• Ik zie al mijn hele leven sterretjes, de hele tijd. 's Nachts duidelijker vanwege de donkere achtergrond. Het zijn gewoon stipjes die heen en weer bewegen, ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt. Ik ben al door de dokter op verschillende dingen getest toen ik was jonger was, maar er is niets uitgekomen, het is verder ook niet hinderlijk en ik ondervind er helemaal geen last van. Ik vroeg me enkel af of meerdere mensen dat misschien ook hebben. :3 En of jullie misschien weten hoe het kan, of er een reden bij jullie voor is.


    Your make-up is terrible

    Heb ik ook


    Queer zijn is gewoon alles

    Heb er gisteren op gelet en ik heb het ook als het donker is, zal wel normaal zijn zeker?


    The lonely questions of a finite happiness.

    Ik zie ze alleen als ik mijn ogen dichtknijp, maar dat heeft iedereen denk ik.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zie het ook altijd. Vroeger zag ik er altijd dingen in. Als ik iemand vroeg of die dat ook had snapte diegene het niet..
    Eindelijk erkenning. haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    ik heb dit alleen s'avonds

    Ik had het ook van jongs af aan, ik dacht altijd dat het de bacteriën in de lucht waren, hahaha. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    's Avonds sterretjes zien is normaal, btw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    heb het soms als ik fel licht heb gehad, of als ik mijn ogen over vermoeid heb maar dan moet ik gewoon ff me brilletje opzetten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zie 's avonds ook sterren, de sterren aan de hemel. :Y)


    Maar neen, ik heb er niet echt last van, tenminste niet van de suis in je oren. Van dat sterretjes zien maar soms en dan is dat omdat het dan 's avonds is, en ik slapen ga. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het ook, dacht altijd dat ik de enige was.
    Blijkbaar niet dus :')


    The universal language of art.

    Euh, niet bepaald sterretjes. Soms kan ik wel bepaalde vormen zien als ik mijn ogen dichtknijp. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het kan zijn dat je je hele leven lang al met vieze pupillen rondloopt. :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Als ik me echt concentreer op mijn zicht, zie ik ook kleine stipjes, als pixels in de werkelijkheid. Vroeger was dat bij mij veel erger, toen zag ik hele regenbogen aan stipjes voorbij komen, vooral 's nachts. Ik denk dat dat gewoon mindfuck van onze hersens is, of zoiets. (Of we zijn allemaal paranormaal!!)


    Searching heavens for another earth

    Mullingford schreef:
    Wat hebben veel mensen dit? Ik heb het niet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het vooral als ik in de klas zit.
    Maar het zijn meer bolletjes.
    Maar 60% procent van de. Mensheid hallucineert dus ik denk niet dat het vreemd is dat meerdere mensen dit hebben.
    Mijn vader leest nu een boek over hallucinaties...

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:12 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef