• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson
    "Oke doe dat Nooit weer, je was net een meisje ik doe dat ook altijd" zegt Laurinda na mijn sprongetje.
    "Misschien ben ik dat ook wel" zeg ik geheimzinnig met een wenkbrauwwiebel "Stiekem" vervolg ik grijnzend.
    Ik loop de trap op richting mijn kamer, een maal in mijn kamer kijk ik in de badkamer of er iemand is.
    Als er niemand in de kamer is pak ik mijn zwarte koffer, de koffer vol met onze benodigdheden. Ik open de koffer en haal er een zak met ballonen uit waarna ik deze naar Laurinda gooi.
    "Haal er alvast maar twee uit" zeg ik tegen haar.


    [Matty is niet stom :c
    Matty is gewoon zichzelf niet en soms laat hij zijn oude ik doorschijnen x'D]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Mabel Winter
    "Oké maar ik laat je Bie top je slippers lopen want dan heb je geen tenen meer!" is zijn antwoord op mijn vraag of we naar binnen zullen. Hij tilt me op en rent naar de deur, waardoor ik in de lach schiet. Als we bij de deur zijn zet hij me neer "Bedankt Princess" zegt hij tegen me waarna hij de deur netjes voor me open doet "Dames eerst!" vervolgt hij dan met een overdreven Brits accent.
    "Sexy Accent hoor, Raafje" zeg ik grinnikend terwijl ik naar binnen loop. Hij loopt achter mij aan naar binnen maar al snel verdwijnt de stralende lach van zijn gezicht.
    "Mabel, waar was die bibliotheek ook alweer?" vraagt hij me dan.
    "Oh, hier aan de rechter kant. Hoezo?" vragend kijk ik hem aan "Wil je daar gaan slapen of zo?" vraag ik grinnikend.[/grey]


    Little do you know

    [Gasten ik ben een Jetlag uitslapen met appelflappen en appeltaart-ja serieus- dus het kan zijn dat ik pas reageer op vreemde momenten :P Want nu ga ik lekker een oude twitcam akijken met appeltaart en ga daarna weer pitten :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    [Gasten ik ben een Jetlag uitslapen met appelflappen en appeltaart-ja serieus- dus het kan zijn dat ik pas reageer op vreemde momenten :P Want nu ga ik lekker een oude twitcam akijken met appeltaart en ga daarna weer pitten :P]


    Haha d:
    Enjoy the gross apple pie :p

    Mijn kleine teen is gekneusd x.x


    Little do you know

    oke oke matty is lief :(



    "Misschien ben ik dat ook wel" zegt Matt na mijn opmerking en hij doet een wenkbrauwwiebel "Stiekem" zegt hij er nog achteraan en ik schiet opnieuw in de lach.
    Ik loop achter hem aan richting zijn kamer en hij pakt een zwarte koffer, opent hem en gooit een zak ballonnen naar me toe die ik netjes opvang.
    "Haal er alvast maar twee uit" En ik doe netjes zoals hij zegt, haal 2 ballonnen eruit en gooi vervolgens mooi de zak weer terug, echt niet dat ik dat vast ging blijven houden hihi, dan ben ik straks een pakezel.
    "Slaapt Raf niet bij jou op de kamer? Saboteer zijn bed ofzo? Weg Rafael " en ik grijns.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Haha d:
    Enjoy the gross apple pie :p

    Mijn kleine teen is gekneusd x.x


    [Ik zit ook bananen te eten :P ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    Laurinda haalt twee balonnen uit het zakje en gooit de zak weer terug waarna ik hem weer netjes opberg in de koffer.
    "Slaapt Raf niet bij jou op de kamer? Saboteer zijn bed ofzo? Weg Rafael" zegt Laurinda grijnzend.
    "Ja, zou kunnen als hij ook echt heir kwam slapen en niet te bang is om hier te slapen omdat hij voor mij in zijn broek schijt?" zeg ik lachend "Maar ik denk dat we Raffy maar gewoon met een andere grap moeten terugpakken.. ik slaap hier wel met drie anderen dus de kans dat Rafael de ballon met modder in zijn gezicht krijgt is klein.." vervolg ik zuchtend "Maar ik weet wel iets" zeg ik lachend, als hij weer in zijn bedje durft te slapen laat ik hem gewoon in bed plassen..
    "Hij slaapt beneden, dus ik zet gewoon een glas water naast zijn bed en doe zijn vingers er in" zeg ik breed grijnzend "Dan plast ie in bed" ik lach gemeen, niet kwaadaardig maar gemeen "Dan heeft die knul meteen een goede reputatie hier"


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ik zit ook bananen te eten :P ]


    Bananen zijn oké, mijn papagaai houd ervan x'D
    Maar Appeltaart is gewoon.. Bahh!
    Ik moet er altijd van kotsen x'd


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Bananen zijn oké, mijn papagaai houd ervan x'D
    Maar Appeltaart is gewoon.. Bahh!
    Ik moet er altijd van kotsen x'd


    [Deze appeltaart is gewoon lekker :Y)]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl

    "Dat is gemeen Matt, dat doe je maar zelf..." Ik bedoel, een grapje is leuk, maar zo gemeen ben ik ook weer niet... "Ik heb nog geen problemen met Raf, ik hou niet zo van vijanden maken" praat ik hem na met een plagende grijns, zo jij mij niet helpen met Mabel, dan doe je Raf ook maar alleen. Pffff. Hihi
    En ik gooi de ballonnen terug naar zijn hoofd, die hebben we dus niet meer nodig.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Laurinda begint terug te krabbelen en ik kijk haar droog aan.
    "Oké, mij best" zeg ik schouderophalend. Ik rits mijn koffer dicht en doe het slotje er ook weer op, ja ik zet sloten op mijn koffers voor nieuwsgierige mensen. Ik ben niet zo naïf als de rest, al helemaal niet met een junk in huis.
    Ik sta op en loop de kamer uit.
    "Ik denk dat ik de rest van de bewoners maar eens ga leren kennen" meld ik met een nep lachje "Als je mee wil, mij best maar ga me niet weer saboteren" vervolg ik serieus. Ik loop naar beneden richting de woonkamer, John zit daar op de bank voor de zoveelste keer tegen of met zichzelf te praten. Ik haal mijn schouders op en spring over de bankleuning waarna ik naast hem op de bank plof.
    "Hoi" zeg ik vrolijk "Nog wat leuke mensen ontmoet?" vraag ik hem dan.


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Deze appeltaart is gewoon lekker :Y)]


    Appeltaart is nooit lekker c:
    Die deeg is altijd zo zacht en Blegh..
    Dan is het gewoon net deeg dat niet gebakken is x,x


    Little do you know

    stomme matttt xD mwhahahhaaaahahahaa

    Laurinda Pearl
    Ik rol met mijn ogen, en loop hem verveeld achterna, "Matt ik hou van een grapje, maar ik ben niet gemeen, dat heeft niks met saboteren te maken." Eikel.
    Ik loop achter Matt aan de woonkamer in, en in tegenstelling tot Matt loop ik om de bank heen en ga er dan op zitten... Asociaal en ik kijk hem afkeurend aan waarna in naar de jongen naast hem kijk. Het was de jongen waar ik bij de skilift mee gepraat had, "Hai John".
    En ik kijk weer naar Matt.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Laurinda zegt iets wat ik nogal negeer, ik versta het toch al niet meer, en loopt dan achter me aan. Als ik over de bank spring kijkt ze me afkeurend aan waarna ik een wenkbrauw naar haar op trek, wat the hell doe ik verkeerd?
    "Hai John" zegt ze tegen John en kijkt dan weer naar mij. Oké, hier heb ik geen zin in. Oordelend kind..
    "Kun je misschien een andere kant op kijken? Ik weet dat ik leuk uitzicht kan zijn zo zonder shirt maar dan hoef je niet zo naar me te staren" zeg ik droog tegen haar. Ze irriteert me, en mensen die me irriteren krijgen de wind van voren op een normale manier.
    "Ik hou er echter niet zo van als mensen zo oordelend naar me staren" zeg ik normaal terwijl ik mijn schouders op haal


    Pff, Laurinda is gwn een beetje aan het overdrijven D:


    Little do you know

    matt doet gemeeen O.O

    en laurinda is nou eenmaal een overdreven geval appart xd

    Laurinda Pearl
    "Kun je misschien een andere kant op kijken? Ik weet dat ik leuk uitzicht kan zijn zo zonder shirt maar dan hoef je niet zo naar me te staren, Ik hou er echter niet zo van als mensen zo oordelend naar me staren"
    "Ik hou er niet zo van als mensen me beledigen en Ne.Ge.Ren. " Want ik wist dat hij mijn laatste zin keihard genegeerd had ik glimlach en kijk de andere kant op zoals hij gevraagd had."" Ik staar btw niet naar jou dat van je staat in de weg"
    Hij had Raf een knal tegen zijn hoofd gegeven maar hij zou vast niet zo ver gaan dat hij een meisje een knal zou geven, dus wat had ik te verliezen? Hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign