• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Arlert schreef:
    @Rivaille; het is nog niet zeker óf er wel een seizoen twee komt toch? Ik hoop het wel echt met heel mijn hart, though.
    Moet wel toch? I mean.. Als het echt 25 ep's heeft, krijgen ze het nooit af. Niet met waar we nu pas zijn en wat er allemaal nog moet gebeuren. En de anime is heel populair.
    Dus het zou erg raar zijn als ze geen seizoen 2 zouden maken.
    Anders..... weet ik niet meer wat ik met m'n leven moet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Arlert schreef:
    (...)

    Zeker, zeker! Ik wil echt dolgraag Shingeki cosplayen :'D. Ik weet alleen nog niet wie. Stiekem wil ik Armin wel cosplayen, maar ik weet nog niet of ik wel een mannelijk personage wil cosplayen. (': Anders Mikasa of Sasha.


    Awesome en opzicht niks mis mee toch? Crossplay ^^ Persoonlijk weet ik het ook niet of ik een hoofdpersonage zal cosplayen, daarom hou ik het voor nu op een gewone soldaat wat iets makkelijker is lijkt me. Even random ik zag op abunai wel de colossal titan rondlopen XD

    Hmm het verband tussen Levi en Mikasa zie ik niet echt zitten of er moet nog iets gebeuren vanaf aflevering 18? xd Mee eens armin is kwa vechten niet zo goed maar zijn hersens zijn een ander verhaal : D


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Moet wel toch? I mean.. Als het echt 25 ep's heeft, krijgen ze het nooit af. Niet met waar we nu pas zijn en wat er allemaal nog moet gebeuren. En de anime is heel populair.
    Dus het zou erg raar zijn als ze geen seizoen 2 zouden maken.
    Anders..... weet ik niet meer wat ik met m'n leven moet.


    I'll die. I'm sure.
    Je hebt ook wel gelijk, maar ik ben nog steeds bang voor een vervormd anime only eind ofzo D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Awesome en opzicht niks mis mee toch? Crossplay ^^ Persoonlijk weet ik het ook niet of ik een hoofdpersonage zal cosplayen, daarom hou ik het voor nu op een gewone soldaat wat iets makkelijker is lijkt me. Even random ik zag op abunai wel de colossal titan rondlopen XD

    Hmm het verband tussen Levi en Mikasa zie ik niet echt zitten of er moet nog iets gebeuren vanaf aflevering 18? xd Mee eens armin is kwa vechten niet zo goed maar zijn hersens zijn een ander verhaal : D


    Ja, is ook wel zo. Maar ik weet het gewoon nog niet ;p. Die Titan was echt awesome, die heb ik ook gezien. (':
    && Eigenlijk pas in de laatste episode :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ja, is ook wel zo. Maar ik weet het gewoon nog niet ;p. Die Titan was echt awesome, die heb ik ook gezien. (':
    && Eigenlijk pas in de laatste episode :'D


    Komt wel, goed over nadenken ^^ Inderdaad al was die body suit tegelijkertijd ook een beetje creepy, ik kende de serie nog niet en dacht eerst dat het een pak was van het menselijk lichaam *facepalm* Oh die moet ik dan nog zien nu ben ik benieuwd xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Arlert schreef:
    (...)

    I'll die. I'm sure.
    Je hebt ook wel gelijk, maar ik ben nog steeds bang voor een vervormd anime only eind ofzo D:

    Want anime eindes wanneer de manga nog doorgaat zijn meestal echt flut.
    Enige anime einde wat ik beter vond dan de manga was Soul Eater, maar kijk eens naar, bijvoorbeeld, Pandora Hearts. Ik hoop zo dat de makers van SnK niet zo stom zijn het zo te laten eindigen.

    @Jaeger indeed, Pandora Hearts, Tsubasa Chronicles... They all messed it up. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Erens Titan form blijkt op dit lichaam gebaseerd te zijn:


    Middelgewicht mixed martial artist Yushin Okami

    Hmm, ergens lijkt het inderdaad wel op mekaar...


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Erens Titan form blijkt op dit lichaam gebaseerd te zijn:


    (...)
    Hmm, ergens lijkt het inderdaad wel op mekaar...
    Je kunt het middenrif van de rogue titan niet zien, ze hebben gwn een en al 8pack getekend. En bij deze man is het middenrif heul duidelijk te zien en de abs echt amper.

    Vind het niet echt lijken. Maar kan ook aan mij liggen :'D
    Ook gewoon echt de spieren zelf zie je goed bij Eren. Zeg maar... de strepen op de borst- en armspieren, als je snapt wat ik bedoel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Je kunt het middenrif van de rogue titan niet zien, ze hebben gwn een en al 8pack getekend. En bij deze man is het middenrif heul duidelijk te zien en de abs echt amper.

    Vind het niet echt lijken. Maar kan ook aan mij liggen :'D
    Ook gewoon echt de spieren zelf zie je goed bij Eren. Zeg maar... de strepen op de borst- en armspieren, als je snapt wat ik bedoel.

    Inderdaad, ik vind het er echt niet op lijken, maar ach. :')
    For comparison:



    Neup.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 18:26 ]

    Rivaille schreef:
    (...)Je kunt het middenrif van de rogue titan niet zien, ze hebben gwn een en al 8pack getekend. En bij deze man is het middenrif heul duidelijk te zien en de abs echt amper.

    Vind het niet echt lijken. Maar kan ook aan mij liggen :'D
    Ook gewoon echt de spieren zelf zie je goed bij Eren. Zeg maar... de strepen op de borst- en armspieren, als je snapt wat ik bedoel.

    Ik vond het qua verhouding wel wat lijken. Volgens mij is dat ook de enige manier waarop ze gebaseerd zijn, want de Titans zijn gewoon overbespierd :')


    From these ashes, I will rise

    Jaeger schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik vind het er echt niet op lijken, maar ach. :')
    For comparison:



    Neup.

    Nahh, ik vind de schouders/borst verhoudingen toch echt wel lijken. Minder qua bespiering, maar qua vorming wel.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Nahh, ik vind de schouders/borst verhoudingen toch echt wel lijken. Minder qua bespiering, maar qua vorming wel.

    Ah, als je inderdaad naar de schouders etc. kijkt wel een beetje, maar voor de rest niet :Y)

    Special nummer twee is uit. (': Kliklik.
    Mhehehe, ik vind die specials echt awesome. :Y) Ik heb echt medelijden met arme Jean. x]

    Chibi titan is almost cute. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 0:33 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deze episode.. ):


    I live for the applause, you will die for it.