• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    Amy Lisa Parker
    Hij pakt weer mijn hand vast en knijpt er even in. "Klein of middel denk ik" antwoord hij en hij kijkt me aan met zijn mooie ogen en ik kan niet meer weg kijken. "Wat denk jij?" Vraagt hij en hij glimlacht naar me op die speciale manier. Ik sta aan de grond genageld en kan hem alleen maar aanstaren terwijl mijn hart bijna uit mijn borstkas bonkt. In mijn ogen is twijfel te zien, maar ook mijn verlangen naar hem, net als de pijn waar ik zo bang voor ben. Waarom doet hij dit? Waar is hij mee bezig. Misschien... nee. Dat kan niet. Hij heeft vast al iemand anders. O nee. Hij wou een huisdier omdat hij alleen was. Mijn hersenen draaien overuren. Hij vroeg iets.. wat was het ook alweer... oja.. middel of klein.. ik wil zeggen dat middel dan beter bij hem past, maar ik krijg mijn lippen niet van elkaar af terwijl ik hem nog altijd aanstaar.

    Cedric Beckett

    Amy staart me aan, en zegt opeens niets meer. In haar ogen zie ik verlangen, maar nog meer twijfel. Ik snap hoe ze zich voelt. Zacht veeg ik een plukje achter haar oor. "Ik had je nooit moeten laten gaan" mompel ik. Tuurlijk heb ik naAmy flirts en modellen gehad. Maar het was nooit hetzelfde. Elke keer miste ik het gevoel dat Amy me gaf. Ik wend mijn blik af en schraap mijn keel. "Middel of klein dus" zeg ik, met een onvaste stem, wat helemaal niks voor mij is. "Wat raad je aan?" Ik had haar bijna gekust. Dat had ze vast niet gewild.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    INxHEAVEN schreef:
    Richa McNase

    Na een poosje kwamen 2 meiden bij me zitten die zich voortelden als Jaylee en Jailee. Ze leken net als hun namen sprekend op elkaar. Ik verbaasde me over hun enthousiasme en durf, iets wat me aantrok. Na hun bestellingen gedaan te hebben, richtte Jay zich op mij. Ze glimlachte. 'En hoe heet jij?' 'Rich-Richard' stamelde ik terwijl ik mijn oordopjes uitdeed. Billie Joe's stem viel weg. 'Wonen jullie ook in dat studenten huis aan de rand van het park?' vroeg ik nieuwgierig.


    Jailee Brookelle Melian

    'Rich-Richard' stamelde Richard. Jay en ik grinnikte. We deden wel vaker dingen tegelijk. ''Beetje verlegen'' ik grinnikte weer en keek Jay aan. ''Same'' Ik lachte wat. ''Nu niet meer hetzelfde zeggen'' grijns ik. Ik knik 'en nam het drinken aan van de ober. Ik nam een hap van mijn crosaint en nam een slok chocomel. ''Wij studeren'' glimlacht Jay. ''Acting dance en Singing'' grijns ik met een Spaans accent. Mijn engels was redelijk maar niet zo goed als die van Jay. ''Hoe oud ben je eigenlijk'' vragend kijk ik de jongen aan terwijl ik een hap neem en mijn drinken door slik. ''Het studentenhuis is trouwens mooi''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amy Lisa Parker
    Hij veegt een plukje haar achter mijn oor. "Ik had je nooit mogen laten gaan" mompeld hij. Hij wendt zijn blik af en schraapt zijn keel. Nee! "Middel of klein dus" zegt hij met een onvaste stem. "Wat raad je aan?" Vraagt hij. "Middel" antwoord ik. Het komt eruit als gefluister. Ik leg mijn vrije hand wat twijfelend op zijn borst. Mij hart is niet de enige die zo snel klopt. Met mijn andere hand pak ik die van hem wat steviger vast, bang dat hij loslaat en me weer alleen achterlaat. Ik blijf naar zijn gezicht kijken in de hoop dat hij me weer aankijkt zodat hij mijn blik vol liefde voor hem kan zien.

    Richa McNase

    De meiden hadden samen lol waar ik niet aan meedeed. '19.. Bijna 20' zei ik. 'Gaaf! Ik speel zelf gitaar, maar mijn zang is..' Ik haakte mijn zin af om aan te geven hoe vreselijk mijn zang was. 'Ik studeer Technische Wetenschappen. Het is fantastisch! Ik zou misschien Apple wel 'ns over kunnen nemen.' Grijnzend keek ik naar mijn Mac. Ik begon al iets losser te worden. De meisjes waren knap, heel knap. En we waren gewoon 3 jongeren die samen chillaxten. 'Hobby's? Muziek?' vroeg ik neutraal.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Jaylee ''Jay'' Brooke Melian

    Lee en ik hadden al een tijdje eenmaans lol. '19.. Bijna 20' gaf hij antwoord op Lee haar vraag.''19.'' grijns ik automatisch. ''13 November zijn we jarig'' Lee begon te slurpen. Raar keek ik haar aan. Snel pakte ik het rietje af. ''Het is CHO-CO-MELK. heet dus'' mijn aandacht ging weer naar Richard. 'Gaaf! Ik speel zelf gitaar, maar mijn zang is..' ''Slecht'' maakte ik zijn zin vragend af. Ik studeer Technische Wetenschappen. Het is fantastisch! Ik zou misschien Apple wel 'ns over kunnen nemen.' Mijn gezicht betrok even. Ik wist zeker dat die van Lee ook betrok. We hadden niet echt iets met wetenschap ''Lee speelt Piano drum en gitaar. Ik speel alleen Piano en gitaar'' glimlach ik. 'Hobby's? Muziek?' vroeg hij. ''We spelen handbal houden van zingen en dansen'' mompeld Lee. Ze was te druk bezig met haar Crosaint en Choco. ''Vreetzak'' mompel ik. ''We luisteren voornamelijk pop en R&B'' Maakte ik haar zin af. ''Broers zussen?'' vroeg ik hem.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Richa McNase

    Bij het vertellen van mijn studie betrok hun gezicht. Ik grinnikte. 'Het is anders dan je zou denken. Maar het is een aardig nerdy vak. Ze vertellen hun hobby's en muzieksmaak. Niet slecht. Toch heb ik weinig met pop. 'Broers, zussen?' Ik schud mijn hoofd. 'Enig kind, altijd alle aandacht en speelgoed gekregen.' Ik rol met mijn ogen. 'Eindelijk weg bij mijn ouders. Fantastisch!' Ik wierp een blik op Jay die aan haar ontbijt zat. Ik glimlachte flauwtjes en pulkte aan mijn baseball vestje. Het was helemaal vaal gewassen en opeens was ik me er pijnlijk van bewust. Ik trok hem uit en hing het over de stoel. 'En jullie? Behalve mekaar' zei ik maar, om mezelf te redden. Ik nipte aan mijn koffie, en probeerde een wat prettigere sfeer voor mezelf te creeëren door aan mijn ongeschoren kin te plukken terwijl ik koffie dronk.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Cedric Beckett

    "Middel" zegt Amy, wat meer als een gefluister klinkt. Ze legt haar hand op mijn borst. Shit.. mijn hart bonkt steeds sneller. Ik kijk even naar haar hand, dan terug naar Amy haar gezicht. De twijfel is weg, daarvoor in de plaats is een blik vol liefde terug gekomen. Automatisch glimlach ik liefdevol terug. Toch denk ik dat Amy nog niet klaar is voor een kus. Ik pak haar hand van mijn borst en druk er zachtjes een kusje op. "Kun je ze me laten zien? Dan als er eentje bij mij past kunnen we samen even mijn auto bij de garage ophalen. "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij kijkt eerst naar mijn hand en dan weer naar mij. Er verschijnt een liefdevolle glimlach op zijn gezicht. Een golf van opluchting gaat door me heen. Hij pakt mijn hand van zijn borst en drukt er zachtjes een kusje op. "Kun je ze me laten zien? Dan als er eentje bij mij pasr kunnen we samen even mijn auto bij de garage ophalen". Ik knik. Ik loop weer rustig verder, maar blijf zijn hand vast houden. Bang dat als ik loslaat alles weer verdwenen is. Ik loop door naar het puppyverblijf. "Hier zijn alle puppies. Hier in het begin zijn nestjes en achteraan iets oudere pups die alleen zijn. Er hangen korte beschrijvingen bij. Je moet maar even rondkijken en als je er een wil zien dan zeg je het maar." Vertel ik.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 10:33 ]

    Michael Arthur Mc.Fields

    Mister Grey stelde nog enkele vragen ,die ik vervolgens dan beantwoord. "Ik stel voor dat we eerst een contract opstellen van 6 maanden. Dan kan je kijken of je het hier naar je zin hebt en of je het leuk vind en dan kan ik zien wat je allemaal kan. Als je bedenkt dat dit niet de plek is voor jou, kan je er elk moment uitstappen." vertelde hij en ik knikte instemmend. "Bedankt MisterGrey."zei ik glimlachend en stond dan vervolgens op "Wanneer kan ik beginnen?"vraag ik hem dan nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Hij bedankt me en staat vervolgens op. Hij vraagt nog wanneer hij kan beginnen. "Ik zorg ervoor dat het contract vandaag opgestuurd wordt. Je kan maandag al beginnen." Vertel ik. "Wil je nog een rondleiding?" Vraag ik. Ik berg de papieren weer op in de map en sta op.

    Michael Arthur Mc.Fields

    "Ik zorg ervoor dat het contract vandaag opgestuurd wordt. Je kan maandag al beginnen." vertelde hij en ik knikte even. "Wil je nog een rondleiding?" vroeg hij me dan ,terwijl hij zijn papieren opbergt."Een rondleiding zou erg fijn zijn."zei ik instemmend en glimlach even zwakjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    INxHEAVEN schreef:
    Richa McNase

    Bij het vertellen van mijn studie betrok hun gezicht. Ik grinnikte. 'Het is anders dan je zou denken. Maar het is een aardig nerdy vak. Ze vertellen hun hobby's en muzieksmaak. Niet slecht. Toch heb ik weinig met pop. 'Broers, zussen?' Ik schud mijn hoofd. 'Enig kind, altijd alle aandacht en speelgoed gekregen.' Ik rol met mijn ogen. 'Eindelijk weg bij mijn ouders. Fantastisch!' Ik wierp een blik op Jay die aan haar ontbijt zat. Ik glimlachte flauwtjes en pulkte aan mijn baseball vestje. Het was helemaal vaal gewassen en opeens was ik me er pijnlijk van bewust. Ik trok hem uit en hing het over de stoel. 'En jullie? Behalve mekaar' zei ik maar, om mezelf te redden. Ik nipte aan mijn koffie, en probeerde een wat prettigere sfeer voor mezelf te creeëren door aan mijn ongeschoren kin te plukken terwijl ik koffie dronk.

    Jailee Brookelle Melin

    'Enig kind, altijd alle aandacht en speelgoed gekregen.' Ik rolde met mijn ogen terwijl ik een hap van mijn crosaint nam. 'Eindelijk weg bij mijn ouders. Fantastisch!' Ik keek hem nu met opgetrokken wenkbrauwen aan en nam weer een hap van mijn crosaintje. ''Wat problemen mee'' mompelde ik met mijn volle mond tegen Jay. Ze schudde haar hoofd en nam tegelijk met mij een slok van haar choco en een hap van haar crosaint. ''Ik hou van eten'' mompelde ik. Gelukzalig wreef ik over mijn buik. 'En jullie? Behalve mekaar' hij voelde zich volgensmij niet echt op zijn gemak. ''1 broer en 1 identieke tweelingzus'' grijnsde Jay. ''Jay mag ik derest van je crosaint hebben?'' Geiriteerd duwde ze hem in mijn hand. ''Thanks'' grijnsde ik. ''En je chocomelk?'' zuchtend duwde ze hem in mijn handen. 'We zijn geen zussen'' mompelde Jay. ''Jawel'' grijns ik. Ik gaf Jay voor de irritatie een kus op haar wang.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Christian Grey
    "Een rondleiding zou erg fijn zijn" zegt hij en ik knik even. Ik loop naar de deur en houd deze voor hem open. Ik laat hem eerst het kantoor uitlopen en wandel dan naar de liften. "De technische afdeling zit drie verdiepingen lager." Vertel ik. "Er werken nu zo'n 20 man op die afdeling, maar het blijft maar groeien." Vertel ik. Als de lift er is stap ik in en druk op de juiste knop. Als we op die afdeling aankomen laat ik hem alles zien.

    Richa McNase

    '1 broer en een identieke tweelinzus' zei Jay waarbij ze breed lachte. Lee vroeg haar eten en Jay gaf het zuchtend. 'Wij zijn geen zussen' zei ze. 'Jawel' grijnsde Lee. Ze gaf Jay een kus op haar wang. Ik grinnikte. 'Het klinkt in ieder geval gezellig,' zei ik langzaam. 'Maar.. Jullie lijken me super muzikaal, misschien kunnen we een keer jammen? We kunnen vast wel iemands drums lenen en ik neem aan dat jullie je keyboard/gitaar wel meehebben?' vroeg ik. 'By the way - Het is prachtig weer dus zullen we effe naar buiten?' Van studeren kwam niks meer. Ik at de laatste hap sandwich op en sloeg mijn koffie achterover. Daarna zette ik mijn muis vast op het rode bolletje bovenin. Ik kon het ieder moment wegklikken als ze ermee akkoord gingen.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3