• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als het OP was, deed ik mee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Cairde schreef:
    Naam:
    Victoria ''Tori'' Dawn Justice
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Tori is echt een vechtersbaas. Geen wonder dat ze het nooit zo goed heeft kunnen met meisjes. Die kijken haar meestal heel raar aan. Zelf weet ze niet waarom aangezien ze zich gewoon kleed als een allerdaags meisje maar misschien is het omdat ze gewoon altijd omringd is door jongens vrienden. Tori is niet echt ervaren op het gebied van jongens. Ze kan zich heel snel als een kluns gaan gedragen en dat is ook de reden waardoor veel jongens op haar afknapen. Als Tori iets in haar hoofd heeft kan je vergeten dat ze het ooit weer eruit zal halen. Ze vind namelijk altijd dat zij gelijk heeft. Als ze je niet mag kan je dat ook merken. Mensen onderschatten haar vaak als het op het gebied van zelfvertrouwen en mentaal hetzelfde.
    Extra:
    Tori is een zangeres singer-songwriter actrice en model. In haar nieuwe videoclip ''Glow'' rapt ze echter ook. Dat zal dan ook vaker in het album voorkomen

    Naam:
    Christopher ''Chris'' Lynn Moore ''Lil twist''
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Extra:
    Victoria is af. Lil zal ik ergens vanavond of morgen ochtend afmaken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ben bezig met Chris.. Ik zit vastttt....

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zit nou net Everyday te luisteren [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Loian schreef:
    Als het OP was, deed ik mee.


    Ieder zijn eigen smaak. c:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Appa schreef:
    Ik zit nou net Everyday te luisteren [:
    En ik zit vast :'[ het is echt een kort stukje als ik het nu zo gaan laten..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)En ik zit vast :'[ het is echt een kort stukje als ik het nu zo gaan laten..


    Hulp nodig?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Hulp nodig?
    Ja wacht even ik ga wat ik heb even kopieeren..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ja wacht even ik ga wat ik heb even kopieeren..

    Stuur maar in PB.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    Naam:
    Victoria ''Tori'' Dawn Justice
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Tori is echt een vechtersbaas. Geen wonder dat ze het nooit zo goed heeft kunnen met meisjes. Die kijken haar meestal heel raar aan. Zelf weet ze niet waarom aangezien ze zich gewoon kleed als een allerdaags meisje maar misschien is het omdat ze gewoon altijd omringd is door jongens vrienden. Tori is niet echt ervaren op het gebied van jongens. Ze kan zich heel snel als een kluns gaan gedragen en dat is ook de reden waardoor veel jongens op haar afknapen. Als Tori iets in haar hoofd heeft kan je vergeten dat ze het ooit weer eruit zal halen. Ze vind namelijk altijd dat zij gelijk heeft. Als ze je niet mag kan je dat ook merken. Mensen onderschatten haar vaak als het op het gebied van zelfvertrouwen en mentaal hetzelfde.
    Extra:
    Tori is een zangeres singer-songwriter actrice en model. In haar nieuwe videoclip ''Glow'' rapt ze echter ook. Dat zal dan ook vaker in het album voorkomen

    Naam:
    Christopher ''Chris'' Lynn Moore ''Lil twist''
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Chris kan zijn mannetje wel staan. Hij uit zijn woede niet met woorden maar met handen. Dat zou je ook snel merken ook wanneer zijn vuist op je gezicht beland. Bij meisjes gaat het echter anders. Hij zal je negeren en doen alsof je een bij bent. Als het om meisjes gaat is Chris echt een player. Hij flirt met elk meisje en dat kan zijn prestatie's hoog onder druk zetten.
    Extra:
    Dit heb ik tot nu toe. Ik vind het niet veelzijdig genoeg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Appa schreef:
    (...)
    Stuur maar in PB.
    Oeps.. Ik had toch al op opslaan gedrukt :']


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Haha, geeft niets. Ik vind het wel een goede beschrijving ^^. Oh lol, ik weet niet waarom ik hem zo geweldig vind, door hem gaat Justin de verkeerde kant op x].


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Rupert Alexander Lloyd Grint
    Leeftijd: 24, bijna 25 (24 augustus jarig. Zelfde datum als mijn zusje. Dat was nutteloze informatie)
    Uiterlijk: Rood haar en blauwe ogen.




    Ahwww, isn't he cute?(:

    Innerlijk: Rupert heeft een broertje(James) en drie zusjes(Charlotte, Samantha & Georgina). Hij is de oudste. Hij is bang voor spinnen en is hij spontaan. Hij is erg aardig en zou nooit iemand expres pijn doen. Verder is hij trots op zijn rode lokken en heeft hij een hekel aan leugenaars. Rupert heeft mensen om zich heen nodig en kan moeilijk alleen zijn. Hij speelde Ron Weasley is Harry Potter. Rupert heeft een goede smaak voor humor en is soms een beetje raar. Hij kan het met de meeste mensen goed vinden en is erg zachtaardig. Hij is Brits en wou vroeger ijscoman worden. Ondertussen heeft hij inderdaad een ijscokar gekocht. Hij kan soms best lui zijn en houdt van eten. Hij heeft een goede band met Ed Sheeran en heeft ook in zijn videoclip gespeeld.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 14:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ja, graag. (:

    Oke, maar nu zit ik weer te twijfelen.. Of ik Zoe -zoella zal nemen of helena bonham carter -wel een jongere versie. ;c

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 23:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Oke, maar nu zit ik weer te twijfelen.. Of ik Zoe -zoella zal nemen of helena bonham carter -wel een jongere versie. ;c


    Ikzelf houd niet zo van Zoe, dus ik zou Helena kiezen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.