• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Delone schreef:
    (...)

    Haha, hoeeee? :P


    :)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Parachutes schreef:
    ^ Jij bent zo snel iedere keer. :'D
    Ik wil kijken, maar ik moet om twaalf uur werken en heb ook nog een berg huiswerk liggen... T.T
    Haha hij komt elke keer uit om 1 uur, half 2. Dan ben ik meestal nog wel wakker, ja :')


    I live for the applause, you will die for it.

    This toch geen kut einde hea? -alleen ja of nee! geen spoiler ;d Daar heb ik tumblr voor-
    Anders wacht ik tot volgende week..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    This toch geen kut einde hea? -alleen ja of nee! geen spoiler ;d Daar heb ik tumblr voor-
    Anders wacht ik tot volgende week..
    Kut einde van deze episode bedoel je? Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Kut einde van deze episode bedoel je? Nee.


    Aah ok ;D dan is het goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik verwachtte dat ik wel een breakdown zou hebben na deze episode omdat ik al spoilers met "die" scène had gezien van Eren en toen was ik al helemaal van "no. nonononono. nononostahpnopls" maar nee deze episode is zeker een van mijn favorieten. Ook omdat JESUS HEBBEN JULLIE DIE 3DMG SCENES GEZIEN THAT IS AWESOME OK.

    Dit was zo awesome o-o ewefigfeidskbfeiwefiewfiiefiewioiogwefoibefiofew


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jaeger schreef:
    Ik verwachtte dat ik wel een breakdown zou hebben na deze episode omdat ik al spoilers met "die" scène had gezien van Eren en toen was ik al helemaal van "no. nonononono. nononostahpnopls" maar nee deze episode is zeker een van mijn favorieten. Ook omdat JESUS HEBBEN JULLIE DIE 3DMG SCENES GEZIEN THAT IS AWESOME OK.


    JA DAT IS ZEKER AWESOME DEZE ANIME IS ZO ASAGSHDKDLAH PERFECT


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    JA DAT IS ZEKER AWESOME DEZE ANIME IS ZO ASAGSHDKDLAH PERFECT

    Op tumblr zag je van episode 17 een hoop van Armin's derpy fall maar ik denk dat als je in het echt van een paard af zou vallen het nou ook niet bepaald mooi zou zijn :V Same with this episode.

    Gdi I wanna watch it again but I have way too much shit to do : \

    Jaeger schreef:
    (...)
    Op tumblr zag je van episode 17 een hoop van Armin's derpy fall maar ik denk dat als je in het echt van een paard af zou vallen het nou ook niet bepaald mooi zou zijn :V Same with this episode.

    Gdi I wanna watch it again but I have way too much shit to do : \


    ARMIN.
    HE WAS SO AWESOME IN THIS EPISODE.
    HE'S ALWAYS BEEN AWESOME BUT NOW HE BECAME EVEN MORE AWESOME.
    I'M NOT EVEN SURE IF MY ENGLISH IS CORRECT BUT I DON'T EVEN CARE BECAUSE I'M DYING CAUSE IN A FEW DAYS THE SHINGEKI ANIME WILL BE OVER T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kan je misschien je caps uit doen? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    ARMIN.
    HE WAS SO AWESOME IN THIS EPISODE.
    HE'S ALWAYS BEEN AWESOME BUT NOW HE BECAME EVEN MORE AWESOME.
    I'M NOT EVEN SURE IF MY ENGLISH IS CORRECT BUT I DON'T EVEN CARE BECAUSE I'M DYING CAUSE IN A FEW DAYS THE SHINGEKI ANIME WILL BE OVER T.T

    Armin just became an Arman

    gomen for the puns

    Shion schreef:
    Kan je misschien je caps uit doen? ;d


    Meh, sorry. Ik ben iets te enthousiast. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Armin just became an Arman

    gomen for the puns


    I laughed harder than I should have. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    So. I read the manga. And I'm so fucking confused now. I don't know what to think anymore. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)