• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    (mijn topics)

    Cedric Beckett

    "Ik heb sinds een half jaar een eigen architecten bureau" zegt Amy. "Wat goed!" Zeg ik trots. "En hoe gaan de zaken meneer de top advocaat? " ik grijns breed "ook heel goed" antwoord ik. "Kan een man niet eerst rustig ontbijten voor hij moet werken?" Vraagt Christian. "Of het is van een gestoorde ex of van een werknemer. Maar als jou advocaat werd ik hier niet blij van. Als ze hier bewijs voor heb, dan kan dit nog eens een lange rechtszaak worden die mij heel veel tijd gaat kosten en jou heel veel geld" ik duw hem de envolop in zijn handen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    "Of het is van een gestoorde ex of van een werknemer. Maar als jou advocaat wordt ik hier niet blij van. Als ze hier bewijs van heb, dan kan dit nog eens een lange rechtszaak worden die mij heel veel tijd gaat kosten en jou heel veel geld." Zeht hij en hij duwt een envelop in mijn handen. Ik open de envelop en haal er een brief uit die ik begin te lezen. Ik frons een paar keer. "Denk je nou echt dat ik geld van mijn bedrijf in eigen zakken stop?" Zeg ik ietwat verontwaardigd. Ik verdien meer dan genoeg en je kent me goed genoeg om te weten dat ik zoiets nooit zou doen. En ik zou niet weten met welke andere dingen ze me ten gronde zou kunnen richten al heb ik wel een idee wie dit is."

    Cedric Beckett

    "Luister Grey" zeg ik waarschuwend. "Je moet die brief ook helemaal lezen. Wat dat betreft heeft ze geen poot om op te staan, want al het geld wat uit jouw bedrijf komt, is van jou. Je mag er dan ook mee doen wat je wilt, als je hetzelfde bedrag er ook maar weer in, investeert en de salarissen uitbetaald" zeg ik. "Waar ik niet blij van word, is dat ze onder haar nagels, op haar kleding EN in haar vagina jouw DNA gevonden hebben en ze je aanklaagt voor seksuele intimidatie, aanranding en mogelijk zelfs verkrachting!!" ik knars even met mijn tanden. "Ik weet dat je dat niet zou doen, maar bewijs is bewijs. Nu heb ik morgen een afspraak met haar advocaat. En dat is zo'n kutwijf dat ik al spontaan trek krijg in een sigaret alleen al bij het idee dat ik met haar in een kamer moet zitten. Dus waarschijnlijk krijg ik de boel niet gesust, en dan moeten we vrijdag middag hoog waarschijnlijk al in de rechtzaal zitten voor de eerste zitting. Daar word ik niet blij van Christian Grey!!" Ik werp een verontschuldigende blik naar Amy.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    Ik draai de brief om en zie dat er op de achterkant ook nog tekst staat. Ik lees het door. "Ten eerste kunnen ze niet weten of het mijn dna is, aangezien ik dit nooit afgegeven heb, ten tweede heb ik met de persoon in kwestie nooit seks gehad en ten derde heb ik al ruim een jaar geen seks gehad, aangezien ik niet iemand ben die er even een mee neemt voor een nacht en ik afgelopen jaar te druk ben geweest voor een vriendin. Ook duik ik niet het bed in met personeel en voordat je het vraagt: nee, er zijn geen avonden geweest waarvan ik niks meer weet." Zeg ik. "Ik heb geen idee waar ze dit vandaan halen, maar ik heb het niet gedaan." Zeg ik. "Ze heeft al eerder gedreigd. Ik heb haar een half jaar geleden ontslagen wegens haar gedrag naar mijn werknemers. Ik zal je de klachten over haar mailen en mijn agenda van afgelopen jaar."

    Cedric Beckett

    "Je DNA staat wel opgeslagen Christian, Je bent namelijk wel eens in een ziekenhuis geweest, dat weet ik want ik was mee. Daar hebben ze van ons beiden DNA afgenomen" ik slaak een diepe zucht en wrijft over mijn gezicht. 'Is goed mail het maar, dan kijk ik wel wat ik kan doen. Maar ik ben vrij vandaag, voor het eerst in drie weken, dus ik ga even niks aan werk doen, tot vanavond misschien" zeg ik tegen Christian. Ik wrijf even in mijn ogen en neem een hap van mijn wafel met bosbessen en een slok van mijn macchiato. "Anders gaan we iets doen vandaag?" Ik kijk eerst Amy vragend aan en dan Christian.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    "Was dat dna niet voor een of ander onderzoek naar een moordenaar die inmiddels gepakt is? Dat is de enige keer die ik me herinner... En er is toen besloten dat al het andere dna vernietigd zou worden..." zeg ik. "Ik mail het straks wel." Hij zegt dat we misschien iets kunnen gaan doen vandaag. "Ik moet werken" zeg ik. Overwerken inmiddels, aangezien ik de dossiers van deze rare persoon moet opzoeken. Gelukkig bewaren we alles.

    Amy Lisa Parker
    Ik luister naar de mannen. Cedric is nogal geirriteerd en Christian blijft er vrij kalm onder. Als ze eenmaal uitgesproken zijn heb ik mijn ontbijt op en stelt Cedric voor iets te gaan doen. Christian zegt dat hij moet werken, ietwat geirriteerd. "Ik moet een bouwplan afmaken en opsturen. Daarna ben ik vrij. Daar ben ik een half uurtje mee bezig denk ik." Vertel ik. Het bouwplan was eigenlijk al klaar, maar ik check altijd extra of alles er goed in staat en of alle getalletjes kloppen. "Wat wou je gaan doen?" Vraag ik.

    (Iemand voor Jennifer of Michael? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Was dat DNA niet voor een of ander onderzoek naar een moordenaar die inmiddels gepakt is? Dat is de enige keer dat ik me herinner? En er is toen besloten dat al het andere DNA vernietigd zou worden" Ik haal mijn schouders op. " Ik moet werken" Ik knik begrijpend. "helaas, kom vanavond als je klaar bent naar mijn huis, dan doen we nog een borreltje, kunnen we eventueel er nog even over praten als je daar behoefte aan heb, zo niet, drinken we een borreltje" stel ik vriendelijk voor. Het is te lang geleden geweest. "Ik moet een bouwplan afmaken en opsturen, daarna ben ik vrij. Daar ben ik een half uurtje mee bezig denk ik, wat wilde je gaan doen?" vraagt Amy. "Ik wilde even naar de dierenwinkel een puppy, of kitten halen. Mijn huis is te stil zo. Daarnaast, aangezien ik mijn eigen advocaten bureau heb kan ik het zo meenemen naar werk, verder mag jij het beslissen schoonheid"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Ik wilde even naar de dierenwinkel een puppy of kitten halen. Mijn huis is te stil zo. Daarnaast, aangezien ik mijn eigen advocaten bureau heb kan ik het zo meenemen naar werk, verder mag jij het beslissen schoonheid." Ik voel hoe ik een beetje begin te blozen. Ik heb nooit geweten hoe ik moest reageren op complimentjes enzo en wat mannen betreft kan ik ook best onzeker zijn. Om mijn eigen gedachten te onderbreken zeg ik weer wat. "Je moet je huisdier niet uit een dierenwinkel halen. Vaak is het allemaal illegale fok en hebben ze problemen. Daarnaast zitten er genoeg kittens en puppies in het asiel."

    [Ik heb christian zo.. misschien voor michael dat ie komt solliciteren ofzo????]

    mismi schreef:
    Amy Lisa Parker
    "Ik wilde even naar de dierenwinkel een puppy of kitten halen. Mijn huis is te stil zo. Daarnaast, aangezien ik mijn eigen advocaten bureau heb kan ik het zo meenemen naar werk, verder mag jij het beslissen schoonheid." Ik voel hoe ik een beetje begin te blozen. Ik heb nooit geweten hoe ik moest reageren op complimentjes enzo en wat mannen betreft kan ik ook best onzeker zijn. Om mijn eigen gedachten te onderbreken zeg ik weer wat. "Je moet je huisdier niet uit een dierenwinkel halen. Vaak is het allemaal illegale fok en hebben ze problemen. Daarnaast zitten er genoeg kittens en puppies in het asiel."

    [Ik heb christian zo.. misschien voor michael dat ie komt solliciteren ofzo????]


    (Hmm ,zou wel kunnen ^^ ,maar ik heb helaas geen idee hoe soliceteren werkt ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Als ik zie dat Amy bloost glimlach ik. Niet te geloven dat na zo een lange tijd nog steeds zo gek op haar ben. "Je moet je huisdier niet uit een dierenwinkel halen. Vaak is het allemaal illegale fok en hebben ze problemen. Daarnaast zitten er genoeg kittens en puppy's in het asiel." zegt Amy. Ik kijk haar verbaast aan. "Ze zien er altijd zo goed en gezond uit!" zeg ik verbaast. "Hm ik weet het niet, in het asiel...Ik vertrouw dat nooit zo erg" geef ik toe. "Straks hebben ze allerlei enge ziektes en vlooien en zo" Ik trek mijn lip even afkeurend op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ook niet precies. Ik laat christian wel een aantal vragen stelle dan :p]

    Christian Grey
    Als ik mijn ontbijt op heb zeg ik Amy en Cedric gedag en zeg ik tegen Cedric dat ik hem vanavond wel zie. Ik wandel naar buiten en stao in de auto richting kantoor. Als ik eenmaal in mijn kantoor zit bekijk ik de agenda van vandaag. Oja.. ik had vandaag een sollicitatiegesprek. Ik pak zijn cv en sollicitatiebrief erbij en lees alles nog eens door.

    Amy Lisa Parker
    "De dieren in het asiel worden allemaal uitgebreid gecontroleerd door een dierenarts en als het nodig is behandeld. Ja, er zijn dieren die misschien iets hebben, maar er zijn ook genoeg achtergelaten en gezonde dieren." Zeg ik. "Ik neem je wel mee naar het asiel als ik het bouwplan af heb." Zeg ik. "Ben je klaar met je ontbijt?" Vraag ik.

    Cedric Beckett

    Als Christian zijn ontbijt op heeft zegt hij ons gedag en gaat hij weg. "Ik neem je wel mee naar het asiel als ik het bouwplan af heb" zegt Amy. Ik knik even, "Dat kan misschien wel, kijken kan nooit kwijt" antwoord ik. "Ben je klaar met je ontbijt?" Ik knik als ik mijn laatste hap genomen heb. "Ja ik ben klaar" Ik drink ook de laatste slokken van de Latte Macchiato op. "Jij ook?' Ik glimlach naar Amy.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michael Arthur Mc.Fields

    Ik was deze ochtend vroeg opgestaan en had me gedoucht en omgekleed. Vandaag had ik een sollicitatiegesprek en ik mocht het niet verknallen.
    Na ontbeten te hebben en l-mijn tanden te poetsen ,vertrok ik ,ik nam nog mijn autosleutels en ging dan naar buiten om vervolgens in mijn auto te stappen en die op te starten.Na een tijdje rijden kom ik aan bij een van de grootste bureau's ooit. Ik stap uit en doe mijn shirt nog even goed ,waarna ik het gebouw binnen ga. Aan de bali melde ik dat ik een afspraak had met mister Grey en ze vertelde me de weg ,waar ik hem kon vinden.Toen ik bij zijn deur aankwam ,haalde ik even diep adem ,om daarna vervolgens aan te kloppen en te wachten op een teken dat ik binnen mocht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH