• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Yeahh i made it :$}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Yeahh!
    Emma:
    Ik zie katie er wat ongemakkelijk bij staan ik loop naar haar toe samen met Zayn en sla me arm om der heen. ' Kom je dalijk in de bungelow bij zayn en mij een kopje thee drinken? En filmpje kijken? Ik heb echt heel erg behoefte aan meiden gesprekken.' Zeg ik zachtjes bij der oor.
    Ik laat der weer los en neem plaats op 1 van de stoelen ik ga bij Zayn op zijn schoot zitten en druk een kus op zijn mond. 'Liam ik kom morgen terug babe s'ochtends ik bekoof het je.' Zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Ik ga alvast met katie zayn en louis naar de auto, niall kom je over 5minutjes?' Vraag ik aan hem. En loop met de andere naar beneden. Ik kruip achter het stuur katie komt nast me zitten ik geef zayn nog snel een kus op zijn lippen. Ik start de auto en rij alvast ingang van het ziekenhuis ik zie niall ook aankomen en stapt in. ' go homeee! Ik ben best moe jongens. Wie gaat er vanafond koken?'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Katie:

    Ik wil een tegenreactie geven maar aangezien emma al gaat zitten laat ik het maar zo. Ik wil haar en zayn echt niet in de weg zitten... Alhoewel ze zelf zei dat ze graag 'meidentijd' wil. Dat snap ik ook wel, ik bedoel... Ik loop acher emma en zayn aan, en zeg liam en niall nog zachtjes gedag voor ik de kamer uit loop en de deur achter me sluit. Ik loop achter emma en zayn aan terwijl ik opnieuw wat ongemakkelijk met mijn vingers priegel.zayn kijkt acterom en schenkt me een geruststellend glimlachje. Ik glimlach zwak en zucht even diep uit. Voor ik het weet zit ik in de auto en kijk voor me. Ik kijk meteen weer uit het raam als emma en zayn...zoenen. Niet dat er iets mis mee is, ik ben het alleen niet gewent. En ja ik ben wat preuts. En nu voel ik me nog schuldiger dat ik ze in de weg zit. Zodra Emma vraagt wie er eten gaat maken zeg ik: 'ik wel!'. Ik oud van een beetje afleiding, priegelen. Maar de voornaamste reden is dat ik wat terug kan doen voor ze. En nu ik er aan denk, ze hebben vast meer ingrediënten waarmee ik kan experimenteren. Ik heb er nu al zin in! Na we even gereden hebben vraag ik: 'wat willen jullie eten? Ik wil graag vanalles proberen! En maak je geen zorgen om de calorieën hoor, ik gebruik zoveel mogelijk verse producten enzo'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Here it comes trololol.i'm sorry btw)
    Liam:

    Ik duw niall voorzichtig an me af en kijk hem verbaasd aan. Ik pak het briefje en lees de woorden. Mijn ogen vergroten zich bij elke zin. 'M-maar...' Stamel ik. Ik kijk op naar niall met paniek in mijn ogen. 'D-de dokters zeiden dat het verassend goed g-ging en ik binnenkort een operatie zou krijgen om de dode nier te v-vervangen en een extra z-zekerheid te plaatsen. Ik moest daarbij wel een paar dagen rusten m-maar dan kon ik meteen terug e-en...' Ratel ik. Ik pak het papier op en loop vervolgens de kamer uit en stop de eerstvolgende dokter. 'Wat heeft dit te betekenen?! Jullie zeiden dat het goed zou komen!' Zeg ik boos. De dokter pakt het papier verward aan. Hij leest het vervolgens door en slikt. 'Dit papier is verwisseld... Deze behoort tot de heer Liam Jason Payne die tevens geen familie van zu is..' Mompelt de dokter. 'Het spijt me voor dit ongemak we zullen het zo snel mogelijk oplossen' verontschuldigd hij zich en voor ik het weet is hij weg. Verdoofd loop ik terug naar de kamer. Thank god ik ga niet dood!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 18:31 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    . 'M-maar...' Stamel ik. Ik kijk op naar niall met paniek in mijn ogen. 'D-de dokters zeiden dat het verassend goed g-ging en ik binnenkort een operatie zou krijgen om de dode nier te v-vervangen en een extra z-zekerheid te plaatsen. Ik moest daarbij wel een paar dagen rusten m-maar dan kon ik meteen terug e-en...' zegt hij met grote ogen en stormt de kamer uit. Gebroken kijk ik voor me uit. Liam zou dood gaan over twee weken was hij er niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik loop 'mijn kamer' weer in en gooi de deur boos achter me dicht. 'De volgende keer ga ik gewoon naar het ziekenhuis in Wolverhampton' momel ik als ik op het bed ga liggne en voor me uit staar. 'Ik word door elkaar gehaalt met ene Jason, belachelijk' mompel ik verder. Ik bedenk me dan dat Niall nog in de kamer zit ik ga zitten draai me naar hme toe. 'Het was een vergissing' begin ik. Ik leg mijn hand op zijn schouden en schenk hem een glimlachje. 'Ik blijf gewoon leven'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    De volgende keer ga ik gewoon naar het ziekenhuis in Wolverhampton' . 'Ik word door elkaar gehaalt met ene Jason, belachelijk'ik kik hem niet begripend aan. 'Het was een vergissing' 'Ik blijf gewoon leven'Ik zucht opgelucht. 'Ech ow jemig ik ben echt blij'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik laat mijn hoofd weer zakken. 'Maar ik moet binnenkort dus weer hier heen...en danmben ik weer van je weg...' Zucht ik. Ik kijk teleurgesteld Naar de grond en verstrak mijn grip om Niall zijn hand. 'Maar ik beloof dat ik zo snel mogelijk beter word' probeer ik Niall gerust te stellen. E bovendien, ga ik gelukkig niet dood...

    (Douche denk ik..)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ga slapen

    Niall

    Dat boeit me niet want je zult terug komen" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Ik ben blij dat je graag wilt koken' glimlach ik. 'Misschien wil je wel taco's maken? Ik heb daar 5dozen van meegenomen en ook mais en 2 grote dozen gehakt. Er licht ook nieuwe groente in de keuken. Dan ga ik naast jou aan de slag met het toetje' glimlach ik katie toe. ' Kate, ik wil je wat geven..' Ik pak de check uit me tas die ik pas had getekenet na dat ik met Niall over haar en der moeder had gesproken. Ik geef het aan haar ' voor je moeder boo' zeg ik en knuffel haar stevig ik kan me tranen niet meer binnen houden omdat ik aan pap moest denken ik wil niet dat haar dat over komt ik hou nual van deze meid! ' Ik ben mijn vader verloren. Ik heb veel geld en ik had met Niall gepraat dus ik wou eigenlijk eerst betere vriendinnen worden maar ik wou je gewoon nual vast helpen.' Zeg ik haar en laat haar verzichtig los.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Katie:

    ik sta verstijfd en kijk naar de cheque. 'JuLliezijn echt geweldig, maar ik kan dit niet aannemen' zeg ik. De tranen laat ik mar vrijuit rollen. Voor ze me tegenspreken zeg ik: 'want.. H-het is mijn moeder niet.'. Ik laat een bange zucht rollen over mijn trillende lippen. Ik vervolg mijn verhaal. 'M-mijn moeder heb ik nooit gekend. Ze stierf bij mijn geboorte. Maar eerlijkgezegd is dat niet erg. Z-ze was verslaafd aan...veel dingen. Het is een wonder dat ik geen complicaties heb. De buurvrouw van toen, z-ze was onvruchtbaar en heeft mij opgenomen. Ze is dus echt mijn moeder en het boeit me geen flikker dat ze geen bloedsverwant is! Het spijt me' zeg ik terwijl ik de cheque weer naar emma reik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Schat al is het je buurvrouw of je over over oma idunno maar ze betekent kapot veel voor je en ik wil gewoon dat je het aan neemt en even weg legt. Zodat we nu lekker kunnen koken!' Zeg ik sirieus met een glimlachje. Ik zet xite aan, waar meteen gave nummbers op komen het hardstyle half uurtje is nu. En ik begin wat te swingen.


    (OMG MORGEN NAAR DE FILM THIS IS US <3 primiere yeahh! Whoowh.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (WOOOH! Zo veel plezier gewenst, trolol! :) )
    Katie:

    Ik knik en stop het waardevolle papiertje maar...niet weg. Ik leg het op de tafel en loop naar de keuken. Ik zucht een keer diep en haal dan de blije gedachten op dat ik ga koken. Eerst was ik even mijn handen met zeep en alles er op en er aan. Ik pak alle ingredienten klaar en bedenk dan dat em ook een toetje wou maken. 'EM, WAT WOU JE MAKEN ALS TOETJE? IJS MOET AL SNEL IN DE KOELKAST HE?' roep ik terwijl ik het gehakt in de pan doe en al even het bak-deel. Ook de paprika begin ik daarna al te snijden. Al snel is die klaar en ik doe er toch nog een, maar dit keer een groene. een iets lichtere smaak, en wat meer kleur voor het oog. Ook twee uien snijd ik. Ja ik moest huilen. Maar het zijn echt lekkere smaakmakers. Ik was mijn handen weer, en open vervolgens het kastje met kruiden. Ik herken een paak basiskruiden, en een paar die iets lastiger zijn. Ik heb er wel eens over gelezen... ik doe een paar drupjes tabasco in de pan, een beetje peper, snufje zout, en doe er nog wat ingewikkelde kruiden erbij. Ik laat het nog even bakken en leg de tacoschelpen op een schaal. Ik maak de tafel klaar en doe de pan op ene onderzetter. Het gas draai ik uit en ik roep: 'TACOOOOOS'
    (Tamtam harry boos omdat het zij lievelingseten is trololol)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Anyone there?)x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Someone there? Helo-o-o-o echooo)


    Gotta get, gotta get out of my head <3