• Geen idee of je dat woord zo schrijft

    Warning! Zeikverhaal!

    Mijn vader heeft vannacht een hartinfart gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Hij heeft het overleefd, maar volgens de dokters is hij door het oog van de naald gekropen, en mag hij van geluk spreken dat hij het dus heeft overleefd. Mijn moeder had het natuurlijk niet meer, en dit is de tweede keer in mijn leven dat ik haar zie huilen, echt ver-schrik-ke-lijk! ><'
    Ik weet nu niet meer wat ik doen moet. Bovendien verwijt ik het mezelf heel erg dat ik er doorheen heb geslapen! Mijn moeder kan wegens haar reuma geen trappen lopen en mijn vader was helemaal in elkaar gezakt en zíj heeft papa in de auto moeten sleuren en mee naar het ziekenhuis moeten brengen, omdat de huisartsenpost ernaast niks doen wilde. Pas daar aangekomen zeiden ze van ''oh jah, jah, o god we moeten gelijk naar de eerste hulp, sorry sorry sorry'' en toen werd papa pas geopereerd. Maar serieus, oké ik was ontiegelijk moe, maar ik had gewoon wakker moeten worden! ><'
    maar daar is nu niks meer aan te doen. Op het moment vreet ik mijzelf gewoon op. Ik wil er voor mijn moeder zijn, want zij is natuurlijk ook over stuur, ik bedoel, ze is 30 jaar getrouwd met mijn vader vorige week! Ik kook al en zorg ervoor dat ze geen zware dingen doet, verder hebben we een cafe/snackbar gedoe waar ook gedart wordt en ik probeer ook daar zoveel mogelijk achter de bar en in de keuken en bediening te doen. Ookal zullen we nu alleen open zijn met de dartwedstrijden op het moment.

    Hebben jullie ook ooit zoiets als dit meegemaakt? En hoe gingen/gaan jullie er mee om? Dit vraag ik mij eigenlijk af, want ik weet níét wat ik met mijzelf aan moet op het moment, ik ben volledig geschokt door alles.

    x.

    (Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.)

    Edit:
    En sommigen zeggen dat mijn moeder mij wakker had moeten maken, maar dit kon ze niet. Ik slaap op zolder, en mijn ouders waren beneden. Mijn moeder kan wegens haar reuma geen trappen lopen, en als ze schreeuwt, zal ik het niet horen als ik slaap, want daar is de afstand te groot voor..
    Edit 2: Mijn vader kan vandaag of morgen waarschijnlijk naar een zaal met meerdere mensen, wat betekend dat zijn toestand min of meer stabiel is. Nu is het nog een kwestie van kijken hoe de medicijnen op hem aan slaan, en hij moet eens stoppen met koppig doen, want hoe koppiger hij is, des te langer zit hij in het ziekenhuis. ;p

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte. En dat je er door hebt geslapen kan gebeuren, het was beter geweest als je moeder je had wakker gemaakt.

    Mijn mentor uit de vierde kreeg ongeveer op de helft van het schooljaar een hartinfarct. Hij had het wel overleefd, maar de hele klas was in shock. Bij hem was het zo erg dat hij een dubbele bye-pass moest.
    Nu gaat het wel weer goed met hem en hij geeft ook weer les, maar hij moet wel rustig aandoen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jezus wat heftig! Ik had wel twee ooms die een herseninfact hebben gehad. Heel veel sterkte!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja mijn moeder heeft een hart infarct gehad. Ik was niet thuis maar me broer was met haar naar de eerste hulp gegaan. Het was een lichte Gelukkig maar we hebben veel van het huishouden moeten overnemen omdat ze ook nog eens reuma heeft.

    Heel veel sterkte. Het komt wel goed :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hartinfarct
    Sorry, geen ervaring mee. Heel veel sterkte in ieder geval!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat heftig zeg! Sterkte! Maar jij kan daar echt niks aandoen, ik bedoel maar, je bepaalt niet zelf hoe en wanneer je wakker wordt.

    Toen ik nog op de basisschool zat kreeg mijn opa een hartinfarct, terwijl ik tussen de middag nog een boterham bij m'n opa had gegeten en er niets aan de hand leek te zijn, wat blijkbaar dus wel zo was. Maar gelukkig heeft hij het ook overleeft. (:


    To love is to destroy.

    Oh dat is echt gewoon kut. Gelukkig heeft hij het wel overleefd. En je moet je niet schuldig voelen jij kan er ook niks aan doen dat je niet wakker werd. En ook wel heel lullig van die huisartsenpost. Nog sterkte met je vader Yo.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat erg!
    Ik vind - en dat vindt je moeder vast ook - dat je er, zoal je het nu zegt, wel genoeg voor haar bent. Je doet al zo veel voor haar. Ze had je vannacht ook kunnen roepen, toch? Misschien wist ze hoe moe je was... Voor zover ik weet, heb je geen zesde zintuig dat je dat alles maar moet opvangen.
    Probeer om de gebeurtenis met haar en je vader zo positief mogelijk te bekijken. Alles is immers goed gekomen en dat is eerder een moment om te vieren dan om erom te rouwen. Natuurlijk was het schrikken en het blijft altijd riskant, maar je vader heeft bewezen dat hij het aankon.
    Ik hoop dat het gauw beter gaat met je vader en met jou ook. Het is trouwens hartinfarct.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heel erg bedankt!

    En sommigen zeggen dat mijn moeder mij wakker had moeten maken, maar dit kon ze niet. Ik slaap op zolder, en mijn ouders waren beneden. Mijn moeder kan wegens haar reuma geen trappen lopen, en als ze schreeuwt, zal ik het niet horen als ik slaap, want daar is de afstand te groot voor..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, wat erg! Gelukkig heeft ie het overleefd.

    Geen hartinfarct, maar mijn oom heeft twee maanden geleden ongeveer een hersenbloeding gehad. Ik ben een paar dagen niet naar school enzovoort geweest. Hij is wel overleden.

    oooh wat er!

    mijn moeder heeft een herseninfarct gehad toen ik 10/11 was ook zij is door het oog van de naald gekropen.
    maar ik vind dat je je niet schuldig moet voelen, je doet al zo veel voor ze in huis zoals ik lees. je kan niet alles in de gaten hebben, vooral zo iets niet als je helemaal daar boven aan het slapen ben. dat kan gewoon niet, het is inderdaad gewoon rot.

    gelukkig heeft hij het overleeft, heel veel sterkte met je vader ;)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:34 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat heftig!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn opa heeft er eentje gehad, en is toen overleden, maar sommigen hebben meer geluk, gelukkig.

    Veel sterkte!

    Heel veel sterkte voor jou en je moeder!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Wow! Heftig!
    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt gelukkig. Dus ik kan je helaas niet helpen.
    Wel een geluk dat hij het heeft overleeft!!
    Heeeel veel sterkte in elk geval!


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Awh, sterkte!! (K)
    Ik weet hoe het voelt, ik heb mijn oma twee keer zien flauwvallen.


    -