• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Abelard - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Abelard - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: hotel
    Zo zien de kamers eruit: kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad & zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    Invullen:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:24 ]

    Ik zit vast met het innerlijk :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik zit vast met het innerlijk :]


    Is niet erg! Doe maar rustig gaan!

    Cairde schreef:
    Ik zit vast met het innerlijk :]


    Ik heb het innerlijk en uiterlijk van Linne al klaar, ik zit bij Bell vast. Kom ik net op het idee dat ik bij een RPG nog een perfect meisje heb zitten. Miriam weet wel wie als ik de naam Mika zeg [:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Ik heb het innerlijk en uiterlijk van Linne al klaar, ik zit bij Bell vast.
    Ik bij Bentley.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Andrew Flynn Rodriguez
    Eventuele bijnaam: /
    Leeftijd: Andrew is 19 jaar en verjaard op 30 april
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]


    Andrew heeft ,chocolade bruine ogen en zwarte haren ,die hij vaak in model zet. Hij is 1m 83 lang en is redelijk gespiert. Andrew heeft een kleine tattoo van een kruis op zijn rug staan ,die verwijst ,naar zijn overleden vader.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]

    Andrew is een spontaan en actief persoon die bij sommige mensen druk kan overkomen. Hij is wel een echt uitgaans beest en kan in een dronken bui erg gekke dingen doen. Andrew is een sportief persoon en gaat dan ook vaak gaan lopen. Dit komt omdat hij best wel onzeker is over zijn uiterlijk. Hij is wel charmant en kan soms een flirt zijn,maar als iets hem niet aanstaat dan opent hij ook wel eens zijn grote mond ,zonder er echt over na te denken ,ook gaat hij veel te rap mensen beoordelen ,voordat hij nog maar hun naam weet. Andrew is wel erg aardig ,zodra je hem leert kennen en als je zijn vertrouwen wint ,dan zal hij wel voor je door het vuur gaan. Hij is een klunzig persoon ,en is traag van begrip. (meer in rpg ,anders hou ik me er niet aan)
    Extra: Hij heeft een jonger zusje ,genaamd Laura.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wanneer ga je dit rpg openen? :9~

    Mag ik voor Bell dezelfde uiterlijkbeschrijving als die van Linne, maar dan met wat aanpassingen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als Abelard Coven Lumineers KillOfDuren ik en jij hun rol afhebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jaylee is af. Ik zit bij Bentley alleen een beetje vast. Zou ik hem een badboy maken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Monticia schreef:
    Naam: Angelo Jay Suaréz.
    Eventuele bijnaam: JJ.
    Leeftijd: Angelo is net 20 geworden.
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]




    Angelo is een lange, gespierde jongen. Hij is 1.93 lang en heeft een gespierd bouw met sterke armen en een duidelijke sixpack. Ook heeft hij een licht getinte huidskleur die altijd iets donkerder word door de zon. Angelo heeft donkerbruine ogen met wat grijze stipjes en streepjes. Ook heeft Angelo duidelijke, strakke kaaklijnen. Een aantal tattoo's sieren zijn lichaam. Zo heeft hij Live your Live op zijn sleutelbeen staan, een tijger op zijn schouderblad, yolo op de zijkant van zijn voet -als gevolg van een hele domme weddenschap- en een kruisje in zijn nek.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!] Angelo is een zelfverzekerde jongen met een groot ego. Hij is een tikkeltje arrogant, maar dat is alleen omdat zijn familie en vrienden thuis altijd zeggen dat hij tot de beste behoort. Als hij je mag is het echt een lieve jongen hoor, maar je wil hem niet tegen je hebben. Hij kan namelijk best agressief zijn, vooral als je zijn dierbaren beledigd of ruzie met hem zoekt als hij dronken is. Angelo houdt wel van een feestje en weet ook perfect hoe je de stemming erin krijgt. Verder is charmant en een echte flirt, en die twee gaan natuurlijk goed samen. Tot slot is hij best ijdel, hij haat het om er slecht uit te zien.
    Extra: Angelo heeft dit reisje van zijn familie gekregen, voor zijn 20e verjaardag. Angelo is half Italiaans een half Spaans.


    Done ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Naam: Samuel Ashton Walker
    Eventuele bijnaam:Sem
    Leeftijd: Negentien
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]

    Sem heeft bruin haar wat meestal wat warrig zit en blauwe ogen, hij is slank en niet erg gespierd. Hij is 1.75 lang. Op zijn beide armen heeft hij tattoo's zitten en hij is van plan er nog veel meer te nemen. Hij wordt niet erg snel bruin maar verbrand ook nooit, zijn huid is verder helemaal egaal hij heeft dus geen zomersproeten of moedervlekken. qua kleding is hij niet heel moeilijk, hij doet aan wat lekker zit en geeft liever niet teveel geld uit aan kleren, hij vind dat je dat beter aan andere dingen kan besteden.





    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Sem is een hele spontane jongen, hij maakt zich niet druk om wat anderen van hem vinden en doet wat hij zelf wil. Hij lacht veel en is altijd wel in voor een grapje. Hij kan soms nogal extreem zijn in de dingen die hij doet en zoekt graag zijn eigen grenzen op maar ook die van andere mensen, wat hem af en toe in moeilijkheden brengt. Sem is een flirt en heeft graag veel aandacht van meisjes, hij heeft anderhalf jaar een relatie gehad met Jaylee, zij heeft het uiteindelijk uitgemaakt omdat Sem zoende met haar beste vriendin, dat is iets waar hij veel spijt van heeft en hij wil haar graag terug. Hij wordt al snel bestempeld als een player en iemand waar je maar beter geen relatie mee kan beginnen. Ergens is dat misschien ook wel waar, al verwoord hij het zelf liever anders. Hij heeft zo zijn vrijheid nodig en kan niet goed tegen meisjes die snel jaloers zijn. Sem lijkt op het eerste gezicht niet een jongen waar je een serieus gesprek mee hebt en dat kan ook wel kloppen, maar hij is niet bang om mensen te vertellen wat hij vind en als het echt moet wijkt hij ook niet uit voor een gevoelig gesprek ook al weet hij niet goed hoe hij mensen moet troosten en probeert bijna altijd dingen weg te lachen. Zodra het echter over hemzelf gaat veranderd hij helemaal en is hij erg stil, dit probeert hij dan ook te vermijden. Over het algemeen is hij niet erg ijdel en kan hij er soms een beetje slordig uitzien. Verder is hij erg impulsief en denkt hij pas later aan de gevolgen die ergens aan vast kunnen zitten.

    Extra:
    Wat bijna niemand weet is dat Sem erg verslavingsgevoelig is en eigenlijk verslaafd is aan wiet, dit heeft hij niet van een vreemde want zijn vader zit behoorlijk aan de drugs. Hier heeft Sem het heel moeilijk mee en hij praat dan ook niet graag over zijn vader, hij vind het dan ook niet fijn als mensen hem vergelijken. Als mensen teveel over zijn vader praten of het feit dat hij veel blowt kan hij behoorlijk agressief overkomen. Dit heeft hij ook als hij teveel drank op heeft, dan vallen dingen eerder verkeerd en kan hij ineens helemaal omslaan in zijn gedrag.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:16 ]

    Abelard schreef:
    Naam: Bell Dawnelle Mannering
    Eventuele bijnaam: Belletje
    Leeftijd: Achttien, geboren op één december
    Uiterlijk:


    Links

    Bell heeft lichtblonde haren, wat in de winter en de herfst weer wat donkerder verkleurd omdat er dan weinig zon is. Haar lange haren draagt ze altijd los, zodat ze weer beter herkenbaar is als Bell, omdat Linne haar haren altijd in een knot of staart doet. Nog een verschil is dat Linne bruine ogen heeft, maar tot hun ouders grootste verbazing heeft Bell groene ogen. Ze weten niet hoe het komt, maar het is handig om de twee uit elkaar te houden. Bell heeft een bleke huidskleur en mooie, volle lippen die goed uitkomen bij haar grote ogen. Bell heeft een mooi, slank figuur wat hetzelfde als haar zusje is. Ze is er erg trots op maar als komt ze tachtig kilo aan, het maakt haar helemaal niks uit. Bell is zeer klein, net als haar zusje één vijftig. Daar heeft ze dan wel weer last van. Altijd zie je Bell in een spijkerbroek, of een broek met print en een T-shirt of tuniek. Een jurkje vindt ze wel leuk, al zou ze het niet zo snel aantrekken. Piercings vindt Bell gaaf al zou ze er nooit een nemen want ze vindt het zonde van haar huid. Tattoos vindt ze ook erg gaaf en heeft het idee van de matchende tattoos dan ook voorgesteld. Make-up vindt Bell maar niets. Enkel een laagje mascara.
    Karaker: In tegenstelling tot haar zusje, is Bell helemaal niet zo. Ze gaat graag tot laat uit en neemt vaak jongens mee naar huis, of blijft bij jongens slapen. Natuurlijk blijft ze ook wel eens een week of twee thuis, als ze het druk heeft met school. Je zou het niet zeggen maar Bell houdt van school en haalt dan ook goede cijfers. Het is een heel apart en uniek meisje, en in haar innerlijk heeft ze toch wel wat van haar jongere zusje weg. Bell heeft een erg goede band met Linne, en ze weet ook dat ze het niet fijn vindt als ze uit gaat en weg blijft. Toch blijft ze het doen, vanwege dat ze het leuk vindt. Maar naast de slechte eigenschap van uitgaan, heeft ze ook een hele goede eigenschap. Zo zal Bell gelijk vragen wat er is, als je iets weigert of als er iets is gebeurd. Ze wilt je proberen te helpen en er alles aan doen om je beter te laten voelen. Ondanks dat, is Bell wel nogal opvliegend. Ze knapt gelijk als iemand een rotopmerking maakt over haar familie of haarzelf. Niemand zegt ook maar één woord over Linne. Ze weet hoeveel pijn het meisje heeft gehad en beschermt haar ook. Niemand doet haar wat. Omdat Linne in depressie zat is Bell onder kickboksen gegaan zodat ze ook fysiek haar zusje kon beschermen. Linne is erg close met haar vijftien minuten kleinere zusje, ze doet niks zonder haar en overlegt meestal als ze een grote keuze moet maken.
    Extra: Bell heeft een tweelingzus genaamd Linne. Vanwege dat ze zo close zijn heeft ze een kleine sleutel op haar rechterwijsvinger laten tatoeëren waarvan Linne het slotje heeft. De bijnaam Belletje heeft Bell van haar naam, maar ook dat ze al vanaf haar vijfde het belletje van haar kat heeft losgemaakt en aan een kettinkje heeft vastgemaakt.

    Naam: Linne Victoria Mannering
    Eventuele bijnaam: Linn, Vickey
    Leeftijd: Achttien, geboren op één december
    Uiterlijk:


    Rechts

    Linne heeft lichtblonde haren, wat in de winter en de herfst weer wat donkerder verkleurd omdat er dan weinig zon is. Haar lange haren draagt ze meestal in een knot, omdat ze een vlecht of staart vreselijk irritant vindt. Haar puppybruine ogen komen mooi uit bij haar zachtroze lippen en lichte, bleke huidskleur. Linne heeft een mooi, slank figuur wat hetzelfde als haar zus is. Ze is er erg trots op en probeert dan ook niet aan te komen. Afvallen mag altijd, vindt ze. Al wil ze natuurlijk niet zo slank als een potlood worden, dat vindt ze gewoon eng. Linne is zeer klein, maar met haar één meter vijftig is ze wel snel en kan ze overal wegduiken. Meestal heeft ze gewoon een jurkje aan met een legging eronder, of een oversized T-shirt, want in strakke dingen voelt ze zich gewoon niet goed. Piercings vindt Linne maar niets, daarom zou ze er nooit een nemen. Tattoos vindt ze ook verschrikkelijk maar ze is zo hecht met haar zus dat ze het een heel goed idee vond om matchende tattoos te nemen. Het enige wat ze nodig heeft is een klein laagje mascara en wat oogpotlood, voor de rest hoeft Linne niet echt make-up.
    Karaker: Linne is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Het mooie is -is dat ze zo hecht en close is met haar zus, Bell. Zij is de stille, de lieve en Bell is de stoere, de drukke. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Bij haar vrienden is ze ook één van de stilste. Toch kan Linne heel leuk en vrolijk zijn, open is ze ook. Nog nooit heeft ze één geheim gehad, ook niet voor het verlies van haar geheugen. Vanaf haar zestiende werd ze op school gepest, omdat ze nou net wat liever, stiller en zachter was dan haar vijftien minuten oudere zus. Hieraan heeft Linne een jaar depressiviteit gehad. Nu ze er weer helemaal bovenop is ziet iedereen haar als het opgewekte meisje wie nog nooit één boze vinger naar iemand heeft uitgestoken. Linne wordt nooit, maar dan ook nooit boos. Dat kan ze gewoon niet. Ze gaat zich enkel schuldiger en schuldiger voelen. De enige manier om haar te kwetsen is om haar weer uit te schelden, dat raakt een gevoelige snaar. In de depressie is haar oudere zus heel beschermend en verzorgend over haar geweest, iedereen die haar nog wat deed kreeg met Bell te maken. Daar is Linne haar nu heel erg dankbaar voor, al zegt Bell dat het niets was. Het enige wat het jongere zusje jammer vindt aan haar oudere zus is dat ze zoveel drinkt.
    Extra: Linne heeft een tweelingzus genaamd Bell. Vanwege dat ze zo close zijn heeft ze een klein slotje op haar rechterwijsvinger laten tatoeëren waarvan Bell de sleutel heeft. Linne heeft een hekel aan haar tweede naam Victoria, daarom pest Bell haar wel eens met de bijnaam Vickey. Ze kan haar zus niet terug pesten omdat tot haar grote spijt Bell van haar tweede naam houdt.


    Af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    Jaylee is af. Ik zit bij Bentley alleen een beetje vast. Zou ik hem een badboy maken?


    Ja, doe maar! Hebben we die ook weer ;)

    In 3 uur zit alles al vol o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Ja, doe maar! Hebben we die ook weer ;)
    Te laat. :]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:39 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,