• Hoii, ik verveel me de laatste tijd meer. Omdat ik echt wel gewoon al mijn films tienduizend keer heb gezien... En nouja, dan begin je maar te lezen eh. xd

    Wat ik zoek:
    - Harry Potter <3 Ik ben nog niet zo superlang een Potterhead, dus ja. Ik vind het geweldig om een student en leraar [ Severus Snape <3 ] lovestory te lezen. Want die vind ik altijd superleuk! (: &Lucius &Draco <3
    - Lord Of The Rings.
    - Narnia
    - Twilight mag, het zou dan wel de eerste keer zijn dar ik die lees... xd
    - Thg
    - POTC
    - OP, liefst Fantasy.

    ORIGINELE VERHALEN GRAAG.

    Ik kom altijd maar de zelfde saaie verhalen tegen. It's annoying me.

    GEEN
    - 1D. Ik vind ze leuk. Maar haat de fanfic's meestal. Alhoewel misschien dat ik wel Larry enz. lees. Maar die van een meisje en een jongen en blablabla niet.
    - JB. Ik vind hem ook leuk. Maar die fanfic's zijn zowat altijd het zelfde verhaaltje.

    Ik denk dat dat het wel was. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Dæmonium Amicitiae || I am slave

    Even in het speciaal, er staat officieel geen uitleg bij, maar zo is het wat makkelijker om te zien waar het over gaat ^-^
    Het verhaal gaat over een slaaf Ethan. Hij komt in de problemen door een ongeluk in de werkkamer van zijn nieuwe meester. Zijn straf blijkt een gruwelijke daad te zijn, hij moet een ander kind doden dat is veroordeeld om de fouten van haar vader. Ethan besluit weg te lopen, geholpen door Ser Jorah, de generaal van zijn meester. Maar dan word hij aangevallen door een maar al te bekende man, de vader van het gedode meisje. Hij word op het nippertje gered door een geheim genootschap, de Kæhiwa. Die besluiten hem onderdak te verlenen en hem op te leiden als strijder.

    Jaren later krijgt Ethan een bijzondere opdracht, het oppakken en afvoeren van een gevaarlijke moordenaar. Hij kan het niet over zijn hart verkrijgen om hem te doden en besluit de man te helpen. Maar omdat hij de Kæhiwa verlaat word er een vloek op hm uitgesproken. Opnieuw word hij weer geketend als een slaaf. Een van de mannen die hij heeft gered besluit Ethan te helpen en mee te nemen. Maar op de boot blijkt hem een gevaarlijke verassing te wachten, een oude vijand. Wat als dezelfde man die hem jaren geleden heeft geprobeerd te doden een lid van de crew aan boort te zijn? Kan hij de vloek weerstaan, of krijgt zijn verhaal een tragisch einde? En kan hij zijn lang geleden gezworen geheim geheimhouden voor de anderen?
    Een avontuur vol pijn, hoop, liefde, haat, verdriet en vriendschap begint op die ene dag, op dat ene moment dat Ethan besluit weg te lopen van zijn oude leven.



    There are different ways of being a slave.
    You can be a slave from someone who thinks he's your owner, just because he bought you.
    You can be a slave of the faith you have chosen a long time ago, something you can only change
    with strength and courage
    You can be a slave of the will of the gods, and in that case you have to live with it


    So many different way's of being a slave.
    Which one am I? I don't care.
    The only thing I know, is that I have to fight for my freedom.
    Something or someone can only make you a slave, if you allow them to.
    And only you can change it.
    ]


    Soundtrack
    Link

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 19:29 ]


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    Bloodsuckers...






    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Over een leerling EN Snape. Leerling staat gelijk aan Snape.
    Dit is een verhaal, gebaseerd op de boekenreeks 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Snape heeft een dochter, iets wat niemand aan ziet komen. Verloopt het zoals het hoort te verlopen, of gebeuren er anderen dingen die niet de bedoeling zijn geweest. Kan zijn dochter op tegen de wereld van magie, of beter gezegd, kan zij een nieuwe tovenaarsoorlog aan. Hoe zit het met Malfoy? Ben je benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren tussen wie dan ook? Het is zeker een spannend verhaal waar veel drama en actie in gaat komen.

    Labyrinthine - Draco Malfoy


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh