• Next topic!

    (typing)

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:13 ]


    I recycle my thoughts.

    Wejoo ben jij wel goed bij de kop? Sommige mensen zijn gewoon robots zonder emoties.

    Draculea schreef:
    Wejoo ben jij wel goed bij de kop? Sommige mensen zijn gewoon robots zonder emoties.

    I am Mitchell. I need food, booze and Nikki. -piep-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mac Donalds was chemisch en lekker zoals altijd


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Vanavond gezellig naar de film met mijn vriend, de film die mijn keuze was. MHUAUA I WIN.


    -

    Father schreef:
    (...)
    I am Mitchell. I need food, booze and Nikki. -piep-

    Nooit geweten dat Q een robot had. (krul)

    Jongeeeh hahaha wtf. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Nooit geweten dat Q een robot had. (krul)

    Ik was cyberlord. Ik ben de robot van Q en de meest intelligente die op dit moment bestaat op deze wereld.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik was cyberlord. Ik ben de robot van Q en de meest intelligente die op dit moment bestaat op deze wereld.

    Ik wil bewijs zien!

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik wil bewijs zien!

    ro..r echo; Cannot find resp??d />

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ge-wel-dig. Kom je terug van vakantie en wil je na twaalf dagen je gsm weer eens opzetten, blijkt dat ding niet meer te werken. Plots is er ook iemand gestorven en opeens is mijn klas allemaal leuke dingen gaan doen. En nu begint m'n pa nog eens te zagen ook, ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Father schreef:
    (...)
    ro..r echo; Cannot find resp??d />

    Tss, als je toch echt zo slim was, dan wist je ook antwoord te geven op die zeer simpele vraag. :Y)

    Father schreef:
    (...)
    ro..r echo; Cannot find resp??d />


    De dubbelzinnigheid hiervan!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pom schreef:
    Bam.



    Ik heb dus een keer dat hele filmpje gezien. Die kat was bang/viel aan, die baby die wist niet wat hij fout deed. Dus die kat die krabte, en beet soms, en die baby sloeg terug. Ouders grepen niet in of zo. Ik heb echt medelijden met die kat én de baby.


    Tijd voor koffie.

    @Draculea en Theodora, fuck jullie :Y) I know what I know!

    OT: De Q App wordt steeds beter en beter. Ik gebruik nu ook nog eens een stuk minder code, which is good. Zeker als ik iets moet aanpassen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgende week naar de boekenmarkt in Deventer *.*


    "I shut my eyes in order to see.'