• Hey allemaal,

    Geen idee of dit topic hier hoort :$

    Mijn oortjes gaan altijd heel erg snel kapot. Ik gebruik ze dan ook heel vaak om muziek te luisteren en filmpjes te kijken
    Weten jullie misschien oortjes die het wat langer volhouden en (het liefst) niet al te duur zijn?
    Oh, ik hou niet van dit soort oortjes:


    Ik heb liever deze soort:


    He like girls how eat carrots!

    Newcastle schreef:
    Ik heb deze van Sony, niet zo duur, goed geluid en ik doe er nu toch al anderhalf/twee jaar mee



    Ik heb deze al ruim 3 jaar en ze werken nog steeds prima!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky



    Ik heb deze nu ook al ruim een half jaar, alleen er is nu één oortje kapot. MT


    Nypmh > Yaspis

    Die onderste oortjes zijn echt wel goed en gaan ook lang mee!
    Kijk hier even, je kan ze kopen voor een goedkope prijs.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Vivere schreef:
    Ik gebruikte al jaaaren de Apple oortjes die ik bij m'n iPod heb gehad. Maar die zijn helaas gisteren overleden dus nu ben ik overgestapt op m'n iPhone 5 oortjes. Maar ik zou gewoon even op miniinthebox kijken, hebben ze allerlei soorten oortjes voor nog geen 5 euro. Daar heb ik een voorraad aan Apple oortjes gekocht voor m'n broertje.



    Is de levertijd daar niet erg lang?


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)


    Is de levertijd daar niet erg lang?


    Ik heb de producten altijd na 10 dagen binnen.


    To infinity and beyond •

    Ik gebruik eigenlijk altijd Apple oortjes (die je daar hebt). Een van de weinige dingen die ik echt geweldig vind van Apple ;P
    Maar Apple heeft ze vernieuwd, en ze zijn een stuk duurder. Ik heb die van mij (de ouder versie) nog wel via bol.com kunnen kopen, maar ik weet niet of ze daar nog verkrijgbaar zijn...