• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    Amy Lisa Parker
    Ik knik. "Ik heb alles al opgegeten toen jij en Christian in gesprek waren." Antwoord ik. Ik sta op en loop the brew uit. Samen met Cedric loop ik naar mijn huis. Ik open de deur "kijk maar wat rond, doe maar alsof je thuis bent. Ik ben zo klaar" zeg ik en ik loop naar de kamer die als kanroor dient. Ik ga achter de computer zitten en haal het bouwplan tevoorschijn en de papieren. Ik controleer alle cijfers nog een keer, sla het op en verstuur het.

    Christian Grey
    Er wordt op mijn deur geklopt. "Binnen" roep ik. De mensen aan de bali hadden me al laten weten dat ie onderweg was naar mijn kantoor. Als de deur open gaat sta ik op. Ik geef hem een hand. "Hsllo meneer Mc. Fielda. Neem plaats" zeg ik enik ga zelf ook weer zitten.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 20:53 ]

    Cedric Beckett

    "Ik heb alles opgegeten toen jij en Christian in gesprek waren" Amy staat op en ik loop met haar mee The Brew uit. Ik volg haar naar haar huis. "Kijk maar wat rond, doe alsof je thuis bent, ik ben zo klaar" Ik knik even en Amy is alweer verdwenen. Ik ga een beetje ongemakkelijk op een bank zitten. De eerste keer dat ik hier ben. Toen ik nog een relatie met Amy had, woonde ze op een studentenkamer. Daardoor was ze ook het meeste bij mij, omdat ik wel gewoon op mezelf woonde. Ik zucht even. Ik mis die tijd best wel. Ik was gelukkig toen, vrolijk. Dat ben ik al heel lang niet meer. Ik rook nu ook, al doe ik het nooit in het openbaar, of bij andere mensen, Op Christian na dan. Ik wilde gewoon dat ze succesvol werd, en daarvoor moest ik een stapje terug doen. Het was een moeilijke beslissing, veelste moeilijke beslissing. Heb ook heel lang spijt gehad. Alleen durf ik dat nooit toe te geven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michael Arthur Mc.Fields

    "Binnen" hoorde ik een stem uit de kamer roepen ,waarna ik de deur opendoe. Mister Grey ,was een jongeman van ongeveer mijn leeftijd ,hij stond op en haf me een hand. "Hallo meneer Mc. Fields. Neem plaats"zei hij ,ik knikte en ging zitten op de stoel voor hem. Ietswat zenuwachtig verzette ik me en keek hem daarna aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Ik loop richting de huiskamer waar ik Cedric diep in gedachten oo de bank zie zitten. Ik blijf even in de deuropenening staan en bekijk hem even. Hij was nog altijd knap. Ik hou nog steeds van hem, maar ik durf het niet, ik wil niet nog een keer zo gekwetst worden. Ik zucht even zachtjes en loop dan de huiskamer in. "Ik ben klaar, wil je nog wat te drinken voor we gaan?" Vraag ik. Ik loop alvast de keuken in en pak een flesje water uit de koelkast. Ik draai de dop eraf en neem een slokje terwijl ik op zijn antwoord wacht.

    Christian Grey
    Hij gaat zitten en oogt een beetje zenuwachtig. Mensen zijn altijd zenuwachtig bij een sollicitatiegesprek. "Ik zal maar meteen beginnen.." zeg ik. "Je bent net klaar met school heb ik gelezen. Prima cijfers, nog geen werkervaring..." ga ik verder. "Waarom zou je hier willen werken?" Vraag ik dan.

    Cedric Beckett

    "Ik ben klaar, wil je nog wat te drinken voor we gaan?" Ik schrik op, letterlijk want ik sta gelijk rechtop. "ehm, nee dankje Amy" zeg ik met een glimlach. "Ik heb net wat op, mijn koffie bedoel ik" zeg ik. Shit, waarom ben ik nou zenuwachtig. Ik zie dat Amy een flesje gepakt heb en er uit drinkt. Ik glimlach dan weer liefjes. "Ben je klaar om te gaan? heb je alles?" vraag ik dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michael Arthur Mc.Fields

    "Ik zal maar meteen beginnen.." zei hij en ik knikte even. "Je bent net klaar met school heb ik gelezen. Prima cijfers, nog geen werkervaring..." ging hij verder "Waarom zou je hier willen werken?"was dan tenslotte zijn vraag. "Nou ,nu ik afgestudeerd ben ,wil ik niet ,niets doen. En u hebt een van de best lopende bedrijven hier in New York. Ik kan goed overweg met computers en dossiers opmaken ,zoals u in mijn cv kunt zien. "legde ik uit. Ik had niet voor niets Informatica gestudeerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Hij sprong letterlijk op van de bank toen ik vroeg of hij nog wat wou drinken. "Ik heb net wst oo, mijn koffie bedoel ik. Ik knik even. Was hij nou zenuwachtig? Hij was niet zo vaak zenuwachtig en anders verborg hij het altijd. "Ben je klaar om tw gaan? Heb je alles?" Vraagt hij. Ik knik. "Ja, ik ben klaar." antwoord ik. Ik loop met het flesje water weer naar de hal en pak mijn autosleutels en tas. Ik loop naar buiten en sluit de deur af als Cedric buiten staat. Ik loop naar de auto en stap in. Als Cedric ook zit zet ik de radio aan en rij weg richting het asiel.

    Christian Grey
    Hij beantwoord mijn vraag en ik knik. Ik stel nog een aantal belangrijke vragen en als ik daar klaarmee ben stel ik een proefperiode voor. "Ik stel voor dat we eerst een contract opstellen van 6 maanden. Dan kan je kijken of je het hier naar je zin hebt en of je het leuk vind en dan kan ik zien wat je allemaal kan. Als je bedenkt dat dit niet de plek is voor joy, kan je er elk moment uitstappen." Vertel ik.

    Cedric Beckett

    Amy zegt dat ze klaar is en loopt dan haar huis uit. Ik loop achter haar aan. Als ze haar deur afgesloten heeft, stapt ze in haar auto. Ik stap aan de andere kant en ze rijd weg. "de eerste keer dat ik hier zit" grinnik ik. Ik zwijg terwijl Amy naar het asiel rijdt. Af en toe werp ik een blik op haar. Zet haar uit je hoofd Ced. Je bent eenzaam. Ze wilt je toch niet meer terug. Ik schraap mijn keel even. "Heb je ook huisdieren?' vraag ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    De eerste keer dat ik hier zit" zegt hij grinnikend. Ik glimlach even. De hele weg zijn we beide stil. Het is best een ongemakkelijke stilte, maar geen van ons verbreekt die. We zitten beiden in onze eigen gedachten. Zal ik ooit zoveel van iemand anders houden dan Cedric? Ik heb niemand anders gehad na hem. Ik word wakker geschud als hij vraagt of ik huisdieren heb. "Nee, ik doe een keer per week vrijwilligerswerk in het asiel. Misschien dat ik er ooit nog een adopteer als er echt een klik is." Antwoord ik. Ik rijd de parkeerplaats van het asiel op en parkeer de auto. Ik stao uit en wandel samen met Cedric het asiel binnen.

    Cedric Beckett

    "Nee ik doe een keer per week vrijwilligers werk in het asiel. Misschien dat ik er ooit nog een adopteer als er echt een klik is" Antwoord Amy. Ik knik even. Ze rijd een parkeer plek op. Ik loop samen met haar het asiel binnen, maar dan voor we binnen zijn, pak ik toch even haar hand, die ik van schrik snel weer loslaat. "Goedemorgen" zeg ik vriendelijk als ik bij de receptie aankom. "heeft u toevallig, pups, of kittens?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Richa McNase

    Ik nam een laatste trek van mijn sigaret voor ik de zaak binnenstapte. Vandaag geen college, niks, gewoon vrij. Om even te ontspannen, want binnenkort zaten er zware toetsen aan te komen. Daarom maakte ik gebruik van deze dag; lekker uitslapen, wat eten bij The Brew en studeren. Ik duwde de deur open en liep naar de koffiebar. 'Een Kipsandwich en een Café crème zonder suiker en met extra melk alstublieft,' bestelde ik beleefd. Het meisje haalde een broodje uit de verwarmde etalage op de toonbank en legde hem op een dienblad. Daarna bereidde ze de koffie. Ze gaf hem aan me, waarbij ze knipoogde. Ik glimlachte, betaalde en naam het mee naar een tafeltje bij het raam. Ik plofte neer, startte mijn Mac en pakte mijn boeken. Na een slokje koffie begon ik hard te studeren.

    (Iemand voor Richard? :D)


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Amy Lisa Parker
    We zijn bijna bij de ingang als Cedric plotseling mijn hand vast pakt en hem net zo snel weer loslaat. Hij loopt soor naar binnen en ik blijf even verbijsterd stilstaan. Zijn korte aanraking heeft een bom in mij doen ontploffen. alle vlinders en gevoelens zijn weer terug, alsof ze nooit weg zijn geweest. Ik verlang weer naar zijn armen om me heen. Dieo van binnen voel ik tranen opkimen, omdat ik weet dat ik het nooit zal hebben. Ik drukhet weg en adem even diep in. Ik loop door naar binnen en negeer zijn blik door de vrouw achter de balie gedag te zeggen die net zegt dat ze zowel puppies als kittens hebben. "Hallo Barbara". Ze kijkt even verbaasd en kijkt op het werkschema. "Nee, ik sta niet ingeroosterd vandaag. Ik ben met hem mee. Hij wou eerst een puppy of kitten uit de dierenwinkel hebben.." vertel ik. Ze schud even haar hoofd naar Cedric. "Nou Amy, je weet de weg.." zegt ze en ze richt zich weer op de computer. Ik loop door.. "wat wil je eerst zien? De kittems of de puppies?" Vraag ik en ik kijk even om naar hem. Ik heb mijn wat zakelijkere en vriendelijke blik op gezet zodat hij niet kan zien wat ik denk over het feit dat hij mijn hand vastpakte. "Ik denk eerder dat een hond beter bij je past, die moet je uitlaten en zo wordt je gedwongen af en toe een pauze te nemen van je werk.." vertel ik. Zonder op antwoord te wachten loop ik richting de hondenverblijven. "Wat voor hond had je in gedachte? Groot, middel, klein?" Door te blijven praten en 'vragen' te stellen, krijgt hij niet de kans erover te beginnen. Het is een verkooptechniek die ik liever niet gebruik bij klanten, omdat mensen zich dan snel gedwongen voelen tot iets wat ze misschien niet willen. Aan de andere kant weet hij dat ik meestal door blijf praten als ik het ergens niet over wil hebben, al is dat dan meestal allemaal onzin.

    Jaylee "Jay" Brooke Melian

    Glimlachend stapte we samen The Brew in. We hadden net onze koffers gezet bij onze nieuwe studentenhuis. Een van de meisjes bood ons aan om ons naar The Brew te brengen. Een ontmoetingsplek als hoe zij het noemde. Zelf kon ze niet mee. Ze moest dansen. Alhoewel wij het ook wel leuk hadden gehad als we mee mochten gaan. ''Oke ik denk dat jullie de weg wel weer terug weten? Anders heb je me nummer. Ik keek haar aan en zag dat ze een briefje in Lee haar handen duwde. ''Fijne dag nog'' ze draaide zich om en sloot de deur achter zich. Ik keek even rond in de zaak. Er was niet echt veel plek meer. ''Er zijn alleen maar jongeren'' mompelde Lee. Ik knikte instemmend. Je zag niet echt mensen boven de 30. En meestal ben je dat wel gewend van cafeetjes. ''Kom we gaan bij die jongen zitten'' fluisterde ik. Ik wees naar een jongen met ravenzwart haar in. ''Hij zit toch in zijn eentje'' Er was dan ook niet echt een plek over voor ons. Stug liep ik achter Lee aan die al bij de jongen aan tafel was gaan zitten. ''Hoi'' Ik nam niet de moeite om Lee aan te kijken. We zijden wel vaker iets tegelijk namelijk. ''Ik ben Jaylee maar je mag me Jay noemen'' Ik keek richten Lee . ''Ik ben Jailee maar je mag me ook Lee noemen'' Ik bestuurde de kaart en na een tijdje gaf ik hem aan Lee. Ik wenkte de barman. ''Mag ik 1 crosantje en chocolademelk'' ''Hetzelde'' mompelde Lee er achter aan. De barman knikte vriedenlijk en verdween. ''En hoe heet jij'' glimlachde ik naar de jongen. (Richard)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cedric Beckett

    De vrouw achter de balie zegt Amy gedag. Dan alsnel gaat Amy me voor. Ze vraagt of ik eerst bij de kittens wil kijken of bij de pups. Dan besluit ze dat een hond beter voor me is en gaat me dan voor. Iets wat verbaast volg ik haar. Ik pak haar hand nogmaals en knijp er zacht in als ze vraagt ze of ik een grote, middel of kleine hond wil. "Klein of middel denk ik" antwoord ik en kijk met mijn fel blauw/groenige ogen recht in de ogen van Amy. "Wat denk jij?" Ik glimlach op haar favoriete manier.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Richa McNase

    Na een poosje kwamen 2 meiden bij me zitten die zich voortelden als Jaylee en Jailee. Ze leken net als hun namen sprekend op elkaar. Ik verbaasde me over hun enthousiasme en durf, iets wat me aantrok. Na hun bestellingen gedaan te hebben, richtte Jay zich op mij. Ze glimlachte. 'En hoe heet jij?' 'Rich-Richard' stamelde ik terwijl ik mijn oordopjes uitdeed. Billie Joe's stem viel weg. 'Wonen jullie ook in dat studenten huis aan de rand van het park?' vroeg ik nieuwgierig.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 23:29 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3