• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    Christoan Grey
    Ze verteld dat ze wel naar school gaat, maar dat het nu vakantie is. "Wat voor werk doe je?" Vraagt ze dan. "Ik heb een eigen bedrijf. Ik koop bedrijven op die op de rand van de afgrond staan en lap ze dan weer op." Vertel ik. "Oftewel: lange dagen op kantoor" zeg ik. "Wat studeer jij?" Vraag ik dan. mijn telefoon gaat. Ik kijk wi3 jet is enbik druk het weg. Ik bel straks wel terug, als ik klaar ben met mijn pauze.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Ik heb een eigen bedrijf. Ik koop bedrijven op die op de rand van de afgrond staan en lap ze dan weer op." Vertelde hij en ik knikte even. "Oftewel: lange dagen op kantoor" zei hij dan. Een drukke zakenman dus."Wat studeer jij?" vroeg hij me dan. "Ik studeer schone kunsten."vertel ik hem dan. Ik hoorde zijn mobiel weer afgaan ,maar deze keer drukte hij zijn gesprek weg. "Je hebt het wel druk zeker?"gokte ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Ze zegt dat ze schone kunst studeert en ik knik even. "Je hebt het wel druk zeker?" Vraagt ze als ik het gesprek weg gedrukt heb. Ik knik. "Dat is het nadeel van een eigen bedrijf. De zaken staan nooit stil" zeg ik. "Ach ja, je moet wat over hebben voor je droombaan" zeg ik dan. "Weet jij al wat je later wil doen?" Vraag ik.

    Jennifer Zoë Rosefield

    Christian knikte."Dat is het nadeel van een eigen bedrijf. De zaken staan nooit stil" zei hij en ik knikte even. "Ach ja, je moet wat over hebben voor je droombaan"zei hij en ik maakte een instemmend geluidje. "Dat is waar."zei ik. "Weet jij al wat je later wil doen?" vroeg hij me dan en ik keek hem even aan. "Ik hoop dat ik het later kan maken als designer en kunstschilder ,maar niet veel mensen worden beroemd in kunst ,zeker niet zoals de aller beste van de geschiedenis."zuchtte ik . Het zou echt een droom zijn om een van mijn schilderijen in het Louvre te zien hangen. Of dat ik net zo bekend zou worden al Davinci .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Een moeilijk doel inderdaad." Zeg ik. "Als kunstliefhebber heb je vast wel eens van het bedrijf Art Inc gehoord? Het verhuurt kunst van talenten aan bedrijven en vaak worden er ook stukken verkocht. Als je wil kan ik wel iets regelen voor je. Je krijgt er geld voor als het verhuurt wordt, niet het gehele bedrag maar 40% en als het verkocht wordt krijg je 50%.." vertel ik. Ik vertel haar er maar niet meteen bij dat het bedrijf van mij is.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Een moeilijk doel inderdaad."zei hij en ik knikte even. "Als kunstliefhebber heb je vast wel eens van het bedrijf Art Inc gehoord? Het verhuurt kunst van talenten aan bedrijven en vaak worden er ook stukken verkocht. Als je wil kan ik wel iets regelen voor je. Je krijgt er geld voor als het verhuurt wordt, niet het gehele bedrag maar 40% en als het verkocht wordt krijg je 50%.." vertelde hij en ik knikte even kort. "Ik heb er wel van gehoord ,maar als ik iets verkoop ,dan doe ik dat liever zelf."zei ik. "Plus ik heb graag dat ik toch eerlijk verdient krijg voor mijn werk en de spullen die ik gebruik. Als je iets creëert dan ga je daar de volle procent voor en wil je dan ook er 100procent voor terug krijgen."zei ik dan schouder ophalend. Ik was nooit echt duur in mijn werk ,maar dan krijg ik graag al het geld ervoor of tenminste toch meer dan 50%


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Oke, dat is jou keus" zeg ik. "Mocht je ooit van gedachte veranderen.." ga ik verder. "Hier is mijn kaartje" ik geef haar mijn kaartje. Aan de andere kant snap ik dat ze 100% wil, aan de andere kant had ze ook het aanbod kunnen aannemen om vervolgens te onderhandelen. Als ze goed is in wat ze doet, dan is zij degene met de touwtjes in handen en zou ze er uiteindelijk meer aan verdienen. Waarschijnlijk weet ze dat niet. Ik eet het laatste stukje van mijn broodje op en open mijn flesje water om daar wat uit te drinken. "Heb je nog andere hobby's naast kunst?" Vraag ik dan.

    Jennifer Zoë Rosefield
    "Oké ,dat is jou keus."zei hij"Mocht je ooit van gedacht veranderen.."begon hij en ik keek hem vragend aan."Hier is mijn kaartje."zei hij en overhandige me het kaartje die ik even bestudeer. "Oh ,dus dit is een bedrijf van jou."zei ik verbaasd en rommelde dan even in mijn tas."Hier." zei ik en haf hem dan mijn kaartje."Dit is mijn site en nummer.Misschien kunnen we eens bespreken of mijn kunst toch meer dan de helft waard is."zei ik met een glimlach.Christian at zijn broodje op en vroeg ma dan of ik andere hobbies had."nou ik hou van koken en sport vind ik af en toe ook wel fijn."vertel ik."heb jij hobbies of is werk je enife bezigheid?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Ja, het is een bedrijf van mij, al doe ik er verder niks. Het heeft nog steeds zijn oude directeur, eigenlijk onderdirecteur dus. Ik ga niet over de kunst die ze uitzoeken zeg maar, maar ik weet zeker dat ik wel een afspraak voor je kan regelen. Of ik bekijk je site en je regelt het via mij. Als ik je kunst mooi vind dan regel ik dat ze jou kunst huren en vervolgens verhuren aan mijn kantoor. Wij kunnen wel weer wat nieuws gebruiken, dan kunnen de verkochte stukken eindelijk naar de nieuwe eigenaar toe en de niet verkochte stukken opnieuw verhuurd worden of terug gegegen worden aan de kunstenaar die het gemaakt heeft." Vertel ik.

    "Werk neemt wel veel tijd in beslag, maar ik ga ook naar de sportschool en doe elke week kickboksen." Antwoord ik op haar vraag. Ik ging niet elke week even veel naar de sportschool, maar deed in ieder geval één keer per week kickboksen. "Daarnaast vind ik het ook leuk om een stukje te rijden met de auto. En als ik tijd heb om vrij te nemen voor een week, dan vlieg ik naar het buitenland voor een vakantie" voeg ik er nog aan toe.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Ja, het is een bedrijf van mij, al doe ik er verder niks. Het heeft nog steeds zijn oude directeur, eigenlijk onderdirecteur dus. Ik ga niet over de kunst die ze uitzoeken zeg maar, maar ik weet zeker dat ik wel een afspraak voor je kan regelen. Of ik bekijk je site en je regelt het via mij. Als ik je kunst mooi vind dan regel ik dat ze jou kunst huren en vervolgens verhuren aan mijn kantoor. Wij kunnen wel weer wat nieuws gebruiken, dan kunnen de verkochte stukken eindelijk naar de nieuwe eigenaar toe en de niet verkochte stukken opnieuw verhuurd worden of terug gegeven worden aan de kunstenaar die het gemaakt heeft." legde hij uit en ik knikte even. "Werk neemt wel veel tijd in beslag, maar ik ga ook naar de sportschool en doe elke week kickboksen." Antwoorde hij op mijn vraag ,dat verklaard wel zijn sportieve lichaamsbouw. "Daarnaast vind ik het ook leuk om een stukje te rijden met de auto. En als ik tijd heb om vrij te nemen voor een week, dan vlieg ik naar het buitenland voor een vakantie" voegde hij daar nog aan toe. "Wauw ,ik wou dat ik ook op reis kon gaan als ik vrij had."zei ik glimlachend. Ik had altijd al eens naar Parijs gewild. "Maar als je dus geïnteresseerd bent in mijn kunst ,mag je me altijd bellen hé ,of als je me gewoon eens wilt bellen mag dat ok altijd."zeg ik met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Wauw, ik wou dat ik ook op reos kon gaan als ik vrij had." Zegt ze glimlachend. Ik glimlach even. "Maar als je dus geïntereseerd bent in mijn kunst, mag je me altijd bellen hé, of als je me gewoon eens wil bellen mag dat ook altijd." Zegt ze met een grijnsje. "Misschien dat ik dat wel doe. Als ik tijd heb bekijk ik morgen de kunst op je site en anders uiterlijk eind deze week en dan neem ik nog wel contact met je op. Vandaag heb ik er echt geen tijd voor helaas. Ik moet nu eigenlijk ook weer terug naar kantoor. Ik moet nog wat uitzoeken en regelen." Zeg ik. Ik sta op. "Doei Jennifer. Ik neem ergens deze week contact met je op." Ik wandel weg en ga weer richtinf kantoor.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Misschien dat ik dat wel doe. Als ik tijd heb bekijk ik morgen de kunst op je site en anders uiterlijk eind deze week en dan neem ik nog wel contact met je op. Vandaag heb ik er echt geen tijd voor helaas. Ik moet nu eigenlijk ook weer terug naar kantoor. Ik moet nog wat uitzoeken en regelen." zei hij ,waarna hij opstond. "Doei Jennifer. Ik neem ergens deze week contact met je op." zei hij en ik knikte even. "Oké ,tot dan denk ik."mompel ik. Nu was ik weer alleen ,jammer genoeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH