• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Arlert schreef:
    (...)

    KIJK JE DIE OOK? =D


    Jups.
    I likes it


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mikasa schreef:
    (...)

    Jups.
    I likes it


    Me likes it too. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deze episode was best.. Saai, tbh. Tot op het einde, dus de volgende wordt wel weer dik.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 2:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Saai? Ok, ik ga kijken of je gelijk hebt. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, ik ben het niet met je eens. (cat)
    Het was best een spannende episode, het is alleen een beetje stom als je jezelf al gespoilered hebt (zoals ik) en dus al wist wie de female Titan was. :'D
    Ik snap alleen niet helemaal waarom Armin het door had, eerlijk gezegd...

    Ja, omdat ze Marco's maneuver gear had, maar dat kun je toch niet meteen koppelen aan de female Titan, of wel? Annie is wel zeer awesome, trouwens. :Y) Ik heb alleen ook het idee dat ze toch wel een beetje spijt heeft en niet voor de volle honderd procent achter het hele gedoe staat. I mean... ik heb het idee dat ze Eren wel mag, eigenlijk.

    Oeeeeh ik ben benieuwd naar de volgende epi! *O* Ik vraag me trouwens echt af waar dit gaat eindigen. Ik had echt gedacht dat de anime zou eindigen bij het onthullen van de female Titan, maar ja, dat is nu dus al gebeurd... HOPELIJK KOMT ER EEN SEIZOEN TWEE =D.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, I mean.. Als je het vergelijkt met de vorige afleveringen enzo. Er gebeurde zeg maar niet veel in deze episode. Op 't einde werd het idd wat spannender, maar ik wist het ook al, lulz.

    En eindelijk begint er ook een verhaal rondom een ander karakter, die ook eigelijk een grote rol heeft in deze anime :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb de manga gelezen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil dat ook. (cat) Het is zo verleidelijk maar ik wil de anime niet spoilen voor mezelf. D: Dus ik ga het doen zodra de anime af is. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ah, ik vond deze episode iets minder leuk dan gewoonlijk. Al vond ik het einde wel leuk. :Y)
    Misschien komt dat omdat ik Annie wel leuk vind, maar niet dat ik een heel verhaal om haar heen zou willen lezen/zien.

    Weer een mooie episode.
    Al heb ik nu voor de komende episodes de manga al gelezen, het is nog steeds spannend :')


    I live for the applause, you will die for it.

    ^ Jij bent zo snel iedere keer. :'D
    Ik wil kijken, maar ik moet om twaalf uur werken en heb ook nog een berg huiswerk liggen... T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HOLY SHIT THAT EPISODE


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik moet deze anime van een vriendin gaan kijken, maar hij lijkt me ook best awesome :')


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Ik moet deze anime van een vriendin gaan kijken, maar hij lijkt me ook best awesome :')


    Reken er maar op dat je hem moet gaan kijken! Ik hou je in de gaten! xD

    Die laatste aflevering, though! Wooo!!! BRB ff iemand uit het raam gooien (nerd)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Arichibi schreef:
    (...)

    Reken er maar op dat je hem moet gaan kijken! Ik hou je in de gaten! xD

    Die laatste aflevering, though! Wooo!!! BRB ff iemand uit het raam gooien (nerd)


    Haha, hoeeee? :P


    Stenenlikker