• Ik zie al mijn hele leven sterretjes, de hele tijd. 's Nachts duidelijker vanwege de donkere achtergrond. Het zijn gewoon stipjes die heen en weer bewegen, ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt. Ik ben al door de dokter op verschillende dingen getest toen ik was jonger was, maar er is niets uitgekomen, het is verder ook niet hinderlijk en ik ondervind er helemaal geen last van. Ik vroeg me enkel af of meerdere mensen dat misschien ook hebben. :3 En of jullie misschien weten hoe het kan, of er een reden bij jullie voor is.


    Your make-up is terrible

    Je bent gewoon een ster :Y)

    -sorry, kon het niet laten-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja, ik snapte dat het geen echte sterretjes waren, maar oké. Dan heb ik dat dus ook haha.


    Welcome to the club!


    Your make-up is terrible

    SeaWaves schreef:
    Dit heb ik ook en ik maar denken dat ik de enige was :') en ik heb af en toe een piep in mijn oor. Beide heb ik al sinds mijn geboorte. Heel erg vervelend vind ik het omdat ik die sterretjes vooral overdag krijg. Hierdoor stapte ik ook een keer mis met gym en verzwikte mijn enkel. -.-'


    Mijn oren piepen en suizen eigenlijk de hele dag door wel, soms erger dan anders. Zou dat er ook mee te maken hebben denk je? o.o


    Your make-up is terrible

    Ik heb het ook. Vroeger was ik er echt doodsbang voor, dan haalde ik mijn moeder en vroeg haar of ze ze zag, maar ze begreep er natuurlijk geen snars van.


    I can't define who I am.

    Jup, ik heb het ook. Geen idee waar het door komt.


    Bad decisions make good stories.

    Het Quizlet-virus. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het Quizlet-virus. (cat)

    Ik heb het niet. I AM NORMAL!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, dat heb ik ook altijd. Ik dacht altijd dat ik de enige was :'D, want ik ken niemand die het heeft .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat hebben veel mensen dit? Ik heb het niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn oren piepen en suizen eigenlijk de hele dag door wel, soms erger dan anders. Zou dat er ook mee te maken hebben denk je? o.o


    Ik ook. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb alleen meestal piepende oren.. Maar dat is meer vanwege de stilte geloof ik..
    & een soort sneeuw waas zoals op tv ;D Maar volgens mij is dat normaal..

    Sterretjes zie ik alleen als ik iets onverwachts zo.. Zoals in 1 keer een hand stand of zo xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ze af en toe, als ik heel moe ben. Heb jij dan ook dat ze 'fonkelen', zeg maar? Niet zozeer bewegen, maar wel aan en uit gaan. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    dat heb ik ook vooral bij stress situaties


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn oren piepen en suizen eigenlijk de hele dag door wel, soms erger dan anders. Zou dat er ook mee te maken hebben denk je? o.o


    Zou kunnen maar ik ben geen dokter. En ik hoef ze de komende tijd ook niet meer te zien.-de dokter bedoel ik-
    Maar dat suizen heb ik vooral in de ochtend. Als ik dan naar buiten ga vooral. Echt irritant.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wiarda schreef:
    Ik heb ze af en toe, als ik heel moe ben. Heb jij dan ook dat ze 'fonkelen', zeg maar? Niet zozeer bewegen, maar wel aan en uit gaan. :'D


    Yup, inderdaad.


    Your make-up is terrible