• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    (mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik ben al de hele ochtend bezig met het tekenen van een bouwplan voor een klant, als ik bedenk dat ik wel honger heb. Ik loop naar mijn slaapkamer en wandel mijn walk-in-closet in. Ik had er altijd al een gewild en nu heb ik er eindelijk één. Mijn hele huis had ik zelf ingericht dus alles was zoals ik het graag wou hebben. Ik kleed me om en trek een jurkje met pumps aan. Raar eigenlijk, aangezien ik tot voor kort bijna nooit pumps/hakken droeg. Ik droeg ze alleen naar iets belangrijks of als ik met Cedric mee ging naar iets belangrijks of een etentje. Ik mis hem nog steeds. Ik schud de gedachte weg en als ik omgekleed ben, pak ik mijn tas en ga ik opweg naar The Brew.

    Eenmaal daar aangekomen wandel ik naar binnen. Ik ben druk aan het praten in mijn telefoon over bouwplannen en inrichtingen. Als ik eindelijk klaar ben, loop ik naar de kassa om daar een frappuccino caramel te bestellen.

    Cedric Beckett

    Het eerste wat ik doe als ik wakker word is naar het plafond staren en beseffen hoe eenzaam ik ben. Ik zucht en kom overeind. In mijn agenda zie ik dat ik een vrije dag heb. Ik neem een lange douche. Ik kleed me aan in een spijkerbroek en een t-shirt met een cashual blazer eroverheen. Eenmaal beneden vind ik het stil. Misschien moet ik een huisdier nemen. Ik doe mijn haar not even snel en begeef me dan naar The Brew.

    Normaal gesproken als ik er binnen kom kijk ik even rond. Nu niet. Ik moet koffie hebben. Ik loop naar de balie. "Een espresso, latte machiato en wafel met bosbessen alstublieft" het was mijn vaste ontbijt. Espresso voor nu om wakker te worden en de latte voor bij mijn ontbijt. Ik beta de cashiere.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jennifer Zoë Rosefield

    Deze ochtend was ik vroeg opgestaan. Ik had me al gedoucht mijn haren geföhnd en gestijld en mijn outfit aangetrokken. Mijn broer sliep nog ,dus ik liet hem maar liggen . Nam mijn tasje op en besloot maar om ontbijt te gaan hamen in the Brew ,waar ze dus echt de beste koffie verkochten. Met mijn pumps loop ik de deur uit en zo het studentenhuis uit. Vrolijk liep ik door New Yorks Central park ik werd er altijd vrolijk van als je de blije mensen daar zag. Toen ik bij The brew was ,bestelde ik een meeneem karamel koffie en 2 koffiekoeken.

    (Iemand voor Jennifer? ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Ik ben met mijn frappuccino aan de bar gaan zitten en bekijk de kaart. Ik woon nog niet zo heel lang in deze buurt en heb deze plek nog maar een week geleden ontdekt. Ik besluit net dat ik pannenkoeken met aardbeien wil, als ik een wel heel bekende stem hoor. Ik kijk om en zie Cedric bij de kassa staan. Zo te zien is hij nog niet helemaal wakker. Er staat een meisje voor me om mijn bestelling op te nemen dus draai ik me naar haar om, om mijn bestelling aan haar door te geven. Hoewel we in dezelfde wonen, heb ik hem bijna nooit gezien nadat we uit elkaar zijn gegaan. Ik hoorde wel regelmatig iets over hem op bijvoorbeeld het nieuws. Dan gaat mijn telefoon weer en ik neem weer op. "Amy Parker" zeg ik in de telefoon. Het is mijn vader. Ik spreek met hem af dat ik de volgende dag bij hem kom eten en hang daarna op.

    [Ik heb Christian voor der of ze kan bij Amy zitten, dat ze vriendinnen zijn..]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:48 ]

    Cedric Beckett

    Als ik de naam Amy Parker hoor spits ik mijn oren even. Ik giet de espresso naar binnen, loop dan met mijn bordje en glas latte macchiato naar haar toe zodra ik haar zie zitten. "Dat is lang geleden Miss Parker" zeg ik opgewekt. We warenals vrienden uit elkaar gegaan, dat scheelde wel. Toch zal il altijd gek op haar blijven. "Hoe is het met je?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mismi schreef:
    Amy Lisa Parker
    Ik ben met mijn frappuccino aan de bar gaan zitten en bekijk de kaart. Ik woon nog niet zo heel lang in deze buurt en heb deze plek nog maar een week geleden ontdekt. Ik besluit net dat ik pannenkoeken met aardbeien wil, als ik een wel heel bekende stem hoor. Ik kijk om en zie Cedric bij de kassa staan. Zo te zien is hij nog niet helemaal wakker. Er staat een meisje voor me om mijn bestelling op te nemen dus draai ik me naar haar om, om mijn bestelling aan haar door te geven. Hoewel we in dezelfde wonen, heb ik hem bijna nooit gezien nadat we uit elkaar zijn gegaan. Ik hoorde wel regelmatig iets over hem op bijvoorbeeld het nieuws. Dan gaat mijn telefoon weer en ik neem weer op. "Amy Parker" zeg ik in de telefoon. Het is mijn vader. Ik spreek met hem af dat ik de volgende dag bij hem kom eten en hang daarna op.


    [Ik heb Christian voor der of ze kan bij Amy zitten, dat ze vriendinnen zijn..]


    (Is goed ,stuur je Christian dan op haar af? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Niet lang nadat ik opgehangen heb, komt Cedric aangelopen. "Dat is lang geleden miss Parker" zegt hij opgewekt. "Hoe is het met je?" Vraagt hij.Ik glimlach. "Halli meneer Beckett. Met mij is alles goed en met jou?" Vraag ik. Ondertussen komt het meisje aangelopen met mijn eten en zet het voor me neer. "Ben je van plan je eten staand op te eten of ga je nog zitten?" Zeg ik grinnikend. Ik zet mijn telefoon op stil. Dit doe ik altijd als ik ga eten. Er bestaat zoiets als voicemail en op deze manier kan im rustig en ongestoord eten.

    Christian Grey
    Nadat ik wakker ben geworden, heb gedoucht, mezelf in een pak heb gehezen en de krant heb gelezen, ga ik opweg naar kantoor. Ik had besloten vandaag te ontbijten bij the brew. Ik at er regelmatig met Cedric. Misschien was hij er nu ook wel. Ik wandel naar binnen en kijk even kort om me heen. Ik zie Cedric bij de bar met Amy. Apart. Hoewel ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan, hebben ze elkaar niet vaak meer gezien. Ik ga in de rij staan en sta achter een meisje die twee koffiekoeken besteld. "Die koeken zijn heerlijk he?" Zeg ik met een glimlach. Het meisje dat haar helpt glimlacht. "Dat zou u wel moeten weten meneer Grey, u neemt ze elke donderdag." Zegt ze.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:17 ]

    Jennifer Zoë Rosefield
    Het meisje achter de bar maakte mijn koffie klaar en nam 2 koffiekoeken."Die koeken zijn echt heerlijk he?"hoorde ik een mannelijke stem zeggen wat me deed omkijken. Een knappe jonge man stond achter me in de rij."Dat zou u wel moeten weten mister Grey, u neemt ze elke donderdag."zei de werkneemster ,waarna ze me mijn koffie en koffiekoeken geeft en ik haar betaal."Natuurlijk zijn ze lekker anders zou ik ze niet bestellen hé."zei ik met een zacht lachje. Ik ga de rij uit ,maar zet me wel op een krukje bij de bar. "Ik ben trouwens Jennifer Rosefield,aangenaam." stel ik me dan beleefd voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (MT iemand voor de tweeling?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Christian Grey
    "Natuurlijk zijn ze lekker anders zou ik ze niet nemen he" zegt ze. Ze gast de rij uit en gaat op een kruk zitten. Ze stelt zich voor als Jennifer Rosefield. "Christian Grey" stel ik mezelf voor. Ik bestel roerei met spek en kaas. Op haar vraag of ik het meeneem of hier opeet, antwoord ik dat ik het hier opeet. Ik bestel nog een koffie en ga naast Jennifer op een kruk zitten. "Goedemorgen Cedric en Amy" zeg ik.

    Cedric Beckett

    Als ik naast Amy op een bar kruk ben gaan zitten zie ik Christian achter in de rij sluiten en een meisje aanspreken. Hij gaat naast het meisje op een kruk zitten. "Goedemorgen Cedric, Amy" zegt hij. "Goedemorgen" antwoord ik en ik kijk hem aan met mijn strenge ik-duld-geen-tegenspraak-of-gelieg-advocaten-blik en wenk hem. Ik haal een envolop uit mijn binnenzak die ik laatst kreeg en ik was daar niet blij mee, als zijn advocaat tenminste. Ik richt mijn aandacht weer op Amy, totdat Christian bij ons staat. "Het is echt lang geleden Amy, ik moet toegeven dat ik je gemist heb. Ik vind het jammer dat we geen contact meer hadden" ik neem een hapje van mijn wafel met bosbessen. We zijn uit elkaar gegaan, niet omdat we niks meer voor elkaar voelde. Maar zij was nog bezig met haar studie, en ik was me aan het opwerken als advocaat. Nu kan ik rustig zeggen dat ik een van de bekenste, beste en rijkste ben. Ik lijdde haar teveel af van haar studie, dat wilde ik niet. Ik wilde dat ze met de beste cijfers afstudeerde omdat ze dat verdiende. "Hoe gaat het met je, wat doe je nu?"

    (Ben onderweg naar werk, reageer in me pauze of na werk :))

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:12 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij komt naast me zitten en dan hoor ik nog een bekende stem: Christian. Een vriend van Cedric en cedric was zijn advocaat. Cedric wenkt Christian met een maar al te bekende blik. Terwijl hij wacht tot Christian hierheen komt, zegt hij dat het lang geleden is en dat hij me gemist heeft. Ik hen hem ook heel erg gemist. Ik mis hem nog steeds. Ik hield heel veel van hem, nog steeds. Hij vraagt wat ik nu doe. "Ik heb sinds een half jaar een eigen arcitectenbureau." Antwoord ik. Ik neem even een hap van mijn ontbijt en een slok van mijn frappuccino. "En hoe gaat het met de zaken meneer de topadvocaat?" Vraag ik. Ondertussen is Christian erbij gekomen.

    Christian Grey
    Cedric zegt ook goedemorgen em werpt me een strenge blik toe. Hij wenkt me en ik zucht even. Wat nou weer. Ik excuseer me bij Jennifer en wandel naar Cedric en Amy. Ik ga naast Cedric op een kruk zitten. "Kan een man niet eerst rustig ontbijten voordat hij moet werken." Zeg ik.

    Cairde schreef:
    (MT iemand voor de tweeling?)


    (ik heb Michael voor je ,maar ik moet zo weg,dus ik ga niet veel kunnen posten)

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Christian Grey" stelde de jongeman zich voor en ik glimlach even ,waarna hij de spek met eieren besteld en op de kruk naast me komt zitten."De spek met eieren zijn ook niet mis hé."grijns ik naar hem. Hij begroette 2 mensen ,die wat verderop zaten.Christian zuchtte even en excuseerde zich bij mij ,om vervolgens naar de andere mensen te gaan. Ik neem een slokje van mijn drankje en sta daarna op. Nu ik hier toch alleen zat ,vond ik het toch aangenamer om in de natuur te ontbijten."Ik zeg de vrouw achter de bar ,gedag en ga daarna de Brew uit,om vervolgens naar Central park te gaan en me op een bankje te zetten.
    Ik neem nog een slokje van mijn koffie en zet de zak met koffiekoeken en mijn koffie naast me. Ik haalde mijn schetsboek uit mijn handtas en keek even rond ,om daarna een hond en zijn baasje te tekenen.

    (Jennifer is nu ook vrij ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH