• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Wacht!' zegt Zayn ik grinnek van zijn spontane actie en blijf grinnekent staan 'Jij blijft hier prinses ik ben zo weer terug' voegt hij er aan toe met een knipoog. Hij loopt naar de keuken, hij neemt een bakje mee en ga tegenover me zitten. Hij opent meteen een bakje, vol verwachting kijk ik ernaar. Als hij klaar is houdt het voor mijn neus. 'Mondje open' lacht hij. Ik open me mond en de heerlijke zoete smaak glijd over mijn tong waarna ik me naar voren buig en hem een kus op zijn mond geef. Plots hoor ik onze 'deurbel' gaan. ''Ik ga wel mop '' zeg ik hem en sta op en woel nog even stiekem met mijn hand door zijn haar waarna ik meteen een protesterend geluidje uit zijn mond komt waar door ik moet lachen. Ook haal ik nog even bij me zelf een hand door me haar pak de sleutel van het kastje en haal de deur van het slot die ik vervolgens open. Ik begin breed te glimlachen als ik Katie voor de deur zie staan, ze voelt als een klein zusje voor me ookal heb ik die nooit gehad OKEE focus Emma er staat iemand voor de deur, ik schud even met me hoofd waarna ik haar binnen laat en knuffel. Met Katie aan mijn zijde loop ik terug naar Zayn die nog wat aan het klooien was. '' Wil je thee? '' vraag ik aan haar waarna ze met me mee de keuken in loopt '' Ik was van plan om vandaag met Zayn naar Liam in het ziekenhuis te gaan die paar dagen geleden voelen namelijk als maanden terug ik moet hem echt eventjes zien '' zeg ik met een glimlachje, ook al staalt die natuurlijk niet helemaal omdat ik me vriend verloopig niet in levende lijve zal zien.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Tevreden laat ik me achterover zakken. Ik laat nog net geen boer.
    'Mmm lekker' zeg ik. Ik draai mijn hoofd weer naar Niall en lach.

    (lalalalalalaalalalsorrylalaalalal)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    'Ja...over dat' mompel ik. Ik sla mijn blik wat ongemakkelijk neer.
    'Ga eerst maar bij ons aan tafel zitten. Neem wat thee en dan kunnen we praten' stelt zayn voor. Dankbaar lach iki naar hem en schuif aan. Ik kom maar meteen ter zake:
    'Nou Liam is zelf dus eerder weggegaan. Het gaat goed met hem en hij is nu aan het ontbijten met Niall' lach ik wat ongemakkelijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma ;

    '' HIJ IS WAT!............ EN ,, DAT - DAT MOCHT VAN HET ZIEKENHUIS?'' vraag ik onbegrijpelijk, snel pak ik Zayn zijn hand. '' Katie, hij is dus oke?'' er spoken meteen van allerlei gedachtends door mijn hoofd heen en k laat Zayn zijn hand los en ren naar de wc om over te geven waarna ik meteen me mond spoel en de wc door trek ik gooi gelijk wat water in me gezicht, ''sorrie, voelde me even niet zo lekker..'' verontschuldig ik mezelf snel. '' wat gaat er nu met hem gebeuren dan? gaat het ziekenhuis hem niet zoeken?'' ik bedenk gelijk van alles ook komt Harry weer in me hoofd spoken, '' Had Louis Harry trouwens niet gevonden, ik had een sms van hem gehad.. en Violet komt ook weer we gaan een verassing feest voor hem geven dus mondje dicht'' glimlach ik even snel.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Katie:

    Verschrikt kijk ik naar alles wat er gebeurt. Ik neem een diepe zucht en zeg in een keer:
    'Violet?'. Ik had mmijn zin ook even wat langer verscht maar, Violet terug? Hoe willen ze t regelen? Ik schud mijn hoofd lichtjes. Gelukkig is het een verassing voor lou, anders geven ze hem misschien valse hoop.
    'Over Li, hij is oke. Ik heb hem een paar pilletjes gegeven en hij is ook weer wakker. Ik heb gezegd dat ik zou vragen of hij mocht blijven bij het ziekenhuis. Ik ben bang dat hij daar later toch even heen moet. Maar het punt is- het gaat goed en zodra er iets mis is help ik wel, meld ik het wel, en dan gaan we toch maar even naar het ziekenhuis' ratel ik misschien een beetje vaag. Achja, Emma was ook niet al te duidelijk. Kotsen...om dit nieuws..hij is toch oke...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik glimlach naar Liam en moe plof ik naast hem neer. ' ik ben moe' geeuw ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik knik en kijk vervolgens even denkend voor me uit. Ik sta op, pak nialls hand, en sleut hem mee omhoog.
    'Kom doornroosje wij gaan even een schoonheidsslaapje doen' lach ik. Ik kom met Niall in de kamer en plof op het bed.
    'Ik kruip zo onder de wol en kom hier daarna nooooi meer vandaan' murmel ik in het deken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ''okee, Zayn zullen wij zo gaan douche zo dat we Liam en Niall ook even kunnen bezoeken, nu hoef je zijn gedachte niet meer te lezen want nu kun je echt met hem praten'' zeg ik met een gemeende lach. '' Katie, als je wilt mag je wel wat bakken of koken skype, bellen weet ik veel haha alles is mogelijk'' zeg ik met een knipoog en loop naar haar toe om haar nog een knuffel te geven. Vervolgens loop ik met Zayn achter me aan hand in hand naar boven, ik doe me badjas uit en vervolgens ook mijn hempje en mijn boxer shortje vervolgens bekijk ik mezelf even in de spiegel.... er is iets veranderd aan mezelf... dan vallen me ogen op me buik ik ben gewoon aan gekomen, normaal kom ik niet zo snel aan naja, ze zeggen wel altijd als je niet meer groeit je dikker gaat worden haha. ik grinnik even om mijn eigen gedachte waarna ik me nog snel even weeg en vervolgens de douche in stap en de warme stralen op me voel kletteren vervolgens komt Zayn achter me staan en meteen voel ik mezelf wat opwarmen en ontspannen dan draai ik me om zodat ik hem aan kan kijken, ik ga even op me tenen staan en geef hem een kusje om hem vervolgens heel onschuldig aan te kijken. Snel pak ik een fles AXE shampoo en begin zijn haar er mee in te soppen blijkbaar ben ik zo zijn haar en hoofdhuid aan het masseren dat er allemaal bellen vanaf komen. Nu is het zijn beurt om mij in te soppen waarna hij ook me lichaam doet, iets waar ik echt van kan genieten dus dan doe ik dan ook maar. '' Ik hou van je Zayn, met heel mn hart.'' zeg ik en bloos even lichtjes waarna ik naar beneden kijk. Ik leg mijn arme in zijn nek en kijk hem aan, hij is de mijne. En ik hou echt super veel van hem....

    Als we beide afgespoeld zijn droog ik mezelf af en gooi naar Zayn ook nog een handdoek. Ik trek mijn schone setje lingerie aan en ga voor de spiegel staan om mijn haar door te borstelen en te fhónen als mijn haar eenmaal droog is en Zayn mag fhónen pak ik mijn krultang en maak wat krullen in mijn haar en doe vervolgens nog een dun laagje waterproof mascara op en doe mijn ketting om en mijn armband die ik de rest ook gegeven had. Ik stift mijn lippen in de iets donkerdere kleur van mijn eigen lippen en bekijk mezelf nog 1x in de spiegel ik zweer dat ik mijn buik zag bewegen hoopelijk zag Zayn het niet. Ik loop naar onze slaapkamer waar ik mijn http://www.polyvore.com/cgi/set?id=99943834&.locale=nl outvit aan trek en loop vervolgens weer terug.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik wacht nog even tot Emma haar kleding heeft aangetrokken, en stieken bestudeer ik haar even. Ze heeft echt een geweldig lichaam. Nog een pluspunt van gelukkig mijn vriendin. Zodra Emma ook klaar is leg ik van achteren mijn handen op haar schouders. Via de spiegel kijk ik alachend naar ons twee. Mijn vingers strelen haar bovenarmen en ik plaats een kusje op haar wang.
    'Wat wil je vandaag gaan doen mijn prachtige prinses?' Fliister ik in emma haar oor. Ik houd gewoon pittig veel ban haar.
    'Latenmwe wat gaan eten' besluit ik maar voor te stellen. Ik neem voorzichtig haar pols vast en loop voor haar naar beneden en richting. Dekeuken waar ik een briefje tegenkom. Ik pak het en lees op:
    'Hey jongens! Ik heb een paar van Emma haar tostis proberen na te maken. Ze zullen vast niet zo goed zijn, maar veel meer was er niet. Er staat een toetje van chocolademouse die jullie wel kunnen delen. Ik ben naar de supermart dus zie jullie vanmiddag wel weer. X Katie. Oke dus laten we maar gaan eten' zeg ik en ik schenk em nog een glimlach

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 15:57 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Terwel ik achter Zayn aan loop naar beneden probeer ik te bedenken wat we dus kunnen doen vandaag... We zijn blijkbaar ineens gestopt met lopen ik grinnik even en luister vervolgens naar Zayn

    'Hey jongens! Ik heb een paar van Emma haar tostis proberen na te maken. Ze zullen vast niet zo goed zijn, ( ik begin te lachen ) maar veel meer was er niet. Er staat een toetje van chocolademouse ( gelijk had ik mijn aandacht weer bij het woord chocolade & mouse dat klinkt eens lekker in de oren.) die jullie wel kunnen delen. ( DELEN? :o okee het is Zayn daar mee kan ik wel delen :) )Ik ben naar de supermart dus zie jullie vanmiddag wel weer. X Katie. Oke dus laten we maar gaan eten' zegt Zayn tegen mij en schenkt mij nog een glimlach. ' Dat is lief van der dat ze dit voor ons maakt, en nu weer boodschappen gaat halen ' zeg ik trots en neem even een diepe zucht. ' Ik pak snel wat aardbeien en yoghurt melk en vanille ijs en gooi het in de blender waarna ik dan 1minutje laat mixen ik pak snel twee hoge en stevige glazen uit het keukenkastje en giet het heerlijk fuctia zoete mengsel in de twee glazen en pak twee zwarte rietjes die ik er in steek ik doe de rest wat over is met blender en al in de koelkast straks voor Katie en de jongens.

    Ik loop met een rond diemblad met de twee glazen op bij passende schooteltjes naar Zayn waar ik bij hem naar voren buig om het glas voor hem te zetten en vervolgens nog mijn eigen glas neer te zetten ik loop terug richting de keuken waar ik Zayn nog een speelse knipoog geef en veder loop. Ik grinnik even zonder geluid en zet het diemblad terug en loop terug naar Zayn om naast hem plaats te nemen. Nu begint Zayn ook te lachen, ' ik was wel goed eh geef maar toe ( terwel ik in zijn zij prik ) geef maar toe Zayn ' zeg ik met een breede grijns op mijn gezicht.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    'Schat waar heb je het over' zeg ik lachend, maar ik probeer niet te laten merken dat het bet wel kietelt.
    'Waar je het ook over hebt je zal het vast super in zijn. Voor mij ben je perfect' zeg ik gemeend, met daarop een korte stilte.
    'Wacht eens... Je bedoelt toch niet...?' En ik laat weer een rust vallen.
    'De tosti's? Ja kijk heerlijk schat maar ikmheb die van katie nog helemaal niet geproefd. Misschien kom ik daardoor wel in de zevende hemel' plaag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik kijk Zayn even met spleetoogjes aan. En ga dan ook zitten. 'Zayn, ik wou het er eigenlijk niet meer over hebben en ik weet ook dat het gevoelig voor je is, maar ik ben wel echt zwanger..' Zeg ik en pak zijn hand even en keek hem even kort aan. ' Het is al te laat voor die pil..' Fluister ik bijna onhoorbaar. Maar ik weet wel dat hij me verstaan heeft.





    ( Sorrie kort maar dan kunnen we teminsten veder x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Mijn blik zit ineens vast hangen naar een beeld net naast emma. Ik sxhud mijn hoofd en begin wat te stamelen.
    'Eh ebdu e eh. E-em. Ik houd echt van je dat wwet je maar i-ik kan het echt niet aan. Niet nu!' Zeg ik licht panikerend.
    'M-maar ik kan het echt niet aan om de rest van mijn leven te sjouwen met het idee dat...dat ik..een groeiend kind... nouja het leven ervan weggenomen hebb ' stoot ik onzeker uit terwujl mijn handen langzaam beginnen te trillen. Ik houd ze maar beide vast en staar naar de grond.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Babe, laten we er nu even niet aan denken en er later over praten.' Zeg ik wrijf even over zijn schouder en druk een kus op zijn slaap. 'Kom we nemen lekker wat eten mee en gaan onze tuin ontdekken.' Zeg ik met een knipoog en trek hem met me mee de keuken in waar we wat lekkere dingen mee nemen ook pak ik 2 gekoelde red bull blikjes. We stoppen samen alles in een mandje en ik loop al naar de deur.' OMG BABE! EEN HANGMAT' schreeuw ik ( ik weet nu zeker dat niall en de rest het ook gehoort zal hebben) ik ren naar hem terug en kijk hem met een grote grijns aan. En trek hem mee ik grijp snel een groot kussen en een kleedje van de (fotui) bank en doe die onder me arm. Het is al donker perfect.... ' Omg zayn, jij moet wel eerst gaan zitten hoor anders tieft ik meteen weer op de grond' zeg ik meenend waaarna ik met een grijns van hier tot friesland sta (ghegheghegheghe) want voor het zelfde geld valt Zayn dalijk haha. Snel haal ik de grijns van me gezicht. Ik leg het kussen neer en pak het dekentje die ik bij het voeten einde leg. Ik neem de mand aan van zayn en zet die onder de hangmat, 'omgg baby kijk vuurvliegjes' kier ik als een klein kind en ik sla entujast tegen zijn borst aan. Als hij eenmaal ligt kruip ik er ook voorzichtig bij ik gooi me slippers uit en trek het denkentje over ons heen. ' Zayn ik hou van je ' ik zoen hem waarna ik me moe voel worden de sterren zijn prachtig , Zayn is prachtig dit moment met hem is prachtig. Ik voel me langzaam weg zakken.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (gnegne geniaal. en mijn ideetjes met jou ideetjes, magnefiek! (of hoe je t wilt schrijven))
    Zayn:

    'Babe' fluister ik naar Emma terwijl ik haar een beetje schud. 'Niet slapen' voeg ik er aan toe.
    'Nou kijk het mag wel maar dit is zo perfect...' mompel ik. Ik draai me wat naar haar toe en sppel een tijdje geconcentreerd met haar haren. Ik kan nu even niet zien of ze wel of niet slaapt. Ik besluit om heel voorzichtig uit het maktje te gaan en vervolgens emma op te tillen. Mijn ene hand onder haar knieen en de andere onder haar rug. Ik bewonder haar weer even en plaats vervolgens even een kus op haar haren. Ik loop de bungalow in, de trap op, en de rustgevende kamer in.
    Voorzichtig leg ik emma neer. Zelfs als ze slaapt -wat ik vermoed- beweegt ze sierlijk als ik haar neerleg. te veel gekheid op een stokkie in een keer hoor. Ik laat het prachtige gedaante voor me met kleding en al liggen en doe het deken over haar heen. Ik open de deur van de badkamer, die in tegenstelling tot de kamer nog steeds kleinm is. Ik sta dus ook half in de kamer als ik mijn shirt uittrek en me klaarmaak voor de nacht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3