• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Styles schreef:
    (...)
    Oke, maar nu zit ik weer te twijfelen.. Of ik Zoe -zoella zal nemen of helena bonham carter -wel een jongere versie. ;c
    helena omg die acteert echt zo geweldig ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)helena omg die acteert echt zo geweldig ^^

    Ik hou echt van die vrouw. Ik vind haar zo'n briljante actrice.
    Maar oke. Vul haar morgen, na vier uur in. Want moet van 7 tot 4 werken. ;'(

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 0:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ik hou echt van die vrouw. Ik vind haar zo'n briljante actrice.
    Maar oke. Vul haar morgen, na vier uur in. Want moet van 7 tot 4 werken. ;'(
    ik vanaf volgende week van maandag tot vrijdag van 9 tot half 7


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pfff. Ik heb echt oude mensen, tegenover de rest haha (x
    Ik heb na morgen drie weken vakantie ='D
    Ben er echt aan toe. Heel de vakantie 5 dagen per week gewerkt en bijna altijd beginnen om 7 uur. Kan eindelijk ondekken wat uitslapen betekend straks. En ook geen moeder die me, me bed uit schop, want die is op vakantie ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam:helena bonham carter
    Leeftijd: Twintig uiterlijk:



    Innerlijk
    Helena is op zijn zachts gezegd een apart meisje. Normaal zou ze nooit genoemd worden, maar ze is liever gek dan normaal. Niet dat ze gek is, eerder prettig gestoord. maar ze heeft een aparte kijk op de wereld. Het kan haar dan ook niets schelen wat anderen van haar vinden. Most insane people are funny.
    Helena heeft ook zeker gevoel voor humor. Ze probeert zoveel mogelijk uit het leven te halen. Ze is erg creatief en ze vind dat het leven een kunstwerk is, dat je zelf in moet vullen.
    Helena is een erg lief meisje als ze je mag. Grappig, sociaal en een praatgraag. Als ze je niet mag, zal ze zich niet inhouden om je dit duidelijk te maken. Ze is niet op haar mondje gevallen, kan erg gemeen uit de hoek komen en laat niet over haar heenlopen.
    Ze is erg onhandig en kan geen twee dingen gelijk. Dan gaat er geheit iets stuk.
    extra: ze kijkt zichzelf niet graag terug, in de film waar ze in speelt, omdat ze er meestal in verdwijnt.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 17:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Appa schreef:
    Haha, geeft niets. Ik vind het wel een goede beschrijving ^^. Oh lol, ik weet niet waarom ik hem zo geweldig vind, door hem gaat Justin de verkeerde kant op x].
    Zijn liedjes :x Ik vind het gewoon te kort.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Zijn liedjes :x Ik vind het gewoon te kort.


    Welke voordelen hij gebruikt als rapper? ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Styles schreef:
    Naam:helena bonham carter
    Leeftijd: negentien
    uiterlijk: Komt, als ik thuis ben.
    Innerlijk
    Helena is op zijn zachts gezegd een apart meisje. Normaal zou ze nooit genoemd worden, maar ze is liever gek dan normaal. Niet dat ze gek is, eerder prettig gestoord. maar ze heeft een aparte kijk op de wereld. Het kan haar dan ook niets schelen wat anderen van haar vinden. Most insane people are funny.
    Helena heeft ook zeker gevoel voor humor. Ze probeert zoveel mogelijk uit het leven te halen. Ze is erg creatief en ze vind dat het leven een kunstwerk is, dat je zelf in moet vullen.
    Helena is een erg lief meisje als ze je mag. Grappig, sociaal en een praatgraag. Als ze je niet mag, zal ze zich niet inhouden om je dit duidelijk te maken. Ze is niet op haar mondje gevallen, kan erg gemeen uit de hoek komen en laat niet over haar heenlopen.
    extra: ze kijkt zichzelf niet graag terug, in de film waar ze in speelt, omdat ze er meestal in verdwijnt.


    Ik zet je er alvast bij, aangezien ik die foto niet zo belangrijk vind.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nog 5 mensenn... Rupert was toch al ingevuld?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Nog 5 mensenn... Rupert was toch al ingevuld?


    Die was niet af. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zou graag zien dat de mensen die hun rol nog niet af hebben of nog niet hebben gemaakt, deze vandaag of morgen maken. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ben voor drie weken bij mijn vader en ik weet niet hoe dat gaat lopen. Maar ik ben wel online.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beanies schreef:
    Ik ben voor drie weken bij mijn vader en ik weet niet hoe dat gaat lopen. Maar ik ben wel online.


    Als iemand het niet red kan ik daar heel makkelijk iets op verzinnen. (: Stuur me gewoon een berichtje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Selena Gomez
    Leeftijd: 20 jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Selena is heel vrolijk meisje.Ze is altijd beleefd tegen mensen. Ze kan goed zingen en daar doet ze ook veel mee maar er zijn mensen die dat niet vinden dat doet haar zo veel pijn maar ze negeert het. Ze houdt van haar vrienden en familie. Ze vindt haar werk leuk maar soms ook te druk ze moet elke ochtend om 8 uur opstaan en dat word haar soms teveel.




    Extra: Selena heeft ook sinds 2010 een eigen kledinglijn. Toen ze 5 jaar was gingen haar ouders scheiden ze is door haar moeder opgevoed.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 17:30 ]

    tamara12455 schreef:
    Naam: Selena Gomez
    Leeftijd: 20 jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Selena is heel vrolijk meisje.Ze is altijd beleefd tegen mensen. Ze kan goed zingen en daar doet ze ook veel mee maar er zijn mensen die dat niet vinden dat doet haar zo veel pijn maar ze negeert het. Ze houdt van haar vrienden en familie.
    Extra:


    Gelieve de volgende keer even toestemming vragen voordat je een rol invult. Is deze af?


    Reading a good book is like taking a journey.