• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Parachutes schreef:
    So. I read the manga. And I'm so fucking confused now. I don't know what to think anymore. :/
    Haha, what's wrong?


    I live for the applause, you will die for it.

    Maare, het kan goed dat de pauze tussen seizoen 1 en 2 een jaar kan duren. OF LANGER
    Als ze zo doorgaan halen ze de manga in :') En zelfs de manga is nog niet klaar + er komt elke MAAND een nieuwe chapter.

    Duss.. Deze zaterdag probably de laatste episode voor nu ):

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 18:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Maare, het kan goed dat de pauze tussen seizoen 1 en 2 een jaar kan duren. OF LANGER
    Als ze zo doorgaan halen ze de manga in :') En zelfs de manga is nog niet klaar + er komt elke MAAND een nieuwe chapter.

    Duss.. Deze zaterdag probably de laatste episode voor nu ):

    Ja, ik verwacht dat het een jaar of zo gaat duren. Ik snap dat ze weer even een voorsprong moeten krijgen op de manga, maar anders wordt de anime vergeten, als ze te lang wachten, omdat het nu zo populair is.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ja, ik verwacht dat het een jaar of zo gaat duren. Ik snap dat ze weer even een voorsprong moeten krijgen op de manga, maar anders wordt de anime vergeten, als ze te lang wachten, omdat het nu zo populair is.
    Ja, dat is ook zo.. Maarja..
    Mijn vriend zei ookal dat het 5 jaar kan duren (ong) ALS het een 200+ anime wordt. Dat ze de tijd nemen om ALLE ep's te maken. Ugh..
    Ik ben benieuwd.

    Sowieso dat ze een paar kijkers verliezen. Mensen gaan sowieso de manga lezen als het te lang duurt en denken dan van meh, manga gelezen, geen zin anime nog te kijken. Ik lees de manga ook, maar ik ga nog steeds kijken. 't Blijft spannend, hehe.

    Let's hope dat het niet te lang duurt ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Haha, what's wrong?


    Well...
    Reiner en Bertholdt. Ik snap gewoon niet wat hun doel is, net zomin als ik het doel van Annie snap en ik begin zelfs te denken dat die drie helemaal niet zulke slechte mensen zijn en dat ze er op de één of andere manier een heel goed excuus voor hebben, terwijl ik aan de andere kant denk dat je noooooit een excuus kunt hebben voor het vermoorden van zoveel mensen. D: Plus, Ymir snap ik al helemaal niet. ><
    Ik denk in ieder geval dat dit echt zo'n verhaal gaat worden waarin je niet echt 'goed' en 'slecht' hebt, en waarin je zelf moet besluiten wie de good guys en wie de bad guys is. EN IK BEN GEWOON VRESELIJK NIEUWSGIERIG EN WE MOETEN IEDERE KEER EEN MAAND WACHTEN AAAARGH


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Maar, guys... Is het wel bevestigd dát er überhaupt een seizoen twee komt? Zo ja, hebben jullie een bron?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Well...
    Reiner en Bertholdt. Ik snap gewoon niet wat hun doel is, net zomin als ik het doel van Annie snap en ik begin zelfs te denken dat die drie helemaal niet zulke slechte mensen zijn en dat ze er op de één of andere manier een heel goed excuus voor hebben, terwijl ik aan de andere kant denk dat je noooooit een excuus kunt hebben voor het vermoorden van zoveel mensen. D: Plus, Ymir snap ik al helemaal niet. ><
    Ik denk in ieder geval dat dit echt zo'n verhaal gaat worden waarin je niet echt 'goed' en 'slecht' hebt, en waarin je zelf moet besluiten wie de good guys en wie de bad guys is. EN IK BEN GEWOON VRESELIJK NIEUWSGIERIG EN WE MOETEN IEDERE KEER EEN MAAND WACHTEN AAAARGH

    Ja... Dat is nog steeds een mysterie. En idd, rond de laatste chapters van nu begin ik wel te geloven dat ze er een goed excuus voor hebben. Maar dan nog.. Wat ze allemaal hebben gedaan.
    Maar er is nog zoveel.. al hun verhalen/doel waarom ze dit doen. De kelder. De titans in de muur. De ape titan etc etc
    UGHHHHHH zo lang wachten

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 19:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    Maar, guys... Is het wel bevestigd dát er überhaupt een seizoen twee komt? Zo ja, hebben jullie een bron?
    Als ze niet een seizoen 2 maken zijn ze echt.. dom :') De anime is zo populair.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    Maar, guys... Is het wel bevestigd dát er überhaupt een seizoen twee komt? Zo ja, hebben jullie een bron?

    Shh shh don't ruin it now

    Found this

    I'm here once again to give an awesome news about Shingeki no Kyojin!

    The anime tv-series Shingeki no Kyojin just aired hours ago and have been streamed online with sub also on this day, while I was searching for some information about the tv-series Shingeki no Kyojin or Attack on Titan I saw a post saying that the scriptwriter of Shingeki no Kyojin, Noboru Takagi said that this anime will be airing for half a year which means it would be airing for at least +Two-Season at minimum.

    So which means this will be a long and exciting series, with the minimum of 22-25 episode you won't expect a boring story, so fan of the said series will really go wild when they hear this news, after all most anime today only last for 12 - 13 episode considering the long running mainstream series like One Piece, Detective Conan and Naruto.

    Well I just wanted to inform people that the series will last at the minimum of 2 seasons!
    Related: febrawry.blogspot.com/2013/04/shingeki-no-kyojin-for-2-seasons.html (I own the site)

    Reminder:
    Shingeki no Kyojin won't be having a Sequel YET.
    I'll update you guys once a sequel is announced.
    This post just says 2 Season, which means 6 Months.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)
    Ja... Dat is nog steeds een mysterie. En idd, rond de laatste chapters van nu begin ik wel te geloven dat ze er een goed excuus voor hebben. Maar dan nog.. Wat ze allemaal hebben gedaan.
    Maar er is nog zoveel.. al hun verhalen/doel waarom ze dit doen. De kelder. De titans in de muur. De ape titan etc etc
    UGHHHHHH zo lang wachten

    Ik denk persoonlijk dat de Ape Titan Grisha is. Idk hij lijkt er een beetje op en aangezien hij de "kracht" heeft mensen in een titan te veranderen lijkt het me dat hij zichzelf ook wel in een slimmere kan veranderen (als in, kan praten etc)

    Maar ik denk dat nog eens 25 episodes het nog niet gaat redden, idd :'D Het moet wel iets worden zoals One Piece etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik denk persoonlijk dat de Ape Titan Grisha is. Idk hij lijkt er een beetje op en aangezien hij de "kracht" heeft mensen in een titan te veranderen lijkt het me dat hij zichzelf ook wel in een slimmere kan veranderen (als in, kan praten etc)
    Hoe weet je dat hij de kracht heeft mensen in een titan te veranderen D:
    Heb ik er overheen gelezen ofzo in de manga? ._.

    Maar nu je 't zegt.. Could be. Ook omdat hij zo mysterieus doet over de kelder :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik denk persoonlijk dat de Ape Titan Grisha is. Idk hij lijkt er een beetje op en aangezien hij de "kracht" heeft mensen in een titan te veranderen lijkt het me dat hij zichzelf ook wel in een slimmere kan veranderen (als in, kan praten etc)


    Wut, wacht? Hoezo heeft hij de kracht om mensen in een titan te veranderen? D: Ik heb vandaag de hele manga gelezen, maar dat heb ik dan gemist. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Shh shh don't ruin it now


    Sorry, sorry. Ik wilde gewoon even weten of het toevallig al bekend was en ik het gemist had. :'D
    Maar het is niet officieel bekend dus. Damnit.
    Maar ze zijn inderdaad wel stom als ze geen tweede seizoen maken.
    Als ik heel eerlijk ben, hoop ik eigenlijk dat ze nog even wachten met maken, aangezien ze dan de manga beter kunnen volgen enzo - anders krijg je van die 'geweldige' fillers de hele tijd. Wel jammer dat het dan zo lang duurt, want de manga komt ook zo langzaam uit...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)