• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Haha ik ben jonger dan hem hè? Dus hij moet goed voor mij zorgen.' Ik lach even. 'Dat weet ik, maar dan nog. En ik ben ook jonger dan Louis, ik moet soms ook nog voor hem zorgen.' grinnik ik. Ik laat Jim weer los en kijk dan weer naar de jongens die net Little Things eindigen.

    Ziallerslove schreef:
    [ Zullen we even een tijdsprong maken dat de tour afgelopen is enzo?]

    [Is dat niet een beetje een te grote tijdsprong? .. We kunnen nog even de dag dat ze in Nederland zijn afschrijven en dan misschien een tijdsprong doen van een paar concerten verder?]

    [ Maar anders zitten we de hele tijd met die concerten .. Bijna niemand reageerd hier meer alleen wij 3.. ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ziallerslove schreef:
    [ Maar anders zitten we de hele tijd met die concerten .. Bijna niemand reageerd hier meer alleen wij 3.. ]

    [Ja oké dat klopt. Mij maakt het niet uit, doe maar wat jij wilt (; En het is inderdaad een beetje jammer dat bijna niemand meer reageert..]

    [ Laatste pagina van deze topic jongens xd . http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153898 ]

    TIJDSPRONG !!!

    Jim Hendrikson

    Na dat de tour was afgelopen ben ik bij Niall gaan wonen . Samen hebben we een hondje gekocht. '' Goodmorning sweetheart. '' fluisterd Niall . '' Morning'' zeg ik en ik geef hem een ochtend kus. Ik sta op en loop naar de badkamer. Niet veel later ben ik uitgekleed en sta ik onder de douch. '' Babe ? Wat wil jij op je broodje ?'' vraagt Niall . '' Uhhh Hagelslag !!'' zeg ik . Ik poets mijn tanden en trek schone kleren aan. Ik liep naar de eet tafel en ging zitten . Ik schonk wat chocomelk ik voor ons en begon te eten . '' En ?'' vroeg Niall . '' Perfect !!'' zei ik . '' Heb je Kristella al eten gegeven ?'' vroeg ik . Niall knikte. '' En schoon water '' zei hij . '' Goed gedaan babe'' zei ik

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:54 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik word wakker 'goodmorning sweetheart" fluister ik en glimlah. We gaan uit bed en hij gaat zich douhe. 'babe wat wil je broodje?' vraag ik en hij antwoord hagelslag. Snel maak ik alles en hij varht of ons hondje alles gehad heeft en ik zeg dat ik zelfs het eater heb vershoont. Ik glimlah en met een volle bord ga ik aan de tafel zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Wat gaan we vandaag doen Niall ?'' vraag ik aan hem . Ik ruim de tafel tijdens de vraag op. Ik stop de borden in de was bak en was ze af. Wel handig als je maar voor 2 personen moet afwassen . Kristella sprong tegen mij aan ik tilde haar op. Te likte mijn wang waar door ik begon te giechelen . '' Ga maar spelen Kristella !'' zeg ik en ik zet haar weer op de grond. Ik gooi een bal naar haar . '' Daar is ze wel ff zoet mee'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    '' Babe wat gaan we vandaag doen ??'' vraag ik als ik onder de de douch sta . Ik hoor Eleanor afwassen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Wat gaan we vandaag doen Niall ?'' vraagt hij. :Kristella uitlaten ik weet iegenlijk niet' zegvik eerlijk en ik help met de kleine afwas. 'zo dat houd haar even bezig' hij gooit de roze bal mrt geluidjes weg en ik glimlah. Onze relatie ginf heel goed gelukkig. Ik doneerde geld aan een homo rechten organisatie voor andere landen ik had toch genoeg geld. Nog wel kreeg ik beel haat en opmerkingen over maar ik vergat dat als Jim er was. Ik trok het er wel veel van aan. Mijn ouders hadden Jim ook ontmoet en waren blij voor me. 'ik houd van je. Gaan we haar zo lekker uitlaten'ik kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'ik houd van je. Gaan we haar zo lekker uitlaten' vraagt Niall . '' Ja is goed'' zeg ik hem en ik druk een kus op zijn mond. Ik pak mijn Jas en die van Niall . '' Pak jij de hondenriem ?'' vraag ik aan Niall . Ik doe mijn jas aan en druk op het knopje van de lift. Tjah hoe wouden we anders naar beneden komen ? Met z'n drieën stonden we in de lift. '' Zie ik er goed uit ?'' Vraag ik aan Niall en ik kijk in de spiegel . Yup foto waardig.. Ik stap de lift uit en loop naar buiten . '' Jim !! Hoe is het nou met Niall . '' vraagt een journalist mij . Gewoon doorlopen heb ik van Niall geleerd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Babe, wat gaan we doen vandaag?' roept Louis vanuit de badkamer. Hij had zich weer wat nieuws geleerd hoor. Tijdens het douchen lekker de badkamerdeur open laten. 'Maakt mij niet uit!' roep ik terug terwijl ik de laatste paar dingen afdroog en terug op zijn plekje zet.

    Niall

    Glimlaxhed doe ik ee jas aan en pak de hondenriem. 'je zier prachtig uit' zoals altijd s er een journalist maar die negeren we. Met onze hond aan de lijn lopen we hand in hand rihring het park:het begint al erg koud te worden" mompel ik. Ik glimlach naar hem Kristella'ik ga op mijn hurken zitten en aai haar en doe de riem los


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'je zier prachtig uit' zegt hij . '' Jij ook babe '' zeg ik en ik geef hem een kus. ''het begint al erg koud te worden" zegt Niall . '' Tjah het is bijna winter babe'' zeg ik . Ik pak zijn hand en maak hem warm . '' Een hondje .. Check !'' zeg ik . '' Dat staat op mijn lijstje '' lach ik . Ik kijk naar Kristella die lekker aan het rennen is. Ik zie dat er fotografen zijn. Zelfs in de prullenbak! Bah ! '' Gedver !'' zeg ik . Dan kijk ik naar links en zie ik een meneer in een boom hangen . En als ik naar rechts kijk zie ik een meneer in in auto. '' Ik ruim het wel op'' zeg ik als ik zie dat Kristella haar behoefte doet. Ik gooi het zakje in de prullebak boven op de meneer. '' Sorry ik wist niet dat u daar zat'' zeg ik met een Bigsmile

    Louis Tomlinson

    Ik ben zo handig om die deur open te laten staan . Ik droog me af en sla een handdoek om me heen . Ik loop naar Eleanor toe en geef haar een kus. Dan loop ik naar onze slaap kamer voor schone kleren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall Hiran

     . '' Tjah het is bijna winter babe ik gniffel eveb. 'check ' roept hj ineens. Echt overak zijn fotograven. Kristella doet haar behoeftes ' ik ruim het wel op' ik knik en glimlach. Ik begin te lachen als hij het Akje wg gooit op een man in de prullebak. 'vind je dat normaal?' roept hij boos. ' at is nornaal afval in een prullebak gooien er in gaan zitten is juit niet normaal' hij valt gelijk stil en ik pak Jim zijn hand en lijn Kristella weer aan. 'Starbucks" srel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall pakt mijn hand en samen lopen we naar Starbucks. ik ben blij dat we hier naar binnen mogen met de hond. Ik bestelde koffie terwijl Niall ging zitten . Zelfs hier waren de fotografen nog . Een jongen achter de balie vroeg om een foto en een handtekening. Ik zette mijn handtekening op een bestelblokje en maakte een foto. Ik ging naar de plaats waar Niall zit. '' Yummmm koffie'' zeg ik . Ik aai Kristella en ga dan tegenover Niall zitten . '' Wat is het volgende wat je wilt doen in je leven Niall ? We hebben nu een hondje'' zeg ik


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik