• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Nelean
    Whitmore
    Lootus
    xLithium
    Barnabas


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Wollywell
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Nelean & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:33 ]

    Draculea schreef:
    Wat ik nooit zal snappen is... hoe kan ze opeens - terwijl ze 'transformeerd' - makeup op haar ogen krijgen. (cat)
    Yes I've seen all the movies, don't judge.


    Kleinigheidje :'D Zijn die elfjes die ze helpen glitteren :'D
    And i've seen all the movies too, so you're not alone


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Draculea schreef:
    Wat ik nooit zal snappen is... hoe kan ze opeens - terwijl ze 'transformeerd' - makeup op haar ogen krijgen. (cat)
    Yes I've seen all the movies, don't judge.


    Ik snap ook niet hoe ze zo 'rustig'hun ogen open doen. I


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Merrow schreef:
    (...)
    Kleinigheidje :'D Zijn die elfjes die ze helpen glitteren :'D
    And i've seen all the movies too, so you're not alone

    Haha ja waarschijnlijk. :'D
    Yes, I'm not alone!

    Ik zou echt eens willen dat iedereen stopt met haten op Twilight. (ik heb het niet over jullie).
    Goed, het is een heel andere manier van vampiers afschilderen, maar hoeft dat daarom persé slecht te zijn? Ik mag Bella zelf ook niet, en Edward kan ook behoorlijk melodramatisch doen, maar hij beleeft ook alles anders.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Ik snap ook niet hoe ze zo 'rustig'hun ogen open doen. I

    Hoe bedoel je?

    Theodora schreef:
    Ik zou echt eens willen dat iedereen stopt met haten op Twilight. (ik heb het niet over jullie).
    Goed, het is een heel andere manier van vampiers afschilderen, maar hoeft dat daarom persé slecht te zijn? Ik mag Bella zelf ook niet, en Edward kan ook behoorlijk melodramatisch doen, maar hij beleeft ook alles anders.

    Om heel eerlijk te zijn haat ik Twilight niet eens, ik heb tenslotte alle films gezien en heb alle boeken. :'D
    Maar het is gewoon zo ... gay allemaal, ik bedoel; een vampier die glinsterd in de zon en vervolgens zegt "This is the skin of a killer" met een doodserieus gezicht.

    Nou. In de boeken staat dat ze zo'n beetje van ijs zijn. Dan is het toch logisch dat hij glinstert en hoeft er voor mij niet meer achter gezocht te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Nou. In de boeken staat dat ze zo'n beetje van ijs zijn. Dan is het toch logisch dat hij glinstert en hoeft er voor mij niet meer achter gezocht te worden.


    Wat is eerder raar vindt, is het feit dat ze gewoon een stijve kunnen hebben...klinkt niet logisch, gezien dat hun bloed niet stroomt en je voor een stijve een verplaatsing van bloed nodig hebt naar de penis...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meh ik vind het gewoon niet passen bij een vampier. Ik vind dat die gewoon hoort te branden in de zon, ik houd er niet echt van als ergens iets aan veranderd wordt dus vandaar.

    SummerElf schreef:
    (...)

    Wat is eerder raar vindt, is het feit dat ze gewoon een stijve kunnen hebben...klinkt niet logisch, gezien dat hun bloed niet stroomt en je voor een stijve een verplaatsing van bloed nodig hebt naar de penis...

    :W Geniale overpeinzing


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Theodora schreef:
    Ik zou echt eens willen dat iedereen stopt met haten op Twilight. (ik heb het niet over jullie).
    Goed, het is een heel andere manier van vampiers afschilderen, maar hoeft dat daarom persé slecht te zijn? Ik mag Bella zelf ook niet, en Edward kan ook behoorlijk melodramatisch doen, maar hij beleeft ook alles anders.

    Een 5.2 op IMDB, therefore: slecht.

    :Y)

    Tadaah.


    "I shut my eyes in order to see.'

    SummerElf schreef:
    (...)

    Wat is eerder raar vindt, is het feit dat ze gewoon een stijve kunnen hebben...klinkt niet logisch, gezien dat hun bloed niet stroomt en je voor een stijve een verplaatsing van bloed nodig hebt naar de penis...


    Daarover heb ik helemaal niks gezegd :'). Dat vond ik namelijk ook al gek. En hoe hij in godsnaam nog levend sperma kan hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Merrow schreef:
    (...)
    :W Geniale overpeinzing


    :Y) schoot mij een tijd geleden opeens te binnen...begon dankzij mijn verhaal, fanfiction....wat zou gebeuren als een wolf/mens seks zou hebben met een vrouwelijke vampier...zij is koud...en kou laat de penis krimpen >< en toen kwam ik op de vraag waarom vampiers uberhaupt seks kunnen hebben in Twilight XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het steekt gewoon niet zo goed in elkaar allemaal, daar kunnen we het wel over eens zijn.

    Theodora schreef:
    (...)

    Daarover heb ik helemaal niks gezegd :'). Dat vond ik namelijk ook al gek. En hoe hij in godsnaam nog levend sperma kan hebben.


    Aan de kanten van de seks klopt echt niets volgens mij XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.