• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Uiterlijk (Met foto!):
    Innerlijk:
    Extra:

    Overige info;
    - Aangezien het grootste gedeeltes van de personages waarschijnlijk op vakantie is met familie of vrienden, is het misschien ook wel leuk om met elkaar te overleggen of jullie personages al familie of vrienden van elkaar zijn.
    - Je personage mag ook al langer op de camping staan als het RPG begint, het is dus niet zo dat we standaard bij aankomst beginnen.
    - Je personage mag ook een baantje op de camping hebben, als je dat leuk vindt, hier ben je dus helemaal vrij in.



    Speeltopic 1
    Speeltopic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:50 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Misschien kun je het wat uitgebreider doen? Het is zo wel erg kort namelijk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemamd voor dominic? The lone ranger is een geweldige film btw


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    sorry voor dat boekwerk van vic, ik verveel me een beetje :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Reactie komt eraan van dominic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wilt Jade nog met Joshua meeten?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Wilt Jade nog met Joshua meeten?


    Ja, is goed


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Oké, dan schrijf ik even een stukje!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand -.-"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    yeah hij kan er toch op af gaan?


    And right from that moment, you took my breath away.

    Hij is er toch naast gaan zitten maar dan loopt zij naar die dudes -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    naast gaan zitten? oh shit sorry overheen gelezen
    sorrysorrysorry ik ga hem wijzigen


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam Thomas Joëll Hatkins
    Leeftijd 23
    Uiterlijk



    Innerlijk Thomas is aardige jongen die graag buiten is. Hij is erg sportief. Zo wandelt hij graag en doet hij aan surfen. Hij is makkelijk in de omgang met mensen en kan uren doorkletsen. Hij kan ook streng en hard uit de hoek komen, vooral als mensen zich niet aan de regels houden tijden tochten of surflessen en hierdoor zichzelf en/of andere in gevaar kunnen brengen.

    Hij heeft ook zijn momenten dat hij graag alleen wil zijn. Meestal gaat hij dan zelf een stuk wandelen of rijdt hij naar het strand om dasr ye gaan surfen als de golven goed zijn.

    Extra Thomas heeft een zomerbaantje op de camping. Hij organiseert wandel/fietstochten in de omgeving en werkt er als strandwacht.

    ik moet echy een keer op zoek naar een ander persoon voor uiterlijk..

    Rider, er is nog niet echt heel veel gebeurt. Een aantal mensen zijn nu op het strand en Jade en Joshua zijn op de camping zelf!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amell schreef:
    Hij is er toch naast gaan zitten maar dan loopt zij naar die dudes -.-


    I'm sorry, aangepast ):


    And right from that moment, you took my breath away.

    - Lets love the world -

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 22:33 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.