• Ehhm.. Hai. Ik heb een probleem en voor sommigen van jullie een oplossing ;)
    Ik zit namelijk met wat story ideetjes maar ik kan/ga ze waarschijnlijk niet uitwerken.

    JA JE MAG NAMEN VERANDEREN NEE JE MAG DE IDEETJES NIET ALS JE EIGEN CLAIMEN JA JE MAG HET GESLACHT VERANDEREN NEE GEEN FANFIC ERVAN MAKEN TENZIJ DAT HET AL IS


    1.
    Charlotte vind een poort naar een compleet andere wereld;
    In deze wereld is ze geen popster, ze is een gepeste 'nerd'.
    Ze heeft 100 dagen om even populair te worden als eerst, anders blijft ze voor eeuwig in deze wereld en zal ze nooit meer populair zijn.
    De pesterijen en roddels drijven haar tot het uiterste en ze wilt ALLES doen om populair te worden, maar of ze nou de juiste vorm van populair word?


    2.
    Zack's ouders zijn omgekomen in een aanrijding. Sinds hij geen andere familieleden heeft en hij de huur van het huis niet kan betalen, moet hij op straat leven. Hij en zijn zusje zullen aan geld voor eten en onderdak zien te komen. Alisson(zijn zusje) vind een grot. Daarin vinden ze een diamant. Een diamant van 60 kilo. In een klap zijn Zack en Alisson van dakloze bedelaars naar de rijkste mensen ter wereld! En als je zoveel geld hebt, ben je je eigen vijand.

    3.
    Dit verhaal gaat over familie Huize. Dit verhaal gaat over familie Jackobs. Ze wonen in hetzelfde huis. Ze kennen elkaar niet. Nouja... Huize kent Jackobs niet.
    Dat komt omdat de familie Jackobs al 500 jaar in het huis rondzweeft. Ja, het zijn geesten. Op de 130e verjaardag van Gijs Jackobs en de 13e verjaardag van Megan Huize gebeurt er iets vreemds: Megan kan Gijs en zijn familie zien en ermee praten. Dan blijkt dat alle geesten voor 1 jaar in een mens kunnen veranderen. Gijs vraagt zich af hoe het was om mens te zijn. hij verandert in een mens en Megan word verliefd op hem.


    ALS JULLIE EEN VAN DEZE TWEE DRIE GEBRUIKEN MOETEN JULLIE HET MELDEN
    xxx

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 11:36 ]


    Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. -Albert Einstein.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik vind het meestal nog dom als persoon A het idee van persoon B nodig heeft om een verhaal te kunnen schrijven.

    Dat is basically fanfiction wat je nu omschrijft :')


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    Dat is basically fanfiction wat je nu omschrijft :')

    Threnody schreef:
    (...)
    Dat is basically fanfiction wat je nu omschrijft :')


    Daarom lees ik dus geen fanfiction.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered