• Een Algemene Hunger Games Topic!




    Een algemene Hunger Games topic. Het vorige is al zeker een jaar gesloten en ik kan het nergens vinden.



    Tributes.
    ~ Rey - Gail
    ~ Cenation - Sylvie
    ~ Backpack
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Dementia
    ~ QueenOfHell
    ~ Loian
    ~ Allunga - Sterre
    ~ Beaton
    ~ Aeternitatem - Demi
    ~ Trenzalone - Savannah
    ~ Stabiae
    ~ Faisean
    ~ Nyota - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Carlisle - Jacco
    ~ AdindaSmit
    ~ Ellison - Melissa
    ~ BLovina - Merel
    ~ Reezy - Marlies
    ~ Irvine - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ LacieChan - Maxime
    ~ Knight
    ~ Infano - Mirte
    ~ Gargoyle
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Donner - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Delancy
    ~ Valdez - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Mirik - Lisanne
    ~ VitaIncoluma

    Trailers.



    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:33 ]


    -

    Verbreken schreef:
    (...)
    Ze hebben hele stomme fouten gemaakt
    En ik vind het heel jammer dat Madge weggehaald is
    Terwijl zij juist zo een belangrijke rol speelt
    En ik vind veel acteurs en actrices slecht , slecht gekozen
    Ik was echt teleurgesteld toen ik de film had gezien


    De beelden in het begin van de film vond ik ook niet zo denderend, en dat van Madge... tja, daar zal wel een leuke reden achter zitten, dat ze die hebben weggelaten.
    Maar ik heb daar niet veel last van gehad omdat ik de film eerst gezien heb voor ik wilde geloven dat het goede boeken waren :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    De beelden in het begin van de film vond ik ook niet zo denderend, en dat van Madge... tja, daar zal wel een leuke reden achter zitten, dat ze die hebben weggelaten.
    Maar ik heb daar niet veel last van gehad omdat ik de film eerst gezien heb voor ik wilde geloven dat het goede boeken waren :)

    Ik ken de boeken zo ongeveer uit mijn hoofd, dus misschien valt het mij meer op, maar bijvoorbeeld Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson vind ik heel slecht gecast en Rue ook.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Verbreken schreef:
    (...)
    Ik ken de boeken zo ongeveer uit mijn hoofd, dus misschien valt het mij meer op, maar bijvoorbeeld Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson vind ik heel slecht gecast en Rue ook.


    Ik heb de 3 boeken ondertussen ook wel al gelezen hoor :)
    Maar ik vind niet dat ze slecht gecast zijn... Jennifer is een goede actrice, en Peeta past totaal bij mijn beeld van Peeta, dat heb ik van Katniss niet altijd in de boeken. Rue, tja die vind ik ook wel goed gecast...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I VOLUNTEER
    The name is Lisa


    Do what people say you can't.

    Verbreken schreef:
    (...)
    Ik ken de boeken zo ongeveer uit mijn hoofd, dus misschien valt het mij meer op, maar bijvoorbeeld Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson vind ik heel slecht gecast en Rue ook.
    Ik vind Jennifer en Josh wel heel goed gecast. Rue, Cinna en Haymitch vond ik inderdaad slecht. Nog wel meer tough..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...) Ik vind Jennifer en Josh wel heel goed gecast. Rue, Cinna en Haymitch vond ik inderdaad slecht. Nog wel meer tough..


    Haymitch vond ik geweldig, Woody Harrelson is een fantastische acteur :)
    Cinna... tja... ik heb eerst de film gezien dus hij past bij mijn beeld, en met Rue heb ik absoluut geen problemen :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind Gale het best gecast samen met Effie :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aravis schreef:
    (...)

    Haymitch vond ik geweldig, Woody Harrelson is een fantastische acteur :)
    Cinna... tja... ik heb eerst de film gezien dus hij past bij mijn beeld, en met Rue heb ik absoluut geen problemen :)

    Ik had echt een heel ander beeld bij Rue, dus daar baalde ik wel van. En Cinna was opzich ook niet slecht gecast, al had ik liever iemand anders gezien.
    Haymitch daar in tegen was geweldig, precies zoals ik me voorstelde c:

    Carlisle schreef:
    (...) Ik vind Jennifer en Josh wel heel goed gecast. Rue, Cinna en Haymitch vond ik inderdaad slecht. Nog wel meer tough..

    Jennifer vind ik gewoon te oud voor de rol
    En ik stel me Peeta voor met krullen
    Ik vind in de boeken Peeta leuker, maar in de film Gale
    Ik vind Cinna en Haymitch juist weer heel goed gekozen
    En president Snow ook.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind dat Katniss ook niet zo goed is gecast, Ze kan wel acteren, maar ze miste iets om Katniss te voltooien, ik weet niet wat.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:36 ]


    -

    I volunteer!!!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 18:08 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    I volunteer!!!


    As tribute


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    As tribute


    Haha, true!
    Ik droomde vannacht half over THG (twas gemengd met 2 andere boeken)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen


    The odds are néver in our favor.

    xLithium schreef:
    (...)

    Haha, true!
    Ik droomde vannacht half over THG (twas gemengd met 2 andere boeken)


    Daarom lees ik dus nooit meer THG voor ik ga slapen :)
    Laatst las ik het einde van vlammen in m'n bed en toen droomde ik dat we mijn broer & stiefvader uit een pretpark gingen halen, en dat dat pretpark een beetje aan het afbranden was & dat de vlammen op nog geen 3 meter van ons stonden :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried