• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Nelean
    Whitmore
    Lootus
    xLithium
    Barnabas


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Wollywell
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Nelean & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:33 ]

    ravensmoon schreef:
    (...)ik maak vrijwel alles zelf. wat denk je van zoiets?


    Beautiful (:

    Ah serieus, mijn vingers jeuken zo erg om aan de gang te gaan met een vamp-story. Mijn huidige story (gaat niet over vampieren) loopt redelijk stroef op het moment. Hmm ik houd er niet van om tijdens een project te pauzeren maar ik wil nu ook niet niets doen. Decisions decisions...

    Draculea schreef:
    Ah serieus, mijn vingers jeuken zo erg om aan de gang te gaan met een vamp-story. Mijn huidige story (gaat niet over vampieren) loopt redelijk stroef op het moment. Hmm ik houd er niet van om tijdens een project te pauzeren maar ik wil nu ook niet niets doen. Decisions decisions...

    Over vampieren schrijven is leuk hoor! (:


    Chaos is a ladder.

    Draculea schreef:
    Ah serieus, mijn vingers jeuken zo erg om aan de gang te gaan met een vamp-story. Mijn huidige story (gaat niet over vampieren) loopt redelijk stroef op het moment. Hmm ik houd er niet van om tijdens een project te pauzeren maar ik wil nu ook niet niets doen. Decisions decisions...
    ik probeer nog steeds iemand te strikken voor een 1 op 1 rpg over vampires ... >,< niemand wilt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)ik probeer nog steeds iemand te strikken voor een 1 op 1 rpg over vampires ... >,< niemand wilt

    ME WANTS. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    ME WANTS. :D.
    waaaaaaah pb me!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Over vampieren schrijven is leuk hoor! (:

    Yeah I know, toen ik voor het eerst op Q kwam was ik ook gestart met een vampieren verhaal, maar die heb ik laatst op inactief gezet omdat ik het een ontzettend kinderachtig verhaal vond worden. Ondanks dat het wel veel lezers had, maarja. Ik wil een schone lei.

    ravensmoon schreef:
    (...)waaaaaaah pb me!

    Sure thing.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehehe.


    The odds are néver in our favor.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ik voel me nu best vereerd. Gewoon dat je het een kans wilt geven. :Y)
    Ik hou ervan om mijn verhaal in een soort van trilogie op te splitsen. Dus mocht je denken; Nou, dat is me te zoetsappig... Onthoud dan dat het in één klap weg kan zijn, ik was namelijk wel van plan om wat romantischer te beginnen en om al snel het tempo op te voeren want ik heb wat avontuurlijke en spannende dingen in mijn achterhoofd qua ideetjes. :Y)
    Zal ik het je melden als het eerste hoofdstuk er is? (:

    Goh, romantiek en zoetsappigheid kan ik goed verdragen hoor, zolang het realistisch is en blijft en niet van begin tot eind in je verhaal voorkomt. Wat ik niet kan verdragen is overdreven zwijmelgedoe en zo van die Bella-Edward relaties. En tja, voor mij is het vaak ook oppassen met liefde op het eerste gezicht. Voor iedereen is dit begrip uiteraard anders, maar ik blijf van mening dat het een bepaalde aantrekkingskracht is, een soort interesse in de ander, zonder dat er ook nog maar liefde bij komt kijken. Zelf vind ik 'liefde' op het eerste gezicht een wat misplaatste woordkeus :'D
    Ik ben in ieder geval benieuwd wat je van plan ben met je verhaal en we zullen wel zien of het iets voor me is (;
    Je mag me zeker waarschuwen van zodra je het eerste deeltje er is en dan zullen we bezien, want zoals ik al zei ik ben erg kritisch met wat ik lees. Niet alleen betreft het verhaal zelf, maar ook met de schrijfstijl ^_^
    Nahja, ik wil het in ieder geval echt een kans geven, want je begin klinkt interessant genoeg voor me (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Draculea schreef:
    Ah serieus, mijn vingers jeuken zo erg om aan de gang te gaan met een vamp-story. Mijn huidige story (gaat niet over vampieren) loopt redelijk stroef op het moment. Hmm ik houd er niet van om tijdens een project te pauzeren maar ik wil nu ook niet niets doen. Decisions decisions...

    Whaha dat heb ik ook echt met m'n verhaal-idee wat ik wil gaan schrijven met iemand :'D Dat jeukt echt al weken om eraan te starten, maar ik heb al amper tijd voor Daybreak Revelation op het moment, dus ik vrees dat verhaal dan weer te gaan verwaarlozen, en dat wil ik absoluut niet. Maar goed, na de vakantie wil ik er toch echt aan gaan beginnen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Whaha dat heb ik ook echt met m'n verhaal-idee wat ik wil gaan schrijven met iemand :'D Dat jeukt echt al weken om eraan te starten, maar ik heb al amper tijd voor Daybreak Revelation op het moment, dus ik vrees dat verhaal dan weer te gaan verwaarlozen, en dat wil ik absoluut niet. Maar goed, na de vakantie wil ik er toch echt aan gaan beginnen ^_^

    Ah jouw verhaal is echt zo verslavend. Ik ben zeer benieuwd naar hoe het verder gaat. :3

    Knight schreef:
    Hehehe.


    Hmm, als ik mocht kiezen welke tanden ik zou hebben zou ik gaan voor die van Interview with the Vampire. En anders Dracula.

    Dit plaatje heb ik ooit eens gemaakt voor een bewerkwedstrijd hier op Q, en ik dacht: Awel,dit is een vamptopic, dus ik kan dat plaatje hier ook nog best eens posten :'D


    Vergroting

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 16:37 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Dit plaatje heb ik ooit eens gemaakt voor een bewerkwedstrijd hier op Q, en ik dacht: Awel,dit is een vamptopic, dus ik kan dat plaatje hier ook nog best eens posten :'D


    Vergroting

    Oh die is mooi! o.o