• Hey allemaal,

    Geen idee of dit topic hier hoort :$

    Mijn oortjes gaan altijd heel erg snel kapot. Ik gebruik ze dan ook heel vaak om muziek te luisteren en filmpjes te kijken
    Weten jullie misschien oortjes die het wat langer volhouden en (het liefst) niet al te duur zijn?
    Oh, ik hou niet van dit soort oortjes:


    Ik heb liever deze soort:


    He like girls how eat carrots!

    Newcastle schreef:
    Ik heb deze van Sony, niet zo duur, goed geluid en ik doe er nu toch al anderhalf/twee jaar mee



    Ik heb deze al ruim 3 jaar en ze werken nog steeds prima!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky



    Ik heb deze nu ook al ruim een half jaar, alleen er is nu één oortje kapot. MT


    Nypmh > Yaspis

    Die onderste oortjes zijn echt wel goed en gaan ook lang mee!
    Kijk hier even, je kan ze kopen voor een goedkope prijs.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Vivere schreef:
    Ik gebruikte al jaaaren de Apple oortjes die ik bij m'n iPod heb gehad. Maar die zijn helaas gisteren overleden dus nu ben ik overgestapt op m'n iPhone 5 oortjes. Maar ik zou gewoon even op miniinthebox kijken, hebben ze allerlei soorten oortjes voor nog geen 5 euro. Daar heb ik een voorraad aan Apple oortjes gekocht voor m'n broertje.



    Is de levertijd daar niet erg lang?


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)


    Is de levertijd daar niet erg lang?


    Ik heb de producten altijd na 10 dagen binnen.


    To infinity and beyond •

    Ik gebruik eigenlijk altijd Apple oortjes (die je daar hebt). Een van de weinige dingen die ik echt geweldig vind van Apple ;P
    Maar Apple heeft ze vernieuwd, en ze zijn een stuk duurder. Ik heb die van mij (de ouder versie) nog wel via bol.com kunnen kopen, maar ik weet niet of ze daar nog verkrijgbaar zijn...
    Ik vind ze verder het wel goed doen, maar ik moet meestal na een jaar nieuwe kopen, omdat ik ze echt overal mee naartoe neem...


    Deep inside, I've never felt alive

    Zelf heb ik mijn iphone 5 oortjes en daar ben ik al heel blij mee. En ik heb er een paar voor hardlopen maar beide zijn ze duur. Die van apple ongeveer 15 euro en die van hardlopen 30 euro. Dus ik kan je niet verderhelpen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Newcastle schreef:
    Ik heb deze van Sony, niet zo duur, goed geluid en ik doe er nu toch al anderhalf/twee jaar mee


    Koop ik ook vaak, houden het redelijk goed uit indd. (Behalve als je ze zelf molt)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik haalde eerst altijd die van 10 euro bij de Kruidvat.. werkte goed en zelfs ik kon er ruim een jaar mee xd.
    Nu heb ik ook rond de 10 euro bij de Dixons besteld.. Rooies en nu blauw met groen. werkt goed ;D

    Ik kan helaas niet echt goedkopes aanraden... Heb er nu dan wel 1 van 3 euro van de Action maar dat zijn van die dingen op je eerste foto..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    zoals ze die onderste hebben kan ik ze bijna nergens meer vinden dus ik ben overgestapt op de koptelefoon ;)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Oortjes van het merk Senheiser is een merk dat ik je wel aanraadt.
    Voor iemand die dagelijks minstens 3 uur muziek luistert gingen ze bij mij ongeveer een jaar mee zeg maar.
    Die van mij kostte 10 euro en te vinden in mediamarkt of de saturn.
    Geluidskwaliteit is ook super goed! En ik heb kleine oren en die zitten nog redeleijk goed ook n.n
    Hoop dat je hier iets mee bent n.n


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Ja, Sennheiser is de beste. Voorheen vielen ze bij mij er altijd uit en met Sennheiser gebeurt dat niet. Er zitten ook geen dopjes op (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Die van iPhone 5 blijken heel goed te zijn maar wel duur


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aangezien je ze voor een lange tijd gebruikt, waarom niet een koptelefoon? De AKG K518 is er al voor een kleine ~35 euro.

    Melonpan schreef:
    Aangezien je ze voor een lange tijd gebruikt, waarom niet een koptelefoon? De AKG K518 is er al voor een kleine ~35 euro.


    Koptelefoons zijn irritant. Je kunt ze niet in je zak proppen. Je kunt niet één oortje in doen, en ze zijn zo groot D;