• Geen idee of je dat woord zo schrijft

    Warning! Zeikverhaal!

    Mijn vader heeft vannacht een hartinfart gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Hij heeft het overleefd, maar volgens de dokters is hij door het oog van de naald gekropen, en mag hij van geluk spreken dat hij het dus heeft overleefd. Mijn moeder had het natuurlijk niet meer, en dit is de tweede keer in mijn leven dat ik haar zie huilen, echt ver-schrik-ke-lijk! ><'
    Ik weet nu niet meer wat ik doen moet. Bovendien verwijt ik het mezelf heel erg dat ik er doorheen heb geslapen! Mijn moeder kan wegens haar reuma geen trappen lopen en mijn vader was helemaal in elkaar gezakt en zíj heeft papa in de auto moeten sleuren en mee naar het ziekenhuis moeten brengen, omdat de huisartsenpost ernaast niks doen wilde. Pas daar aangekomen zeiden ze van ''oh jah, jah, o god we moeten gelijk naar de eerste hulp, sorry sorry sorry'' en toen werd papa pas geopereerd. Maar serieus, oké ik was ontiegelijk moe, maar ik had gewoon wakker moeten worden! ><'
    maar daar is nu niks meer aan te doen. Op het moment vreet ik mijzelf gewoon op. Ik wil er voor mijn moeder zijn, want zij is natuurlijk ook over stuur, ik bedoel, ze is 30 jaar getrouwd met mijn vader vorige week! Ik kook al en zorg ervoor dat ze geen zware dingen doet, verder hebben we een cafe/snackbar gedoe waar ook gedart wordt en ik probeer ook daar zoveel mogelijk achter de bar en in de keuken en bediening te doen. Ookal zullen we nu alleen open zijn met de dartwedstrijden op het moment.

    Hebben jullie ook ooit zoiets als dit meegemaakt? En hoe gingen/gaan jullie er mee om? Dit vraag ik mij eigenlijk af, want ik weet níét wat ik met mijzelf aan moet op het moment, ik ben volledig geschokt door alles.

    x.

    (Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.)

    Edit:
    En sommigen zeggen dat mijn moeder mij wakker had moeten maken, maar dit kon ze niet. Ik slaap op zolder, en mijn ouders waren beneden. Mijn moeder kan wegens haar reuma geen trappen lopen, en als ze schreeuwt, zal ik het niet horen als ik slaap, want daar is de afstand te groot voor..
    Edit 2: Mijn vader kan vandaag of morgen waarschijnlijk naar een zaal met meerdere mensen, wat betekend dat zijn toestand min of meer stabiel is. Nu is het nog een kwestie van kijken hoe de medicijnen op hem aan slaan, en hij moet eens stoppen met koppig doen, want hoe koppiger hij is, des te langer zit hij in het ziekenhuis. ;p

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wilde je toch wel even heel veel sterkte wensen. (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Ohw sterkte meis, mijn vader heeft dat ook een paar jaar geleden gehad, ik weet hoe je voelt. Meis je moet je niks verwijten je kunt er niks aan doen.
    Heel veel sterkte.. En ik hoop dat het goed komt.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heftig meis!
    Gelukkig heeft hij het overleeft, heel veel sterkte! (flower)
    x


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jeetje wat heftig.
    Dat lijkt me echt eng om zoiets mee te maken, gelukkig heeft je vader het overleeft.
    Heel veel sterkte!

    Echt heel veel sterkte (flower)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ongelooflijk veel sterkte, jullie allemaal! (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Whitmore schreef:
    Dat is inderdaad heel heftig en het is begrijpelijk dat je zo geschrokken bent. Maar jezelf verwijten dat je niet wakker werd, heeft natuurlijk geen zin, want daar kun jij ook niets aan doen. Het is al heel goed dat je je moeder nu probeert te helpen en daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik wens jou heel veel sterkte toe!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Zoals een heleboel andere mensen al zeggen, je kunt jezelf er echt niet de schuld van geven dat je niet wakker was. Ik snap heel goed dat je je daar rot over voelt, maar dat is nergens voor nodig. Het valt jou niet te verwijten dat je moe was of dat je niet toevallig midden in de nacht wakker werd, en niemand zal je dat kwalijk nemen. Verder klinkt het echt alsof je op dit moment alles doet wat je kunt om je ouders te helpen en meer kun je gewoon niet doen. Heel, heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop dat je vader er weer bovenop komt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, ik vind het ontzettend erg en ik wens je heel veel sterkte. Het is mooi dat hij het overleefd heeft. Ik hoop dat hij goed mag opknappen.


    26 - 02 - '16

    Je kunt jezelf daar echt niet de schuld van geven! Daar kon je echt niets aan doen.
    Verder hééél veel sterkte. Nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het heel erg is. Hopelijk komt het allemaal terug goed.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn vader kan vandaag of morgen waarschijnlijk naar een zaal met meerdere mensen, wat betekend dat zijn toestand min of meer stabiel is. Nu is het nog een kwestie van kijken hoe de medicijnen op hem aan slaan, en hij moet eens stoppen met koppig doen, want hoe koppiger hij is, des te langer zit hij in het ziekenhuis. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Mijn vader kan vandaag of morgen waarschijnlijk naar een zaal met meerdere mensen, wat betekend dat zijn toestand min of meer stabiel is. Nu is het nog een kwestie van kijken hoe de medicijnen op hem aan slaan, en hij moet eens stoppen met koppig doen, want hoe koppiger hij is, des te langer zit hij in het ziekenhuis. ;p


    Dat is goed nieuws! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is goed nieuws! ^^


    Zeker wel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Mijn vader kan vandaag of morgen waarschijnlijk naar een zaal met meerdere mensen, wat betekend dat zijn toestand min of meer stabiel is. Nu is het nog een kwestie van kijken hoe de medicijnen op hem aan slaan, en hij moet eens stoppen met koppig doen, want hoe koppiger hij is, des te langer zit hij in het ziekenhuis. ;p


    Top! Ben blij dat het steeds beter gaat c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jeeeetje, heeeel veel sterkte ermee in elk geval! Wat vervelend ):

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:28 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind