• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Rivaille schreef:
    Maar ik denk dat nog eens 25 episodes het nog niet gaat redden, idd :'D Het moet wel iets worden zoals One Piece etc.


    Dan ga ik echt feest vieren als dat zo is.
    Maar zou het dan niet raar zijn dat ze nu maar één seizoen hebben gemaakt? Ik bedoel al die One Piece, Fairy Tail e.d. zijn allemaal heel veel episodes achter elkaar, 'zonder' seizoenen.
    Persoonlijk denk ik, dat als er een nieuw seizoen komt, het er nog één van 25 episodes gaat worden. Met een beetje geluk kunnen ze er dan daarna nog een derde maken van ook 25 episodes. Want dat is bij Shakugan no Shana ook gebeurt, al moest er heeeeeeel erg lang op het laatste seizoen gewacht worden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trouwens, dit is niet ok, ok?



    *dies*

    Ik zou niet zoveel reacties achter elkaar in één topic moeten posten, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wut, wacht? Hoezo heeft hij de kracht om mensen in een titan te veranderen? D: Ik heb vandaag de hele manga gelezen, maar dat heb ik dan gemist. XD

    Hij heeft Eren toch ook in een titan "veranderd" door zo'n spuit. Ik zou niet weten waarom hij het niet op zichzelf kan gebruiken.

    Dat ik dit topic nu pas ontdek.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    Dat ik dit topic nu pas ontdek.

    'tis a shame.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Hij heeft Eren toch ook in een titan "veranderd" door zo'n spuit. Ik zou niet weten waarom hij het niet op zichzelf kan gebruiken.


    Och ja, inderdaad. Eigenlijk klinkt het ergens best logisch, dat hij die freaky monkey-titan zou zijn. Zou ook verklaren waarom hij is verdwenen enzo.
    Ik heb alleen echt het idee dat alle titans sowieso mensen zijn... Dat idee heb ik al een tijdje in m'n hoofd, maar vooral toen ik in de manga las dat Reiner en Ymir aan het praten waren over 'dat ze al zestig jaar buiten de muren rondzwierf als titan' en dingen over 'wanneer ze weer mens was geworden'. Dus ergens denk ik dat alle titans mensen zijn en hun 'bewustzijn' ergens zijn kwijtgeraakt. In mijn theorie is Ymir één van hen en is ze op de één of andere manier wel weer bewust geworden, waardoor ze weer mens kan worden. Ik denk dat zij een heel ander soort 'iets' is dan Reiner en zijn groep en Eren.

    Edit:
    Plus, dat gedoe met die colossal (dat zijn de colossals toch?) die in de muren zitten is ook zo vaag... Daardoor denk ik nog meer dat alle titans mensen zijn.


    Kortom: I NEED A NEW CHAPTER SOON. Or I'll die. Or worse.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 20:53 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Och ja, inderdaad. Eigenlijk klinkt het ergens best logisch, dat hij die freaky monkey-titan zou zijn. Zou ook verklaren waarom hij is verdwenen enzo.
    Ik heb alleen echt het idee dat alle titans sowieso mensen zijn... Dat idee heb ik al een tijdje in m'n hoofd, maar vooral toen ik in de manga las dat Reiner en Ymir aan het praten waren over 'dat ze al zestig jaar buiten de muren rondzwierf als titan' en dingen over 'wanneer ze weer mens was geworden'. Dus ergens denk ik dat alle titans mensen zijn en hun 'bewustzijn' ergens zijn kwijtgeraakt. In mijn theorie is Ymir één van hen en is ze op de één of andere manier wel weer bewust geworden, waardoor ze weer mens kan worden. Ik denk dat zij een heel ander soort 'iets' is dan Reiner en zijn groep en Eren.

    Edit:
    Plus, dat gedoe met die colossal (dat zijn de colossals toch?) die in de muren zitten is ook zo vaag... Daardoor denk ik nog meer dat alle titans mensen zijn.


    Kortom: I NEED A NEW CHAPTER SOON. Or I'll die. Or worse.


    Daar loop ik dus al de hele tijd mee rond, met die theorie ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Astin schreef:
    (...)

    Daar loop ik dus al de hele tijd mee rond, met die theorie ><


    Yeaaah, I'm not the only one! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yeaaah, I'm not the only one! *O*

    Er is alleen één probleem :<
    IF THERE ARE PEOPLE IN ALL THE TITANS, WHY DONT THEY SHOW UP IF YOU CUT THEIR NECKS

    Jaeger schreef:
    (...)
    Er is alleen één probleem :<
    IF THERE ARE PEOPLE IN ALL THE TITANS, WHY DONT THEY SHOW UP IF YOU CUT THEIR NECKS


    Meh, don't ruin it. ><
    Nee, grapje, je hebt inderdaad gelijk... Daaaamn, het is te confusing, I just need another chapter. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    JA
    IK PAS PERFECT BIJ LEVI



    damn, Annie is klein :')

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 22:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    JA
    IK PAS PERFECT BIJ LEVI



    damn, Annie is klein :')


    Christa is nog kleiner ;p.
    Heh, ik ben bijna net zo groot als Conny, hij is maar liefst één centimeter groter. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Christa is nog kleiner ;p.
    Heh, ik ben bijna net zo groot als Conny, hij is maar liefst één centimeter groter. (':

    Ik ben Mikasa, Eren en Hanji height, zo even uit mijn hoofd. Maar ik heb mezelf al een tijdje niet gemeten dus waarschijnlijk ben ik al Ymir height.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Christa is nog kleiner ;p.
    Heh, ik ben bijna net zo groot als Conny, hij is maar liefst één centimeter groter. (':

    Oeh dan ben ik 2 cm groter dan jou ;D


    Nja ligt eraan bij wat voor ding ik mij meet..
    Dan ben ik even groot als Conny, dan even groot als Armin en dan weer Levi..
    Serieus die meetdingen meten mij niet goed.


    Mja, volgend mij ID ben ik 2cm korter dan Annie.. Omdat die dude van de id-maker het niet goed had gedaan xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Oeh dan ben ik 2 cm groter dan jou ;D


    Nja ligt eraan bij wat voor ding ik mij meet..
    Dan ben ik even groot als Conny, dan even groot als Armin en dan weer Levi..
    Serieus die meetdingen meten mij niet goed.


    Mja, volgend mij ID ben ik 2cm korter dan Annie.. Omdat die dude van de id-maker het niet goed had gedaan xd.


    Mijn paspoort zegt 157cm en sindsdien ben ik niet gegroeid, dus ik ga er vanuit dat het klopt. ;p
    Het is me trouwens nooit opgevallen dat Conny zo klein is. ;o


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)