• Een Algemene Hunger Games Topic!




    Een algemene Hunger Games topic. Het vorige is al zeker een jaar gesloten en ik kan het nergens vinden.



    Tributes.
    ~ Rey - Gail
    ~ Cenation - Sylvie
    ~ Backpack
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Dementia
    ~ QueenOfHell
    ~ Loian
    ~ Allunga - Sterre
    ~ Beaton
    ~ Aeternitatem - Demi
    ~ Trenzalone - Savannah
    ~ Stabiae
    ~ Faisean
    ~ Nyota - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Carlisle - Jacco
    ~ AdindaSmit
    ~ Ellison - Melissa
    ~ BLovina - Merel
    ~ Reezy - Marlies
    ~ Irvine - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ LacieChan - Maxime
    ~ Knight
    ~ Infano - Mirte
    ~ Gargoyle
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Donner - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Delancy
    ~ Valdez - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Mirik - Lisanne
    ~ VitaIncoluma

    Trailers.



    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:33 ]


    -

    Verwelken schreef:
    Ik verwachtte een veel hottere Finiick in de films. Ik dacht dat make-up een wonder zal doen, niet dus -.-
    Srsly, die dude is best lelijk.


    Waha, echt niet, ik vind 'm knap :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holes schreef:
    Ik droom eigenlijk sowieso nooit over series die ik leuk vind. Enkel een keer met Harry Potter, geloof ik. (A)
    Houden zo, want de meeste series die ik leuk vind zijn niet de leukste om tegen te komen in je dromen.


    Ugh, absoluut niet leuk... bij mij dan toch.
    Dat vuur van vlammen liet mijn voeten eraf branden...
    En één keer droomde ik dat ik in de doemberg viel, en een keer dat ik nog in het nest zat toe het afbrandde.
    Volgens mij haat vuur mij gewoon :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verwelken schreef:
    Ik verwachtte een veel hottere Finiick in de films. Ik dacht dat make-up een wonder zal doen, niet dus -.-
    Srsly, die dude is best lelijk.

    Spot niet met Sam Claflin. xD (Ik vind hem niet lelijk(ookal is hij niet superknap) en vind hem al geweldig door zijn rol in Pirates of the Caribbean^^)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 17:58 ]


    :)

    Holes schreef:
    (...)
    Spot niet met Sam Claflin. xD (Ik vind hem niet lelijk(ookal is hij niet superknap) en vind hem al geweldig door zijn rol in Pirates of the Caribbean^^)


    Ik doe het toch (cat)
    Grapje :P


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ik doe het toch (cat)
    Grapje :P

    Lol. ^^

    Ik had trouwens een vraagje: zou mijn THG verhaal bij die andere in de beginpost mogen staan? :$


    :)

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ik doe het toch (cat)
    Grapje :P


    Schaam op jou (cat)
    Nah, grapje :)
    Of misschien toch niet... wie zal het zeggen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holes schreef:
    (...)
    Lol. ^^

    Ik had trouwens een vraagje: zou mijn THG verhaal bij die andere in de beginpost mogen staan? :$


    Als het er niet in komt te staan vil ik haar levend. Of "I'll eat it whole", zoals Gollem (A)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Schaam op jou (cat)
    Nah, grapje :)
    Of misschien toch niet... wie zal het zeggen?

    Misschien waarschijnlijk zou zij zich beledigd voelen als ze wist dat mensen Sam Claflin niet knap vinden, haha.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 18:03 ]


    :)

    Holes schreef:
    (...)
    Lol. ^^

    Ik had trouwens een vraagje: zou mijn THG verhaal bij die andere in de beginpost mogen staan? :$


    Tuurlijk :'D

    Aravis schreef:
    (...)

    Schaam op jou (cat)
    Nah, grapje :)
    Of misschien toch niet... wie zal het zeggen?


    Effie? xD


    -

    Holes schreef:
    (...)
    Misschien waarschijnlijk zou zij zich beledigd voelen als ze wist dat mensen Sam Claflin niet knap vinden, haha.


    Vind ze 'm zo knap? wss wel, anders had ze er ons geen hoofdstuk lang naar laten kijken :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De fanfiction: Let's change one thing • The Hunger Games



    Aravis schreef:
    (...)

    Vind ze 'm zo knap? wss wel, anders had ze er ons geen hoofdstuk lang naar laten kijken :)

    Jup. :P

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 18:05 ]


    :)

    Verwelken schreef:
    (...)

    Effie? xD


    Jah, helemaal juist xD


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En als je de mensen nog een goede story wil geven, geef je deze (nooo, it's not mine) :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    En als je de mensen nog een goede story wil geven, geef je deze (nooo, it's not mine) :)

    Ahw thanks (:


    :)

    Aravis schreef:
    (...)

    Als het er niet in komt te staan vil ik haar levend. Of "I'll eat it whole", zoals Gollem (A)


    I am sooo scared. xp


    -