• Next topic!

    (typing)

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:13 ]


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    (...)
    It was delicious (krul)


    Thank you for the information (cat)

    OT: I love you


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vertel me eens hoe het mogelijk is om je te snijden aan een heel boek?
    Een papier tot daar aan toe, maar een boek? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh jongens, het is ook altijd hetzelfde liedje op Q. Gaat het niet om een aanpassing op Q, dan gaat het wel over die boybands en shizz.
    Cruel world we live in. :Y)

    Ugh, ik heb nu van die lelijke, grote littekens op mijn voeten. -.-


    Your make-up is terrible

    Mensen zijn veelvraten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Valt me op dat ik juist de stories van twee jaar of een jaar geleden het beste vind. Vele afgelopen stories zijn gewoon veel beter en leuker. (cat)

    Wat ben jij een irritant kutkind. Gosh, ik erger me al ZO lang aan jou, en je maakt het alleen maar erger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    This is so fucking weird. I just don't know what to do.


    The odds are néver in our favor.

    Macabre schreef:
    Wat ben jij een irritant kutkind. Gosh, ik erger me al ZO lang aan jou, en je maakt het alleen maar erger.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Macabre schreef:
    Wat ben jij een irritant kutkind. Gosh, ik erger me al ZO lang aan jou, en je maakt het alleen maar erger.

    Net mijn Drarry fakeconvo's terug gevonden. Oh wat zijn die slecht zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ben jij een botte boerin zeg. Staan de woorden "manieren" en "inlevingsvermogen" soms niet in je woordenboek?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Father schreef:
    Net mijn Drarry fakeconvo's terug gevonden. Oh wat zijn die slecht zeg.

    Show me! :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Girl on fire, ga van de radio af. Ik erger me.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:25 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)