens mij ook zwembandjes, nog nooit van zwemvleugels gehoord haha.


    You are beautiful, you are love.

    YourWolfLove schreef:
    Leuk verslag op je blog ! (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Heel knap van je! Was het wel te doen met die hitte van de afgelopen dagen?


    Physics is awesome

    Gotama schreef:
    Leuk! In Nederland noemen we het volgens mij ook zwembandjes, nog nooit van zwemvleugels gehoord haha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    xGREENLEAF schreef:
    Super hoor! Snap dat je trots bent op jezelf! (:

    Ikzelf ben Donderdag 120 kilometer gaan fietsen met mijn vader. We deden een "rondje Twente".
    We hebben er intotaal ongeveer 8 uur over gedaan..

    Een week terug ben ik in mijn eentje naar Rijssen gefietst, dat is intotaal zo'n 70 km.

    We zijn aan het oefenen voor de elfstedentocht fietsen, die is geloof ik iets van 210 kilometer.. Dus ik mag nog wel ff oefenen (:.

    Whow, dat is pas knap!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Blutbad schreef:
    Heel knap van je! Was het wel te doen met die hitte van de afgelopen dagen?

    Ja hoor, genoeg water gedronken :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gotama schreef:
    Leuk! In Nederland noemen we het volgens mij ook zwembandjes, nog nooit van zwemvleugels gehoord haha.


    Ja dat dacht ik ook!
    Maar ik doe het je niet na. Ik vind fietsen soms wel leuk maar dan geen stukken van 20 km.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.