• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Abelard - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Abelard - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: hotel
    Zo zien de kamers eruit: kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad & zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    Invullen:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:24 ]

    Naam: Benjamin Aidan Daniels
    Eventuele bijnaam: Benji, door zijn broer, al wordt hij meestal Aidan genoemd
    Leeftijd: Aidan is 18. Hij is geboren op 19 Juni
    Uiterlijk:



    Aidan is zo'n 1,89 lang. Hij heeft donker bruin krullend haar en chocola bruine ogen. Zijn ogen staan altijd vrolijk en vriendelijk of er moet echt iets goed mis zijn. Aidan's huid is erg bleek en je kan er goed al zijn pezen en spieren onder zien liggen. Hij is dan ook erg gespierd, maar omdat zijn spieren pezig zijn lijkt hij niet echt gespierd, maar gewoon dun. Zelf vind hij zijn lijf wel prima zo. Toch heeft hij het liefst wel een shirt aan, behalve onder de douche of in het zwembad. Zijn rug staat ondanks zijn verlegen houding altijd recht, schouders naar achter en kin omhoog.
    Karaker: Op het eerste gezicht is Aidan een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naïef, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn interesse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is, of hij echt erg dronken is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naïeve, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen. Als hij zich eenmaal op zijn gemak bij je voelt, of een flinke slok op heeft, is Aidan een echte malloot en worden de gekste acties en uitspraken normaal. Hij is dan een gezellige praatgrage jongen in plaats van een stil grijs muisje.
    Aidan voelt zich het prettigst vreemd genoeg op het podium of in de vechtring. Daar is hij helemaal thuis. Dan wordt dit grijze muisje een zelfverzekerde trotse kwajongen. Dan is geen bergtop hem te hoog en geen obstakel te moeilijk. Hij haalt dan grappen uit, steelt de show en presteert uitmuntend.
    Ondanks dat hij voor anderen erg lief en zorgzaam is is hij dat voor zichzelf echt niet. Hij is heel strikt met zichzelf. Hij traint en oefent hard voor alles wat hij doet. Hij verwacht dit van niemand behalve hijzelf. Vaak is het ook dat terwijl hij tegen anderen zegt het rustiger aan te doen hij er voor zichzelf nog een schepje bovenop gooit. Toch is hij niet te beroerd voor een feestje en hangt graag het feestbeest uit. Al is hij het nooit in het begin van de avond. Altijd pas na een paar biertjes of een glas whiskey komt hij een beetje los.
    Extra: Aidan speelt al sinds zijn 4e gitaar. Hij heeft het ding ook altijd mee. Het zorgt voor rust in zijn hoofd en ziel. Ook doet Aidan aan MMA, gecombineerde vechtsporten.. Hij is hierdoor erg zelfverzekerder geworden. Terwijl zijn broer veel in de sportschool hangt zit hij in de vechtsporten hoek. Hij vind het heerlijk.

    [Is hij zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    STARTSTARTSTARTSTART

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KiliOfDurin schreef:
    Naam: Benjamin Aidan Daniels
    Eventuele bijnaam: Benji, door zijn broer, al wordt hij meestal Aidan genoemd
    Leeftijd: Aidan is 18. Hij is geboren op 19 Juni
    Uiterlijk:



    Aidan is zo'n 1,89 lang. Hij heeft donker bruin krullend haar en chocola bruine ogen. Zijn ogen staan altijd vrolijk en vriendelijk of er moet echt iets goed mis zijn. Aidan's huid is erg bleek en je kan er goed al zijn pezen en spieren onder zien liggen. Hij is dan ook erg gespierd, maar omdat zijn spieren pezig zijn lijkt hij niet echt gespierd, maar gewoon dun. Zelf vind hij zijn lijf wel prima zo. Toch heeft hij het liefst wel een shirt aan, behalve onder de douche of in het zwembad. Zijn rug staat ondanks zijn verlegen houding altijd recht, schouders naar achter en kin omhoog.
    Karaker: Op het eerste gezicht is Aidan een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naïef, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn interesse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is, of hij echt erg dronken is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naïeve, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen. Als hij zich eenmaal op zijn gemak bij je voelt, of een flinke slok op heeft, is Aidan een echte malloot en worden de gekste acties en uitspraken normaal. Hij is dan een gezellige praatgrage jongen in plaats van een stil grijs muisje.
    Aidan voelt zich het prettigst vreemd genoeg op het podium of in de vechtring. Daar is hij helemaal thuis. Dan wordt dit grijze muisje een zelfverzekerde trotse kwajongen. Dan is geen bergtop hem te hoog en geen obstakel te moeilijk. Hij haalt dan grappen uit, steelt de show en presteert uitmuntend.
    Ondanks dat hij voor anderen erg lief en zorgzaam is is hij dat voor zichzelf echt niet. Hij is heel strikt met zichzelf. Hij traint en oefent hard voor alles wat hij doet. Hij verwacht dit van niemand behalve hijzelf. Vaak is het ook dat terwijl hij tegen anderen zegt het rustiger aan te doen hij er voor zichzelf nog een schepje bovenop gooit. Toch is hij niet te beroerd voor een feestje en hangt graag het feestbeest uit. Al is hij het nooit in het begin van de avond. Altijd pas na een paar biertjes of een glas whiskey komt hij een beetje los.
    Extra: Aidan speelt al sinds zijn 4e gitaar. Hij heeft het ding ook altijd mee. Het zorgt voor rust in zijn hoofd en ziel. Ook doet Aidan aan MMA, gecombineerde vechtsporten.. Hij is hierdoor erg zelfverzekerder geworden. Terwijl zijn broer veel in de sportschool hangt zit hij in de vechtsporten hoek. Hij vind het heerlijk.

    [Is hij zo goed?]


    Tuurlijk! Perfect, heb je al gezien met wie je een kamer deelt?

    Ik heb nog nooit een RPG gezien waar 16 rollen zijn en waarbij het binnen 4 uur allebij ingevuld was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    D -->


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Oké als iedereen er klaar voor is, ga ik denk ik het speeltopic aanmaken, ook zal ik een praattopic aanmaken.

    AnoukXox schreef:
    Oké als iedereen er klaar voor is, ga ik denk ik het speeltopic aanmaken, ook zal ik een praattopic aanmaken.
    Ik ben er klaar voor. -Spongebob-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Trouwens, hoe goed kent iedereen elkaar in het begin eigenlijk ?

    Cairde schreef:
    (...)Ik ben er klaar voor. -Spongebob-


    Ik heb er zin in :333

    coven schreef:
    Trouwens, hoe goed kent iedereen elkaar in het begin eigenlijk ?
    Ze kennen elkaar volgensmij niet (Behalve als je familie bent en die van ons is volgensmij een apart geval)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lets remix this business! - Pitch Perfect.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ik denk dat nog niemand elkaar echt kent toch? natuurlijk wel de broers en zussen etc.

    Ja ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid haha (:

    Niemand kent elkaar nee.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153635

    Speeltopic!
    De tekst maak ik straks nog mooi op en defoto's van het hotel komen er ook nog op. Als je ze nu al wilt bekijken gebruik je maar even de foto's op dit topic!

    Het praattopic maak ik later wel aan als jullie het niet erg vinden?