• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Abelard - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Abelard - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: hotel
    Zo zien de kamers eruit: kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad & zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    Invullen:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:24 ]

    Mag ik een jongen reserveren? Faceclaim: Francisco Lachowski

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:00 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mag ik ook nog een jongen :3 faceclaim: Michael Clifford.

    Tuurlijk, dat mag!

    Mag ik ook een jongen? Faceclaim: Sean O'Donnell

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:03 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Mag ik ook een jongen? Faceclaim: Sean O'Donnell


    Tuurlijk!
    Omg, hij is echt knap!

    Ik heb echt zin in deze RPG!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik heb echt zin in deze RPG!!


    Me too.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik ook nog een jongen? (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    mag ik ook nog een jongen? (:


    Ofcourse haha :)

    Naam:
    Michael Diaz.
    Eventuele bijnaam:
    Mike of Mikey.
    Leeftijd:
    Michael is negentien.
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]


    Michael is nogal een punk. Hij houdt van zwart en verft zijn haar vaak in opvallende kleuren zoals paars, zwart of juist zilverwit. Hij heeft geen tattoos en ook geen piercings. Vroeger droeg hij een bril, maar sinds een tijdje lenzen. Hij is niet dun, maar ook niet dik; eerder gespierd.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Michael is een lieve jongen die het met iedereen hartstikke goed kan vinden. Hij houd niet zoveel van sport en bewegen, maar hij is desondanks wel gespierd. Hij gaat wel graag naar de sportschool en vind dit heel wat anders dat sporten. Toch eet hij veel, maar hij komt niet aan.[Komt nog meer.]
    Extra:
    Domenico is zijn neefje.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:15 ]

    Abelard schreef:
    (...)

    Me too.


    Same

    Naam: Brandon Bradley Daniels
    Eventuele bijnaam: 'Brad/Bran'
    Leeftijd: Brandon is negentien jaar oud. Hij verjaart op vijftien mei.
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]



    Sean O'Donnell
    Brandon is een mooie jongen. Hij heeft korte bruine haren en fel-blauwe ogen. Dit is iets waar hij vaak mee gecomplimenteerd word aangezien het niet veel voorkomt. Vaak denken mensen dat het kleur-lenzen zijn, maar het zijn echt zijn eigen ogen. Brandon is 1.80 meter lang en heeft een gespierd lichaam. Iets waar hij erg trots op is, aangezien hij veel sport.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Brandon is een rustige jongen. Hij is bescheiden en zal zich op het begin altijd een beetje op de achtergrond houden. Zodra hij zich meer op zijn gemak voelt bij mensen die hij eerst niet kende, zal hij echter helemaal los komen en zich meer naar voren dringen in de groep. Hij is geen 'player', met meisjes is hij erg voorzichtig. Hij haat jongens die alleen maar meisjes willen 'scoren'. Hij is een gevoelige jongen. Als je Brandon boos maakt heb je wel een probleem, hij kan dan weleens uit de band springen en zal een vechtpartij niet uit de weg gaan. Je kan hem erg boos maken door zijn familie of vrienden te beledigen of lastig te vallen. Brandon houdt van sporten. Hij fitnest samen met vrienden en voetbalt daarnaast ook nog. Uitgaan doet hij het liefst elk weekend.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:42 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Thysia schreef:
    (...)

    Same
    Nog 1 jongen en alle gereseveerde rollen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Angelo Jay Suaréz.
    Eventuele bijnaam: JJ.
    Leeftijd: Angelo is net 20 geworden.
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]




    Angelo is een lange, gespierde jongen. Hij is 1.93 lang en heeft een gespierd bouw met sterke armen en een duidelijke sixpack. Ook heeft hij een licht getinte huidskleur die altijd iets donkerder word door de zon. Angelo heeft donkerbruine ogen met wat grijze stipjes en streepjes. Ook heeft Angelo duidelijke, strakke kaaklijnen. Een aantal tattoo's sieren zijn lichaam. Zo heeft hij Live your Life op zijn sleutelbeen staan, een tijger op zijn schouderblad, yolo op de zijkant van zijn voet -als gevolg van een hele domme weddenschap- en een kruisje in zijn nek.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!] Angelo is een zelfverzekerde jongen met een groot ego. Hij is een tikkeltje arrogant, maar dat is alleen omdat zijn familie en vrienden thuis altijd zeggen dat hij tot de beste behoort. Als hij je mag is het echt een lieve jongen hoor, maar je wil hem niet tegen je hebben. Hij kan namelijk best agressief zijn, vooral als je zijn dierbaren beledigd of ruzie met hem zoekt als hij dronken is. Angelo houdt wel van een feestje en weet ook perfect hoe je de stemming erin krijgt. Verder is charmant en een echte flirt, en die twee gaan natuurlijk goed samen. Tot slot is hij best ijdel, hij haat het om er slecht uit te zien.
    Extra: Angelo heeft dit reisje van zijn familie gekregen, voor zijn 20e verjaardag. Angelo is half Italiaans een half Spaans.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:47 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Naam: Mila Yara Evans
    Eventuele bijnaam: Mieltje
    Leeftijd: 17 jaar word 18 op 15 januari
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]






    Mila is niet heel groot met haar 1 meter 65, ze heeft een slank figuur, en niet een hele bruine huid. Ze houdt van opmaken, ze vind het vooral leuk om met van alles te experimenteren. Maar het is niet zo dat als ze op vakantie is, ook veel make-up op doet, alleen met uitgaan doet ze wat op. Ze heeft een meisjesachtige kledingstijl, en vind het vooral leuk om bij het uitgaan sexy kleding te dragen, met hoge hakken. Ze heeft van nature stijl haar, maar krult het soms.
    Karaker: Mila is een meisje dat goed voor haar zelf weet op te komen.Ze maakt graag met iedereen een praatje, en word altijd als een spontaan en vrolijk meisje gezien. Haar vader is gestorven toen ze 10 jaar oud was, dat heeft veel inpect op haar leven gehad, haar moeder werd depressief waardoor ze veel voor haar moeder moest zorgen, dus ze is al vrij jong volwassen geworden. Al haar verdriet heeft ze opgekropt vanbinnen, en uit ze niet graag, daarom heeft ze altijd een glimlach op haar gezicht, om haar verdriet te verbergen.
    Extra: Ze heeft een vriendje josh thuis, en ze is niet van plan om hem te bedriegen met andere jongens