• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Nelean
    Whitmore
    Lootus
    xLithium
    Barnabas


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Wollywell
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Nelean & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:33 ]

    SummerElf schreef:
    (...)

    :Y) schoot mij een tijd geleden opeens te binnen...begon dankzij mijn verhaal, fanfiction....wat zou gebeuren als een wolf/mens seks zou hebben met een vrouwelijke vampier...zij is koud...en kou laat de penis krimpen >< en toen kwam ik op de vraag waarom vampiers uberhaupt seks kunnen hebben in Twilight XD

    Hmmm, volgens mij zou een vampier dan helemaal geen seks kunnen hebben, aangezien ze feitelijk dood zijn en hun hart dus ook niet klopt...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Hmmm, volgens mij zou een vampier dan helemaal geen seks kunnen hebben, aangezien ze feitelijk dood zijn en hun hart dus ook niet klopt...


    Precies. Dus de enige verklaring zou zijn, dat de biologische wetten van hun lichaam anders zijn dan die van mensen :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Actually, there is an explanation and it is possible. Because it was subject sensitive for younger readers it wasn't put into the books. Once the question was asked Meyer gave her answer. The reason Bella was able to conceive Edward's child was because male vampires have a special type of venom. I think (it's been a while since I read the books) that Carlisle didn't even know it was possible. Anyways, vampires have a venom to change humans into vampires, right? So Stephenie Meyer explained that when turned human blood is replaced by that venom. So like there are different types of blood cells there are different types of venoms. And that's about it. Male vampires have a certain type of venom that replaces semen and that's why Edward was able to impregnate Bella.

    Dit vond ik op een site. Wel een beetje ver gezocht.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dit vond ik op een site. Wel een beetje ver gezocht.

    Mijn Engels faalt zo hard dat ik maar de helft ervan snap :'D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 23:19 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    SummerElf schreef:
    Wat is eerder raar vindt, is het feit dat ze gewoon een stijve kunnen hebben...klinkt niet logisch, gezien dat hun bloed niet stroomt en je voor een stijve een verplaatsing van bloed nodig hebt naar de penis...

    Nah. Ik denk dat hun bloed wel stroomt. Je ziet toch wel vaak dat een vampier zich in een serie/film verwond en dan bloeden ze wel. Wat betekend dat ze wél bloed hebben en het dus ook stroomt... Maar ik denk er niet te lang over na, want dan vind ik het nogal ingewikkeld worden, haha. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Nah. Ik denk dat hun bloed wel stroomt. Je ziet toch wel vaak dat een vampier zich in een serie/film verwond en dan bloeden ze wel. Wat betekend dat ze wél bloed hebben en het dus ook stroomt... Maar ik denk er niet te lang over na, want dan vind ik het nogal ingewikkeld worden, haha. :Y)


    Maar bij Twilight niet...in die reactie had ik het over Twilight :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zet mij ook maar op de lijst. Ik hou van Eric Northman. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eindelijk bij boek vijf van TVD. I'm proud of myself!


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Eindelijk bij boek vijf van TVD. I'm proud of myself!

    Wow, dat heb je snel gedaan! Volgens mij was je pas begonnen, toch?


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Wow, dat heb je snel gedaan! Volgens mij was je pas begonnen, toch?

    Jaa, maandag of zo :'). Ik dénk dat ik een béétje verslaafd ben.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Jaa, maandag of zo :'). Ik dénk dat ik een béétje verslaafd ben.

    Dat heb je echt héél snel gedaan dan. Ik doe echt absurd lang over een boek hoor, gewoon echt schandalig lang. Maar dat komt omdat ik ook niet zo snel lees (ik ben altijd bang dat ik dan belangrijke informatie over het hoofd zie) en ik ben best druk bezig met een TVD verhaal wat ik ingeactiveerd heb staan.

    Maareh... Wat zei ik je? Boeken zijn veel beter dan de serie! :Y)


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Dat heb je echt héél snel gedaan dan. Ik doe echt absurd lang over een boek hoor, gewoon echt schandalig lang. Maar dat komt omdat ik ook niet zo snel lees (ik ben altijd bang dat ik dan belangrijke informatie over het hoofd zie) en ik ben best druk bezig met een TVD verhaal wat ik ingeactiveerd heb staan.

    Maareh... Wat zei ik je? Boeken zijn veel beter dan de serie! :Y)

    Ik kan ook echt niet stoppen met lezen, erg gewoon. De boeken zijn echt... zo anders dan de show hé - maar daar heb ik allang al vrede mee. Er gebeurt zo veel met Elena, damn O.o. En dan heb ik 't nog niet eens over arme Matt en Bonnie. Bamon is gewoon géweldig:9~, jammer dat, dat in de show niet zo is.

    Nu wil ik zien hoe die ghostwriter het heeft overgenomen en wat er allemaal is veranderd!


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Ik kan ook echt niet stoppen met lezen, erg gewoon. De boeken zijn echt... zo anders dan de show hé - maar daar heb ik allang al vrede mee. Er gebeurt zo veel met Elena, damn O.o. En dan heb ik 't nog niet eens over arme Matt en Bonnie. Bamon is gewoon géweldig:9~, jammer dat, dat in de show niet zo is.

    Nu wil ik zien hoe die ghostwriter het heeft overgenomen en wat er allemaal is veranderd!

    Ik zei het toch. Lees je ze in het Nederlands of in het Engels? Want "The Hunters: Phantom" is het eerste boek wat door een ghostwriter is geschreven en niet door L.J. Smith.

    En er gebeurd absurd veel met Elena ja. En met Bonnie ook. En ik mis Bamon ook echt in de serie. Ik vind het vreselijk als series zo afwijken van de boeken. Ik vind Bonnie en Damon echt zo'n magnetische aantrekkingskracht hebben in de boeken.


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ik zei het toch. Lees je ze in het Nederlands of in het Engels? Want "The Hunters: Phantom" is het eerste boek wat door een ghostwriter is geschreven en niet door L.J. Smith.

    En er gebeurd absurd veel met Elena ja. En met Bonnie ook. En ik mis Bamon ook echt in de serie. Ik vind het vreselijk als series zo afwijken van de boeken. Ik vind Bonnie en Damon echt zo'n magnetische aantrekkingskracht hebben in de boeken.

    Ja, ik lees ze in 't Engels en ben nu bij The Return: Nightfall. Dus volgens mij nog één boek? Wat ik ook leuk vind, is dat Damon niet wil toegeven dat ie Bonnie leuk vind, maar dat je 't wel heel duidelijk terugziet. Ik snap alleen één ding niet echt; Die Malach wezens hé, die kunnen dus alleen gecontroleerd worden door iemand die krachtiger is? Dus die ene Shinchi dude.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Ja, ik lees ze in 't Engels en ben nu bij The Return: Nightfall. Dus volgens mij nog één boek? Wat ik ook leuk vind, is dat Damon niet wil toegeven dat ie Bonnie leuk vind, maar dat je 't wel heel duidelijk terugziet. Ik snap alleen één ding niet echt; Die Malach wezens hé, die kunnen dus alleen gecontroleerd worden door iemand die krachtiger is? Dus die ene Shinchi dude.

    Ik ben nog niet zo ver. Tot nu toe heb ik volgens mij nog geen Malach wezens voorbij zien komen, haha. Ik ben nu bij het stuk dat iedereen om de beurt aan het waken is over Vicky en dat het Bonnie's beurt was en dat Damon haar toen wilde zoenen en toen kwam Matt eraan, die daar kwaad om werd. (:


    Chaos is a ladder.