• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jot is goed, is t een nieuwe dag en waar zijn ze eigwnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En hebbben jullie kaartjes voor t concert


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In de bungalows. Wie moet ik voor je doen? :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Uihhhhm kweeenie doe maar iemand haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Maar ik wil nu naar hem toe!' snauw ik boos tegen de verpleegster.
    'Dat kan binnenkort wel meneer Payne, maar u moet nu nog herstellen. Bovendien kan u zicht niet zomaar loskoppelen van de machines! Was was u aan het denken?' zegt ze terug.
    'Dat ik naar Niall wil! Dat zei ik al!' zeg ik gefursteerd. Opnieuw doe ik een poging om mezelf los te koppelen maar de verpleegster houdt me tegen.
    'U wilt toch niet dat u om dit...gaat sterven? Heb gewoon geduld alstublieft' zegt ze. Ik zucht en ga weer op het bed liggen terwijl de zuster me opnieuw vastmaakt. Ze heeft gelijk. Maar ik kan gewoon echt niet zonder Niall.
    En toch, zodra de verpleegster weg is ontsnap ik. Ik ben gewoon gaan rennen. Zo ver is het toch niet naar het kamp?
    Na lang rennen kom ik uitgeput aan op het kamp. Ik laat me op mijn knieen vallen en veeg langs mijn voorhoofd. WAT?! Waar zijn de tenten gebleven? Lang kan ik niet denken want het wordt me allemaal te veel en val doodmoe op de grond.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Moet ik eerst even een ander doen? of kan je daar wa mee?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    Met mijn handen in mijn haar sta ik in de keuken. ik ben hier alleen in een bungalow, oke. Geen probleem. Maaar waarom schieten er zo ontzettend veel gedachten door mijn hoofd? Ik loop maar naar de woonkamer en begin daaar te ijsberen. Als ik niet snel iets ga doen dan- weetikveel! Ik- gewoon! Ik en mijn gedachten zijn teveel. Ik kijk paniekerig om me heen en zie ene notietieblokje met pen. Ik ga op de bank zitten en neem het op mijn schoot. Op de kaft staat een prachtige vogel. Een beetje rust geeft het me, maar ik sla al snel het boekje open. Ik zucht een keer en schrijf alle woorden die in me opkomen mop het papiertje. Vervolgens lees ik ze na, maar halverwege sla ik weer een pagina om om weer te schrijven, te schrijven, en te schrijven.
    Het kalmeerde me wel enigzins, maar mijn gedachten raceten nog ongenadeloos rond. Ik zet het boekje snel neer en loop omhoog om mijn renkleding aan te trekken. Vervolgens doe ik een staart in en loop weer naar beneden. Rechtstreeks naar de deur om te gaan rennen langs het pas en allemaal bungalows... Allemaal hetzelfde. Wel georganiseerd en toch ziet het er voor mij chaotisch uit. ik richt mijn blik maar op de weg. Alleen het asfalt. Rust?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    Ik schrik wakker en ga al hijgend rechtop zitten. Mijn hand gaat naar mijn voorhoofd en meteen komt het in aanraking met het vocht. En een flinke lading. Wat een vreselijke nachtmerrie. Ik droomde dat Violet tegen me zei hoe- hoe vreselijk ik was als vriendje. En nu twijfel ik er aan of dat nog wel de waarheid is.
    Ik sta op van het klamme bed en loop al denkend naar beneden. Het kan niet. Ze kan niet weg zijn. Ze verstopt zich gewoon tot ik haar vind en dan zijn we weer gelukkig samen. Ik trek de eerste de beste kast open met een grijns op mijn gezicht, maar die verdwijnt als sneeuw voor de zon als er niks in zit. 'Violet'?' fluister ik. 'VIOLET? WAAR BEN JE?' roep ik door het huis.
    Na veel hoeken en gaten verdwijnt mijn hoop langzamerhand. 'VIOLET?!' roep ik paniekerig. Het kan. gewoon. niet! Ze moet hier in de buurt zijn toch? Met mijn handen in mijn haar begin ik te lachen. Dit kan niet. Ik lijk wel een emotionele gekke wetenschapper die in de war is. Ik loop naar de woonkamer, val op de bank, grijp een kussen vast en schreeuw er hard in. HET. KAN. NIET!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lol louwie whatyedoin

    Niall

    Ik zit buiten alleen in het bos in de buurt van het kamp en speel rustig op mijn gitaar. Ik durfde gewoon niet neer naar Liam te gaan. Ik was gister bewusteloos geraakt en na een lange poos bij gekomen maar ik wost niet wat er gebeurd eas. Alleeen wist ik dat ik met hen had en hij in het ziekenhuis lach. Met mijn gitaar loop ik verder en zie een hoopje mens liggen. Snel loop ik er naar toe en herken Liam. Snel til ik hem op en ren naar een van de bungellows. ' Katieee Katieee help!' schreeuw ik hard. Katie wist wel wat van Ehbo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Trololol hoopje mens ;p
    Katie:

    Ik hoor iemand roepen en kijk achterom. Het is Niall die met Liam in zijn handen aan komt lopen.
    'Hey' zeg ik. Wacht. MET LIAM IN ZIJN HANDEN?! Oke dat zegt nog steeds niet veel maar ik zie zelf wel dat Liam er niet al tr best uit ziet.
    'Omg. Ehh. Heb je zijn hartslag gecheckt? En verschijnselen?' Zegik ietwat paniekerig.
    'Mijn bunalow is daar, nog niet zo ver. Neem hem daar maar naar mee' geef ik als aanwijzing. Ik jog terug naar de deur en zoek dan in mijn zakken om een sleutel
    'Shit' vloek ik. Ik draai me om en zie daar taylor staan. Ik heb even geen tijd voor creepers!
    'Hallo, heb je lekker geslape-'
    'Sorry mevrouw ik ben mijn sleutel vergeten en ik heb wat haast heeft u een reserv-' onderbrak ik haar, maar ze houdt al een sleutel voor mijn neus.
    'Bedankt mompel ik snel en open snel de deur. Ik laat niall met Liam binnen en sluit de deur zonder nog om te kijken naar taylor. Sorry...
    'Leg hem maar op de bank' zeg ik terwijl ik naar de keuken ren voor een glas water, en ik kom weer terug.
    'E weet je al een paar verschijnselen? En zijn hartslag? En is hij heet of koud?' Vraag ik aan niall.

    Sorrehhh beetje...spastisch stukje?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jahah ga je naar t concert

    Niall

    Met tranen op mijn wangen schud ik mijn hoofd. Ik wou hem zo snel mogelijk hierheen hebben. Ik volg haar naar de andere bungellow en leg hen voorzichtig op de bank. ' ik ik weet het niet' zeg ik stamelend en barst in huilen uit. Wat als hij het nu niet ging redden? Dan was ik hem kwijt. ' alsjeblieft LIam ik hpud van je' snik ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jups. 25e staplaatsen voor paars
    Katie:

    'Ik ik weet het niet' stamelt Niall. K loop naar de bank en voel aan liams voorhoofd, warm, en vochtig. Hij heeft zich ingespant. Mocht hij eigenlijk al uit het siekenhuis weg? Zo ja dan is het niet een heel goed ziekenhuis. Ik gooi het glas water maar in liam zijn gezicht en hij schrikt wakker. Mooi. Ik loop meteen weer naar de keuken. Niall die 'past' wel even op hem. Ik vul het glas nogmaals en neem een gevulde koek mee. Hij moet wat energie krijgen. Ook kijk ik in de kastjes voor pilletjes. Ik neem een vitamine pilletje mee en een voor zijn herstel. Ik loop weer terug en overhandig het glas water en de koek aan liam terwijl ik de pilletjes even op het tafeltje leg. Tot mijn verbazing gooit liam het water weer over zich heen en neemt een flinke hap van de koek.
    'Sorry. Het is.. Heet' stamelt hij met moeite.
    'Geen probleem' zeg ik snel en ik loop opnieuw naar de keuken om dit keer maar twee glazen water mee te nemen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik 24
    Niall

    Snikkend kijk ik naar alles. na een poos kom ik in beweging en leg vervolgens een nat washandje op zijn voorhoofd. ' ik hou van je' flhister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Jammer :$)
    Liam:

    Ik laat alles maar gebeuren en kom even bij.
    'K houd ook van jou Niall, zielsveel' breng ik uit. Katie brengt opnieuw twee glazen en ik probeer mezelf omhoog te hijsen en te gaan zitten. Ik neem een hap en schenk er meteen een lading water achteraan.
    'Sorry Katie' mompel ik als ik mijn eten doorgeslikt heb.
    'Geeft niks. Maar wil jij me dan even vertellen wat er gebeurt is?' Zegt ze. Ik at alles even kort samen en ze knikt begrijpelijk. 'Ik denk dt als we de juiste pilletjes krijgen, en jij je in een rolstoel vervoert de komende dagen dat je wel met ons mee mag. Maar pas de volgende keer wel een beetj op, je harstlag was flink versneld en veel energie had je al niet. Nou ik ga even naar boven voor een douche en ga me dan omkleden.' Rateld ze bijna. Ik knik maar en zodra ze weg is neem ik Niall zijn hand vast en schenk hem een zwak glimlachje.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 9:46 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik glimlach even ' ik hou ook van jou' ik druk vootzichtig een kusje op zijn wang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan