• Afgelopen zondag heb ik dus The color run in Utrecht gelopen. En het was zo leuk.
    Voor:



    Na:





    En de vierde foto omdat er niet meer dan drie foto's mogen

    Dus wie van Q heeft nog meer ooit The color run gelopen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Super gaaf, het ,ijkt me wel echt leuk. Krijgjeook gratis een douche of wat... Hoe lang ben je bezig geweest om er weer met de normale kleur bij te lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh dat wilde ik ook graag doen !
    Maar ik kwam er te laat achter dat het Zondag was. Dus redde ik het niet meer ;o.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb hem nooit gelopen, maar als ik die foto's zo zie, zou ik het graag een keertje doen (: !


    We need a bigger boat.

    lijkt me erg leuk om te doen, maar helaas ben ik niet zo sportief xD en heb totaal geen conditie


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    IrishNialler schreef:
    Super gaaf, het ,ijkt me wel echt leuk. Krijgjeook gratis een douche of wat... Hoe lang ben je bezig geweest om er weer met de normale kleur bij te lopen


    Het grootste gedeelte was er na een douche al af. Alleen op mijn enkel zat nog wat roze en op mijn voorhoofd zat nog wat rood maar daar viel mijn haar over heen, god dank.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pandor schreef:
    lijkt me erg leuk om te doen, maar helaas ben ik niet zo sportief xD en heb totaal geen conditie


    Je mag ook lopen. Dat deden er ook heel veel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat lijk me echt leuk


    -

    Ik heb het nog nooit gedaan, maar het ziet er wel altijd heel gaaf uit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vriendinnen van mij hebben het gedaan :] het lijkt me echt awesome om te doen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gaaf! Lijkt me ook wel een keer heel leuk om te doen haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind