• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Nelean
    Whitmore
    Lootus
    xLithium
    Barnabas


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Wollywell
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Nelean & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:33 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Hebben ze geen internet onder de grond of in hun kist? (cat)

    Misschien slapen ze?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ubiquitous schreef:
    You know I was kinda shocked when I came here.. Waarom staat de beste vampierenreeks ever hier niet tussen? De Darren Shan saga D: Really guys, no one ever read it? De onderste en The Saga of Larten Crepsley gaat ook over vampiers (hij is btw een fucking awesome dude).

    Ik ken de film, maar ik heb de boeken niet gelezen. Het spreekt me niet zo aan tbh.
    Maar eh, klopt het dat de schrijver ook Darren Shan heet? .__. want ik wil het in het beginpost zetten

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik ken de film, maar ik heb de boeken niet gelezen. Het spreekt me niet zo aan tbh.
    Maar eh, klopt het dat de schrijver ook Darren Shan heet? .__. want ik wil het in het beginpost zetten


    Die film was ver-schri-kke-lijk. Wow geez, ik heb nog nooit een film een boek zo zien verpesten :') Het was super slecht uitgewerkt en verschillende boeken door elkaar gegooid, ugh. De boeken zijn super goed. En ja, de schrijver heet Darren Shan, hij begint zijn boek heel droog dat het allemaal op de WC begon en dat het zijn verhaal is en dat ie alle namen heeft veranderd. See? The Holy Terror heeft als laatste een review achter gelaten, één die het boek wel goed samenvat zonder dingen te spoilen (:

    (Einde van de serie kan ik wel verklappen is best origineel, geen open einde en één van de weinige eindes van series/boeken die me echt tevreden stelde)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo stom dat die film, Cirque du Freak: The Vampire's Assistant me ontgaan is, vond het nochtans een goeie film :'D Ik wist alleen niet dat het gebaseerd was op een boek/serie XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Die film was ver-schri-kke-lijk. Wow geez, ik heb nog nooit een film een boek zo zien verpesten :') Het was super slecht uitgewerkt en verschillende boeken door elkaar gegooid, ugh. De boeken zijn super goed. En ja, de schrijver heet Darren Shan, hij begint zijn boek heel droog dat het allemaal op de WC begon en dat het zijn verhaal is en dat ie alle namen heeft veranderd. See? The Holy Terror heeft als laatste een review achter gelaten, één die het boek wel goed samenvat zonder dingen te spoilen (:

    (Einde van de serie kan ik wel verklappen is best origineel, geen open einde en één van de weinige eindes van series/boeken die me echt tevreden stelde)

    Ik ken het boek niet, dus ja, ik vond de film nog best tof :'D maar goed, in deze is vaak de film/serie een echte boeken/serie verpester :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Zo stom dat die film, Cirque du Freak: The Vampire's Assistant me ontgaan is, vond het nochtans een goeie film :'D Ik wist alleen niet dat het gebaseerd was op een boek/serie XD


    De boeken zijn cooler, much more gore haha. Nee, gewoon heel goede boeken, wel weinig romantiek, but well, still really, really good.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Die film was ver-schri-kke-lijk. Wow geez, ik heb nog nooit een film een boek zo zien verpesten :') Het was super slecht uitgewerkt en verschillende boeken door elkaar gegooid, ugh. De boeken zijn super goed. En ja, de schrijver heet Darren Shan, hij begint zijn boek heel droog dat het allemaal op de WC begon en dat het zijn verhaal is en dat ie alle namen heeft veranderd. See? The Holy Terror heeft als laatste een review achter gelaten, één die het boek wel goed samenvat zonder dingen te spoilen (:

    (Einde van de serie kan ik wel verklappen is best origineel, geen open einde en één van de weinige eindes van series/boeken die me echt tevreden stelde)

    Hmm oké.. misschien dat ik het wel een keer een kans geef dan. I'll see. ^^

    Merrow schreef:
    Zo stom dat die film, Cirque du Freak: The Vampire's Assistant me ontgaan is, vond het nochtans een goeie film :'D Ik wist alleen niet dat het gebaseerd was op een boek/serie XD

    Ik had pas door dat het een verfilming van een boek was, toen ik per ongeluk deel 7 had geleend in de mediatheek op mijn school. Ik had ook niet door dat ik deel 7 had gepakt. Ik heb de eerste boek niet eens gelezen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Draculea schreef:
    (...)
    Hmm oké.. misschien dat ik het wel een keer een kans geef dan. I'll see. ^^


    You should. Ikzelf vind de eerste twee boeken altijd minder, maar dat komt omdat ik die letterlijk een keer of 10 heb gelezen onder het mum "ik ga de hele serie weer eens lezen en begin bij boek één", haha. Well yeah, real action comes soon enough. En genoeg gore voor mensen die er van houden te griezelen (:

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Ik had pas door dat het een verfilming van een boek was, toen ik per ongeluk deel 7 had geleend in de mediatheek op mijn school. Ik had ook niet door dat ik deel 7 had gepakt. Ik heb de eerste boek niet eens gelezen D:


    Die is leuk! Daar zit ook een heel rare vampierdude in die altijd in dierenhuiden is gekleed en altijd in de zon loopt, zodat hij er langer in kan blijven. :')

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb wat rondgekeken op internet, you either love Darren Shan saga or hate it. Ik raad ze, als iemand ze gaat lezen, trouwens wel aan in het Engels.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Omygod ... cute :'D

    Ubiquitous schreef:
    Heb wat rondgekeken op internet, you either love Darren Shan saga or hate it. Ik raad ze, als iemand ze gaat lezen, trouwens wel aan in het Engels.

    Ik lees sowieso boeken altijd in het engels. ^^
    Nederlands is gewoon... niet zo mooi om te lezen

    Oeh, ik had trouwens ooit boeken gelezen voor school bij de bibliotheek die over vampiers gingen.. Vampiraten ofzo? was ook een boekenserie. Even kijken of ik het kan vinden. ;o

    Edit: Jupjup, gevonden. Vampiers en piraten en ''vampirates''. Ik wilde die serie zo graag volledig aflezen, want volgens mij begon ik ergens in het midden. :'D
    Vampirates

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:45 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Draculea schreef:


    Omygod ... cute :'D


    Waar heb je die gevonden?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Waar heb je die gevonden?

    Ik typte Vampire kissing gif in op google. :'D