• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Nelean
    Whitmore
    Lootus
    xLithium
    Barnabas


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Wollywell
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Nelean & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:33 ]

    Vanillivi schreef:
    Het is iets wat ik me altijd al heb gevraagd, als sinds ik het begrip "vampier" ken. Ik bedoel; Edward gaat naar school... Een zeer grote school zelfs, er zullen echt tientallen meisjes tegelijkertijd hun menstruatie hebben. Hetzelfde geld voor Stefan & Damon, die beide in Mystic Falls continue rondlopen en soms zie je dat het gewoon zwart staat van de mensen, wat betekend dat er ongeacht wat vrouwen hun menstruatie zullen hebben. Ik vind het overigens wel altijd een interessant onderwerp om in een verhaal naar voren te roepen.


    Bij Edward is het uitgelegd in Het officiele geillustreerde boek bij de Twilight saga maar volgens mij klopt dat niet.


    Physics is awesome

    Vanillivi schreef:
    Het is iets wat ik me altijd al heb gevraagd, als sinds ik het begrip "vampier" ken. Ik bedoel; Edward gaat naar school... Een zeer grote school zelfs, er zullen echt tientallen meisjes tegelijkertijd hun menstruatie hebben. Hetzelfde geld voor Stefan & Damon, die beide in Mystic Falls continue rondlopen en soms zie je dat het gewoon zwart staat van de mensen, wat betekend dat er ongeacht wat vrouwen hun menstruatie zullen hebben. Ik vind het overigens wel altijd een interessant onderwerp om in een verhaal naar voren te roepen.

    Ik denk dat het niet gauw genoemd wordt in een verhaal omdat de meeste lezers er nogal van zullen schrikken. :'D
    Maar in principe zijn dat soort punten wel erg interessant om eens te weten. Elke schrijver ziet een vampier anders en met dat in gedachten kun je dus ook veel verschillende antwoorden hebben op dit soort vragen.
    Ik zou niet echt weten hoe ik dat zelf in zou vullen eigenlijk...

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik denk dat het niet gauw genoemd wordt in een verhaal omdat de meeste lezers er nogal van zullen schrikken. :'D
    Maar in principe zijn dat soort punten wel erg interessant om eens te weten. Elke schrijver ziet een vampier anders en met dat in gedachten kun je dus ook veel verschillende antwoorden hebben op dit soort vragen.
    Ik zou niet echt weten hoe ik dat zelf in zou vullen eigenlijk...


    Dat het oud bloed is en dus niet aantrekkelijk? Haha, dat lijkt mij iig het meest logische, anders worden ze helemaal gek denk ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dat het oud bloed is en dus niet aantrekkelijk? Haha, dat lijkt mij iig het meest logische, anders worden ze helemaal gek denk ik.

    Ja, dat snap ik. :'D Het is voor geen enkele vampier aantrekkelijk, maar de vraag is eigenlijk hoe ze daarmee omgaan. In principe ruiken ze dat gewoon en dat moet toch niet erg smakelijk zijn.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik. :'D Het is voor geen enkele vampier aantrekkelijk, maar de vraag is eigenlijk hoe ze daarmee omgaan. In principe ruiken ze dat gewoon en dat moet toch niet erg smakelijk zijn.


    Ohja, dan krijg je dat weer, onsmakelijke geur voor hun :p Speciale neusspray? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dat het oud bloed is en dus niet aantrekkelijk? Haha, dat lijkt mij iig het meest logische, anders worden ze helemaal gek denk ik.


    Het hoeft geen oud bloed te zijn, het ligt eraan. Als het vers bloed is dan is het wel aantrekkelijk voor ze. Ik denk dat ze het er liever niet over hebben en vrouwen/meisjes zich vaak verschonen en wassen als het goed is zullen zij (de vampieren) niet veel last van hebben.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Bij Edward is het uitgelegd in Het officiele geillustreerde boek bij de Twilight saga maar volgens mij klopt dat niet.

    Echt? Volgens mij heb ik dat dan compleet gemist, haha.

    Draculea schreef:
    Ik denk dat het niet gauw genoemd wordt in een verhaal omdat de meeste lezers er nogal van zullen schrikken. :'D
    Maar in principe zijn dat soort punten wel erg interessant om eens te weten. Elke schrijver ziet een vampier anders en met dat in gedachten kun je dus ook veel verschillende antwoorden hebben op dit soort vragen.
    Ik zou niet echt weten hoe ik dat zelf in zou vullen eigenlijk...

    Nou, het wordt inderdaad overal vermeden, terwijl het juist iets is waar ik nieuwsgierig naar ben. Ik bedoel, het is iets dat maar blijft bloeden en amper stopt, dus ze moeten het sowieso opmerken. En in een verhaal zou ik persoonlijk zelf wel op ingaan, gewoon omdat het iets is wat ik nog steeds compleet begrijp.


    Chaos is a ladder.



    :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zit nu midden in "Duisternis" van The Vampire Diaries en het word steeds erger qua fantasiewezens. Ik vind het zelfs een beetje eng om verder te lezen, ik zit nu echt op een akelig stukje.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Ik zit nu midden in "Duisternis" van The Vampire Diaries en het word steeds erger qua fantasiewezens. Ik vind het zelfs een beetje eng om verder te lezen, ik zit nu echt op een akelig stukje.


    Really? Ik ben gekapt na boek één, vond het verschrikkelijk. Lees nu Vampire Academy, zit nu aan het begin van boek 5, vind het nu iets saaier, maar dat komt omdat er minder actie is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Really? Ik ben gekapt na boek één, vond het verschrikkelijk. Lees nu Vampire Academy, zit nu aan het begin van boek 5, vind het nu iets saaier, maar dat komt omdat er minder actie is.

    Awh, echt? Dat is echt zonde. Ik vond boek één héél erg leuk. Het was heel zoetsappig omdat Elena zo erg Stefan wilde. Nu is alles echter anders. Liefde is een minder groot hoofdstuk en er komen steeds meer enge wezens in de stad. Echt onwijs creepy, maar ik ben helemaal verslaafd aan de boekenreeks en vind het dan ook ontelbaar veel beter dan de serie.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Awh, echt? Dat is echt zonde. Ik vond boek één héél erg leuk. Het was heel zoetsappig omdat Elena zo erg Stefan wilde. Nu is alles echter anders. Liefde is een minder groot hoofdstuk en er komen steeds meer enge wezens in de stad. Echt onwijs creepy, maar ik ben helemaal verslaafd aan de boekenreeks en vind het dan ook ontelbaar veel beter dan de serie.


    De serie was ik ook gauw klaar mee :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Nou, het wordt inderdaad overal vermeden, terwijl het juist iets is waar ik nieuwsgierig naar ben. Ik bedoel, het is iets dat maar blijft bloeden en amper stopt, dus ze moeten het sowieso opmerken. En in een verhaal zou ik persoonlijk zelf wel op ingaan, gewoon omdat het iets is wat ik nog steeds compleet begrijp.


    Bij het vragen gedeelte, een lezeres van de boeken vroeg zich dus ook af of Edward het rook. Volgens Stephenie is het oud bloed, dat niet door het hart word rond gepompt en daarom niet interessant is voor Edward. Daarnaast is Edward volgens haar teveel een heer om tegen Bella te zeggen dat hij het kan ruiken als ze ongesteld is. Ik heb echter nooit wat gelezen over dat Bella ongesteld was, behalve in Morgenrood. Toen stond er ineens dat ze altijd op tijd ongesteld is.


    Physics is awesome

    Ugh, ik heb echt even dringend een mooie cover nodig, alleen bij elke covershop staat een gigantisch lange wachtlijst. *___* En ik heb hem gewoon snel nodig.

    @ Ubiquitous
    Nah, ondanks dat ik de boeken leuker vind, volg ik de serie nog steeds wel heel goed.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Ugh, ik heb echt even dringend een mooie cover nodig, alleen bij elke covershop staat een gigantisch lange wachtlijst. *___* En ik heb hem gewoon snel nodig.

    @ Ubiquitous
    Nah, ondanks dat ik de boeken leuker vind, volg ik de serie nog steeds wel heel goed.


    Voor wat heb je een cover nodig? Misschien dat ik inspi heb en iets kan maken eventueel...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”