• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    Michael Arthur Mc.Fields

    Hij knikte even ,waarna hij vervolgens naar de deur liep en deze voor me openhield. Ik ging zijn kantoor uit en daarna gingen we naar een lift.
    "De technische afdeling zit drie verdiepingen lager." legde hij uit en ik knikte even. "Er werken nu zo'n 20 man op die afdeling, maar het blijft maar groeien." vertelde hij verder en ik luisterde aandachtig. Het bedrijf zag er erg verzorgd en aangenaam uit ,voor zover ik al gezien had. De lift kwam aan en we gingen de lift in. Mister Grey druk het knopje in en daarna gaat de lift naar beneden. "Hoelang runt u dit bedrijf al?" vroeg ik hem nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Hoelang runt u dit bedrijf al?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Ik heb dit bedrijf nu ongeveer 2 jaar." Vertel ik. "Dit is het hoofdkantoor als het ware. Verder heb ik meerdere bedrijven in Amerika en ook erbuiten." Vertel ik. "De servers staan allemaal in dit gebouw." Ga ik verder. Ik stel hem ook aan een aantal mensen voor.

    Michael Arthur Mc.Fields

    "Ik heb dit bedrijf nu ongeveer 2 jaar." Vertelde hij "Dit is het hoofdkantoor als het ware. Verder heb ik meerdere bedrijven in Amerika en ook erbuiten." ging hij verder en ik keek hem even verbaasd aan. "De servers staan allemaal in dit gebouw." zei hij dan en ik knikte . Hij stelde me aan enkele werknemers voor en ik kon het best wel goed met hun vinden.
    "Uw bedrijf is echt geweldig."zeg ik met een glimlach. En ik was dan ook erg blij dat ik hier een proeftijd mag afleggen.

    (iemand voor Jennifer? :3 )

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 13:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Hij keek me even verbaasd aan. Dat deden meerdere. Ik was jong toen ik het bedrijf opzette. Mijn opleiding had ik niet afgemaakt. Niet iederee was daar even blij mee, maar ik wist wou ik wou doen en dat is me goed gelukt, meer dan goed gelukt. Ik was er zelf ook best trots op. Wettelijk gezien was ook alles vanaf het begin goed geregeld met hulp van Cedric. "Uw bedrijf is echt geweldig" zegt hij. Ik glimlach. "Als je wil kan je zelf even rondkijken of dingen vragen aan de mensen hier. Ik weet er wel iets vanaf, maar niet zoveel als de mensen die ik hiervoor aanneem. Op de 2e verdieping zit het personeelsrestaurant voor als je iets wil eten of drinken. Je hebt er wel een pasje voor nodig en die kan je eventueel bij de balie halen beneden." Vertel ik. "Ik heb zo een vergadering dus ik moet er weer verder." Ik geef hem een hand. "Tot maandag". Zeg ik nog en ik wandwl weer terug naar de liften en ga weer teruf naar mijn kantoor.

    Michael Arthur Mc.Fields

    "Als je wil kan je zelf even rondkijken of dingen vragen aan de mensen hier. Ik weet er wel iets vanaf, maar niet zoveel als de mensen die ik hiervoor aanneem. Op de 2e verdieping zit het personeelsrestaurant voor als je iets wil eten of drinken. Je hebt er wel een pasje voor nodig en die kan je eventueel bij de balie halen beneden." vertelde hij en ik knikte even. "Ik heb zo een vergadering dus ik moet er weer verder."melde hij dan en haf me een hand."Tot maandag".zei hij en ik knikte even ,waarna Mister Grey weggaat. Ik vroeg een werknemer om wat uitleg en hij begon een beetje uit te leggen hoe alles in elkaar zat en de zaken ,waarmee we temaken kunnen hebben etc. Ik bedankte de man en ging het bedrijf dan weer uit. Het ging echt veel beter dan ik had kunnen hopen.
    Nadat ik aan de bali mijn pasje had aangevraagd ,verliet ik het gebouw ,om vervolgend weg te rijden.

    (Zo ik heb mijn beide personages vrij? :3 Somebody ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Amy knikt en loopt verder. Ze verteld waar de nestjes zijn en de iets oudere pups. Als ik langs loop zie ik een nestje slapen, daar zijn ze aan het spelen. Een pup zit helemaal alleen. Ik hurk voor het hokje neer. "Hallo daar" zeg ik vrolijk. De pup springt vrolijk tegen het hokje en kwispelene en likt al een beetje. Ik grinnik. "Hoe kan ik nou nee zeggen tegen jou?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raccoon schreef:
    Michael Arthur Mc.Fields

    "Als je wil kan je zelf even rondkijken of dingen vragen aan de mensen hier. Ik weet er wel iets vanaf, maar niet zoveel als de mensen die ik hiervoor aanneem. Op de 2e verdieping zit het personeelsrestaurant voor als je iets wil eten of drinken. Je hebt er wel een pasje voor nodig en die kan je eventueel bij de balie halen beneden." vertelde hij en ik knikte even. "Ik heb zo een vergadering dus ik moet er weer verder."melde hij dan en haf me een hand."Tot maandag".zei hij en ik knikte even ,waarna Mister Grey weggaat. Ik vroeg een werknemer om wat uitleg en hij begon een beetje uit te leggen hoe alles in elkaar zat en de zaken ,waarmee we temaken kunnen hebben etc. Ik bedankte de man en ging het bedrijf dan weer uit. Het ging echt veel beter dan ik had kunnen hopen.
    Nadat ik aan de bali mijn pasje had aangevraagd ,verliet ik het gebouw ,om vervolgend weg te rijden.

    (Zo ik heb mijn beide personages vrij? :3 Somebody ? )
    (De tweeling en richard? we zitten in de Brew)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amy Lisa Parker
    Hij loopt langs een pup die alleen zit en meteen komt aangerend als Cedric voor zijn hok hurkt. Ik glimlach even. Hij had een groot en goed hart. Ik maak het hok voor hem open zodat hij naar binnen kan. "Als je deze wil kan je hem waarschijnlijk morgen pas meenemen. Ik neem aan dat je de spullen ook nog moet aanschaffen?" Vraag ik.

    Cairde schreef:
    (...)(De tweeling en richard? we zitten in de Brew)


    (hmm ,ik weet niet echt hoe ik dat zou kunnen doen ,want ze zijn namelijk nieuw en jonger dan hem ,euuhm ,mag hij anders per ongelijk tegen één van de tweeling opbotsen ? :x)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Als Amy het deurtje van het hokje open doet springt het beestje gelijk tegen me op. Ik til haar op en verstop mijn gezicht even in dr vacht en lach even als het beestje mijn wang likt. "Als je deze wilt kun je hem waarschijnlijk morgen pss meenemen. Ik neem aan dat je de spullen nog moet aanschaffen" ik kijk Amy met grote puppy ogen aan en een pruillip. "Morgen pas? Kijk nou"ik trek nogmaals een pruillip en puppy ogen aan en houd het beestje naast me gezicht. Ik weet best wat ik moet doen om mijn zin te krijgen maar dat ga ik pas doen als dit niet werkt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij probeert me over te halen. Ik schud mijn hoofd. Hij ziet er wel schattig uit zo. "Ik zie die oogjes elke week Cedric. Tot nu toe is het me gelukt om nee te zeggen en dat zeg ik nu ook. De papieren moeten eerst in orde worden gemaakt en ze willen zelf ook kijken of er een band is. Daarnaast ga ik niet over de adoptie. Ik help een keer per week met schoonmaken, uitlaten en aandacht geven." Vertel ik. Ik weet dat als ik het vraag ik hem waarschijnlijk zo mee krijg.

    =O, zijn we nu al begonnen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    Amy verteld me dat echt niet kan en waarom. Ik zet de pup op de grond en sla mijn armen over elkaar met een pruillip. De pup gaat op mijn voet zitten. "Oke dan ga ik wel met geld wapperen. Dab krijg ik haar wel vandaag mee". Ik til de puppy op en loop met grote stappen naar de balie. Ik zet de puppy erop. De vrouw kijkt me verbaast aan. "Ik wil haar vandaag meenemen. En als Amy gelijk heeft en het niet kan...Geld speelt geen rol" ik moet en zal vandaag deze super lieve puppy meenemen. Klaar. Ik heb geld dus ik zal een keer krijgen wat ik wil!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BUYTHESTARS schreef:
    =O, zijn we nu al begonnen?


    Ja maar je kan makkelijk inspringen. T was oorspronkelijk eentje die allang bezig was. Vandaar. Mismi heeft t alleen over genomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    hij zet de pup op de grond en slaat zijn armen over elkaar. "Oke dan gs ik wel met geld wapperen. Dan krijg ik haar wel vandaag mee." Wat? Hij tikt de pup weer op en loopt met hem het hok uit. Ik zucht en loop er rustig richting de balie. Ik werp even een verontschuldigende blik op Barbara en ga vervolgens op een stoel zitten met een tijdschrift. Barbara kon best streng zijn maar Cedric kon ook best volhoudend zijn.