• Ik vraag me af waarom nog steeds dit soort berichtjes post:

    Mijn topics


    Je kunt toch gewoon op
    "Neem abo op dit topic klikken"

    Dat is toch niet iets anders?


    ©1998

    Als je een abo neemt, krijg je er telkens berichtjes van wanneer iemand iets geplaatst heeft.
    Mijn topics wil zeggen dat het in je geschiedenis van topics komt en je het makkelijker kan terugvinden.

    Draculea schreef:
    Als je een abo neemt, krijg je er telkens berichtjes van wanneer iemand iets geplaatst heeft.
    Mijn topics wil zeggen dat het in je geschiedenis van topics komt en je het makkelijker kan terugvinden.


    Hier sluit ik me bij aan, abbo's op topics zijn behoorlijk irritant


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Als je een abo neemt, krijg je er telkens berichtjes van wanneer iemand iets geplaatst heeft.
    Mijn topics wil zeggen dat het in je geschiedenis van topics komt en je het makkelijker kan terugvinden.


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    Als je een abo neemt, krijg je er telkens berichtjes van wanneer iemand iets geplaatst heeft.
    Mijn topics wil zeggen dat het in je geschiedenis van topics komt en je het makkelijker kan terugvinden.


    Bad decisions make good stories.

    Draculea schreef:
    Als je een abo neemt, krijg je er telkens berichtjes van wanneer iemand iets geplaatst heeft.
    Mijn topics wil zeggen dat het in je geschiedenis van topics komt en je het makkelijker kan terugvinden.


    Dit bovenstaande (nerd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    O wacht ik snap hem, ik dacht dat ze dan klikten op

    Notificaties bij elke reactie na mijn bericht


    ©1998

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me bij aan, abbo's op topics zijn behoorlijk irritant


    Een keer had ik dat per ongeluk gedaan, bij een behoorlijk populair topic. Ik wist niet hoe je dat weg moest halen; dat was behoorlijk irritant, ik werd enorm ondergespamt.


    Tijd voor koffie.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me bij aan, abbo's op topics zijn behoorlijk irritant


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    haha ik vroeg me dit ook al de hele tijd af


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Puzzel schreef:
    (...)

    Een keer had ik dat per ongeluk gedaan, bij een behoorlijk populair topic. Ik wist niet hoe je dat weg moest halen; dat was behoorlijk irritant, ik werd enorm ondergespamt.
    Gewoon onderaan terug klikken dat je geen notificaties wilt ontvangen of het uit je abolijst verwijderen (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?