• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Nelean
    Whitmore
    Lootus
    xLithium
    Barnabas


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Wollywell
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Nelean & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:33 ]

    Draculea schreef:



    A vampire


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    A vampire

    Same. :Y)

    Draculea schreef:
    (...)
    Same. :Y)


    Typisch, wat is jouw reden om een vampier te vertrouwen? De mijne is dat een politicus je keihard laat werken en je centen in pikt, uiteindelijk ga je toch wel dood en bij een vampier ga je toch ook dood (wel wat sneller waarschijnlijk) daarnaast heb je nog wat moois om naar te kijken voordat je dood gaat.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Typisch, wat is jouw reden om een vampier te vertrouwen? De mijne is dat een politicus je keihard laat werken en je centen in pikt, uiteindelijk ga je toch wel dood en bij een vampier ga je toch ook dood (wel wat sneller waarschijnlijk) daarnaast heb je nog wat moois om naar te kijken voordat je dood gaat.

    Ik vind dat hele politieke gedoe sowieso niets. Ja oké, we kunnen waarschijnlijk niet zonder ze maar het is altijd zo'n heisa en gelul vaak.
    Bovendien zijn vampieren meestal straight to the point en weet je wat ze willen en dus weet je ook wat je kan verwachten.

    Wie 30 Days of night nog niet heeft gezien, moet 'm écht kijken.




    Die film, wauw.


    The odds are néver in our favor.

    ^ Ik heb die film voor de helft gezien, toen werd ik onderbroken. (cat) Dus die moet ik nog een keertje afkijken.

    Draculea schreef:
    ^ Ik heb die film voor de helft gezien, toen werd ik onderbroken. (cat) Dus die moet ik nog een keertje afkijken.

    Yes, you really should!



    KIJK HOE MOOI ZE IS:9~



    Lóved this part


    The odds are néver in our favor.

    =( zin om over vampieren te schrijven maar niet alleen want dan loop ik altijd vast -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    =( zin om over vampieren te schrijven maar niet alleen want dan loop ik altijd vast -.-

    Een SA of een compleet verhaal?

    Draculea schreef:
    (...)
    Een SA of een compleet verhaal?
    compleet


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    =( zin om over vampieren te schrijven maar niet alleen want dan loop ik altijd vast -.-

    Ik wil wel samen met je schrijven? Ik zit d'r al een lange tijd over te denken, maar heb nooit echt iemand gevonden om ermee samen te schrijven (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Ik wil wel samen met je schrijven? Ik zit d'r al een lange tijd over te denken, maar heb nooit echt iemand gevonden om ermee samen te schrijven (:
    pb me!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ohgod, ik kom een serie tegen die ik heel lang geleden een tijdje keek, maar het was zó slecht! :'D
    Kent iemand Vampire High? :')


    Vooral Drew, (de dude hieronder) is zo niet knap... zijn mond staat altijd zoals je het ook ziet hier op de foto, alsof hij echt grote neptanden in zijn mond heeft zitten en daardoor zo'n mond trekt. En hij had een vaag 'baardje' ... een dunne streep langs zijn wang die plotseling ophield. Dafuq.

    Draculea schreef:
    Ohgod, ik kom een serie tegen die ik heel lang geleden een tijdje keek, maar het was zó slecht! :'D
    Kent iemand Vampire High? :')


    Vooral Drew, (de dude hieronder) is zo niet knap... zijn mond staat altijd zoals je het ook ziet hier op de foto, alsof hij echt grote neptanden in zijn mond heeft zitten en daardoor zo'n mond trekt. En hij had een vaag 'baardje' ... een dunne streep langs zijn wang die plotseling ophield. Dafuq.


    Enige oplossing daarvoor:


    Wat een lelijk....baartje?

    Ik ken de serie niet en hij ziet er ook niet goed uit D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben dan zeker de enige die hem er wel goed uit vind zien? Ik ken de serie overigens niet. (:

    Ik heb eindelijk m'n boek uit! Morgen begin ik gelijk aan het volgende deel, namelijk The Vampire Diaries: De Terugkeer: Duisternis.


    Chaos is a ladder.