• Ik denk dat ik mijzelf wel Apple-gek mag noemen :3



    Hebben jullie nog merken waar jullie gek van zijn?


    To infinity and beyond •

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, ik had een supergoede laptop, zogenaamd, maar dat kreng liep constant vast en dat heb ik niet met de Apple producten.
    Je kunt eeeecht wel merken dat je meer kwaliteit hebt. Die Windows laptops zijn waardeloos.


    Windows laptops.. Windows is een besturings systeem geen fabricant in laptops.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Windows laptops.. Windows is een besturings systeem geen fabricant in laptops.

    Ik weet het maar volgens mij bedoelt hij gewoon alle laptops die niet van Apple zijn. Mijn gok though.

    Fauxlivia schreef:
    Als 't maar werkt (cat) Ik ga niet extra geld neerleggen voor 'n shiny embleempje. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb zowat alles van Apple :X Bij ons thuis is het Apple gekte. Behalve dan in de studeer kamer. Daar staan drie pc's van Azer :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb alleen een Apple Ipod uit 1920 ofzo. Dat ding is echt héél oud. Verder heb ik ook een hekel aan Apple. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb een iPod Classic, maar dat was enkel omdat mijn mp3 kapot was en ik 'm voor mijn verjaardag kreeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik begin fan de worden van Razer, maar daar heb ik nog niet zoveel van. (Enkel een Razer Naga)


    Let the Night embrace you

    Ikke ben ook Apple gek xD


    I'm a girl in the world

    Fauxlivia schreef:
    Als 't maar werkt (cat) Ik ga niet extra geld neerleggen voor 'n shiny embleempje. :Y)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Anarose schreef:
    Ik heb alleen een Apple Ipod uit 1920 ofzo. Dat ding is echt héél oud. Verder heb ik ook een hekel aan Apple. (cat)


    Jep ik ook !


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, ik had een supergoede laptop, zogenaamd, maar dat kreng liep constant vast en dat heb ik niet met de Apple producten.
    Je kunt eeeecht wel merken dat je meer kwaliteit hebt. Die Windows laptops zijn waardeloos.


    Nou, mijn Reviews van mijn Packard Bell laptop zeiden massaal dat die na 2 jaar een flinke error zou geven, zou crashen en niet meer te herstellen zou zijn...
    Ik heb hem ondertussen al zo'n 5 jaar. :Y)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    caballo schreef:
    ik koop van alle merken wel wat :d

    al moet ik toegeven dat er bij ons veel Samsung in huis is.

    Bij mij thuis ook. Twee Samsungs tv's. Mijn moeder heeft een Samsung telefoon. De koelkast én de magnetron zijn ook van Samsung.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."