• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik zie pilletjes liggen op de tafel. Die heeft katie vast neergelegd. Ik neem ze samen met een slokmwater in. Vervolgens neem ik nog een hapmvan de koek en kijk dan naar niall. Ik geef de andere helft aan hem.
    ' he zullen we anders een ontbijtje maken? Dan kunnen we straks samen eten. En wil je katie er ook bij?' Vaag ik. Ook al heeft niall ontbeten, hij zal vast nog wel zin in wat hebben. Zo is hij, en dat is ook een van de dingen waarom ik zo van hem houd.
    'En wat wil je dan maken! Ei? Geroosterd brood? Tostis? Of is het niet zon goed idee?' Vraag ik aan hem. Ja ik weet het niet. Mijn hersenen kunnen toch helemaal in de knoei zitten. Ik ben bovendien... Pas uit het ziekenhuis,,. Niet ontslagen mar toch.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Vrolijk pak ik het stuk aan " dankje' en eet het op. ' ohh ja dat is leuk mst zijn dtieen wat wil jij zullen we een eitje en geroosterd brood doen dan blijf jij liggen en ik ga het maken" roep ok blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Normaalgesproken zou ik hem tegenhouden en zeggen dat ik hem hielp, maar ik heb og niet zo veel energie. Ik neem een slok water en knik. Ik geef hem een kusje op zijn wang en zeg:
    'Thanks Nialler. Je bent de beste'. Ik laat er maar even buiten dat hij op moet passen dat het niet aanbrandt of zo. Dat doet hij wel. Ik ga even languit op de bank liggen. Ik kijk onder de bank en ja hoor een kleedje. Ik lijk wel bejaard en dat ik smiddags een kleedjemiver me ga doen en misschien ga slapen maar ik ben gewoon wat uitgeput. Ik doe het kleedje over me heen en sluit mijn ogen. Ik negeer het idee dat mijn hoofd en een deel van de bank nig nat is. Dat ruim ik later wel op. Eerst. Even. Rust. Zzzzzz


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik glimlach en dek hem verder in waarna ik naar de keuken loop. IK kook drie eitjes en maak toast en shit en dek de tafel. 'K atie eten' roep iok zachtjes en twijfel of ik LIam wakker ging maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Ik draai net de douche uit als ik Niall zijn stem van beneden hoor roepen.
    'Katie eten' hoor ik. Ik heb helemaal geen honger maar het is wel heel aardig,van hem. Ik droog me op kijn gemakje af en kijk vervolgens in de kast. nee! Ik heb alleen maar boeren kledij! Ugh oke niet stressen. Ik kan wel wat verzinnen. Maar ik heb niet eens moderne versies van boerenkleding! Ik haal wat uit de kast en trek het aan. Dit kan er wel mee door.toch?. Ik hoop het. Ach, ik kom straks bij jongens dus die hebben toch minder idee van mode. Eigenlijk heb ik er net zo min verstand van, maar laten we dat even ter zijde houden. Ik loop naar beneden en begroet niall.
    'Hey!' Zeg ik. 'Bedankt dat je eten maakte maar ik heb geen honger. Misschien kunnen jij en li-' en ik kijk om me heen. 'Waar is liam?' Vaag ik aan. Hem.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik glimlach vrolijk en kijk haar aan 'Die ligt op de bank te slapen hoezo?" vraag ik zachtjes. en ijk haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    'Niks. Ik dacht gewoon dan kunnen jullie samen onbijten. Misschien wel romantisch...' Plaag ik hem wat. Ik knipoog en loop richting de bank en zie daar liam vredig slapen. 'Ik weet wel wat nialler' fluister ik. Ik loop naar de keukenmzoek eenmdienblad en zet daar de spullen op.mik neem het mee naar de woonkamer en zet het op het tafeltje. 'Zodra hij wakker wordt kunnen jullie samen ontbijten. Je kan nu opzich wel tv kijken. Ik denk dat ik even ga kijken hoe het met em en zayn gaat oke?' Leg ik uit. Ik schenk hem een glimlachje, kantel mijn hoofd, en kijk hem ietsje vragend aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik knik 'dat is goed ' glimlach iken geef haar een knuffel. Ik pak mijngitaar boven en ga zachtjes zitten in de bank en speel wat op mijn gitaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Katie left -with key- and knocks on the door of Em & Zayn right now :) )
    Liam:

    Ik open langzaam mijn open en meteen glipt een geeuw uit mijn mond. Mijn hand breng ik naar diezelfde lippen, wachtend tot ik klaar ben. Ik ga rechtop zitten en meteen dringen de heerlijke geuren mijn neus binnen.
    ik sla het dekentje van me af en zie eten op een dienblad en dan weer op het tafeltje. Ik neem een broodje en neem die mee naar boven. Hopelijk is Niall daar.
    Inderdaad, ik word wakker en zoek naar Niall. so what? I love him. Ik open een paar deuren en op een gegeven moment zie ik Niall daar gitaar spelen. Ik laat hem even, maar als hij klaar is zeg ik:
    'Sorry dat ik al begonnen ben met eten. Ik had honger. ehm...kom je?' vraag ik. Eerlijkgezegd vind ik het niet mijn beste vraag. Van mij mag hij eigenlijk wel uren doorspelen, maar hij heeft OOK een passie voor eten en- tja.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ik wordt wakker, en merk dat Zayn niet meer naast me ligt, als ik recht op ga zitten merk ik dat ik meteen moet plassen, dus ik doe even me zachte warme badjas aan en stap in me vans en loop naar beneden ik haal even me hand door me haar en loop de trap af waarna ik meteen doorloop naar de wc waar ik mijn behoeftes doe en ik vervolgens me handen was en naar de keuken loop waar ik al snel Zayn aantref met zijn prachte ochtent haar, ik geef hem een kus op zijn mond, en leg mijn arm achter hem op zijn onder rug, " Dat ziet er heerlijk uit schat,'' zeg ik hem en kijk even omhoog in zijn tevreden mooie ogen, en zie hem iets wat blooze waarna ik hem nog een kus op zijn wang geef en naar het kastje loop en mijn pillen eruit haal om die vervolgens in te nemen. Ik loop onze ''Woonkamer'' in. Als ik de tafel gedekt zie maakt mijn hart een sprongetje over. Hij komt achter me staan, '' Wauw, moppie dit is echt super lieff ! Nu heb ik nog meer honger'' glimlach ik tevreden naar hem. '' I love you...''


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Ik schrik op uit mijnn gitaarwereldje en ik knik. " eteeen" lachend volg ik hem en pak ook een broodje ei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik:

    'Weet ik' zeg ik grappend maar ondertussen bloos ik wel ietsje door haar opmerking. Ietsje hoor! Het is ochtend... Ik neem de andere spullen ook mee en zie daar een enthousiaste Emma. Ik kan alleen maar lachen en ben blij dat zij ook lacht. Ik leg de rest neer en zeg:
    'Let's eat!' maar dan schiet me iets te binnen. 'Wacht!' zeg ik. 'Jij blijft hier prinses ik ben zo weer terug' voeg ik er aan toe met een knipoog. Ik loop naar de keuken, en zoek in de koelkast. Yes, aardbeien, bingo! Geen slagroom... Dan doen we het maar met suiker! Ik neem het weer mee en ga tegenover Emma zitten. Ik open meteen het bakje, strooi wat zuiker over een aardbei, en houdt het voor haar neus.
    'Mondje open' lach ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik volg Niall iets rustiger. Doordat ik redelijk weinig energie heb en hij juist te veel. Als ik dan toch aankommga ik bij Niall zitten en begin ook te eten. Ik murmel wat met een volle mond. Ik slik het even door en herhaal dan:
    'Echt lekker! Ik heb al lang niet meer zo'n onbijtje gehad. En niet in een bed geslapen...' zeg ik.
    Ik pak een geroosterd broodje en doe er boter, boterhamworst, en suiker op. Een gekke maar lekkee samenstelleing vind ik.
    'Hapje?' vraag ik als ik het onder niall zijn neus druk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik grinnik en neem en hap, laten we zeggen tweederde van het broodje. Ik proef het 'hmmm kan er mee door' gniffel ik. Ik at alles behalve mosterd dat is echt iets wat ik een keer met interview op had en leverpastei en toen ging ik bijna over mijn nek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma's comming x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin